PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, April 28, 2011

VIDEO SEKS ANWAR PART 2, BUKTI ANWAR TERTINGGAL JAM OMEGA




Saksikanlah dalam video seks "Chinna DoLL" tu, Anwar dalam kelam-kabut mengenakan pakaiannya. Jika diperhatikan betul-betul pada tangan Anwar, tidak kelihatan Jam Omega yang dimaksudkan.

Sebab tu Jam Omega tu dikatakan tertinggal oleh kerana Anwar terburu-buru keluar meninggalkan "China DoLL" dalam bilik itu lagi.

Jelas dalam video tersebut semasa meninggalkan bilik seks Porno tu, Anwar tidak memakai Jam Omega.

Terlampau nak cepat meninggalkan tempat "Scene" kejadian, sebab dah merasa lega dan puas dengan "China DoLL".

Lepas tu layan Kak Wan pula ke..??

Perrgg...!!! Cuba tengok gambar bawah ni..

10 comments:

Anonymous said...

Oi bukan Anwar la...rabun ka ! Pssst, Anwar main dengan labi-labi ader ke?

Anonymous said...

lepas tengok video part 2 ni, ternyata kebodohan director video ini terserlah..jika d lihat dari depan, memang nampak iras2 dsai (tapi kelihatan mcm bertopeng-mungkin itu motif video hitam putih kot, utk menjadikannya samar2), dari pandangn sisi, kantoi..org tua mana la lu ambik ni..ni lagi satu tuan director, kenapa la lu tak renyuk2kan sepah2kan skit cadar katil tu supaya kelihatan seolah2 telah berlaku adegan seks d situ..atau diorang buat atas lantai je wlaupun tersedia katil? atau mungkin dsai ni rajin utk kemaskan katil tu wlaupn dlm keadaan tergopoh? waa..hebat.. cermat betul diorang buat seks ye, sampai nampak tak terusik langsung katil tu..kemas je kan :)kantoi btul la tuan director ni, boleh terlupa benda kecil mcm tu..len kali detail la skit bro, penonton bukan bodoh.. :)mybe rmai tak perasan coz sedang fokus pd mke dsai..hentikanlah kerja kotor ni.. kepada semua penonton:

"Wahai orang-orang yang beriman! Jauhilah kebanyakan dari sangkaan kerana sesungguhnya sebahagian dari sangkaan itu adalah dosa; dan janganlah kamu mengintip atau mencari-cari kesalahan dan keaiban orang.[al-Hujurat 49:12]

wallahualam..

Anonymous said...

Anwar layak jadi perdana menteri, sebab dia seorang yang hebat. Walau dah berumur lebih 60 tahun tapi powerrrr lagi satu dia mewakili banyak kaum, termasuk dua alam...

Anonymous said...

Yang kat umah tuh punya dah longgar laa.. itu pasal sebat china doll punya. ketat metat lagi... hehehe.. belalai gajah layan beb time nih.. puas gituh pergh..

Mae said...

Dalam video yang pertama tu, ada tak nampak dia pakai jam ? Kalau video 1 dia pakai, tapi video 2 tak pakai, ada kes la. Tapi kalau dua-dua tak pakai, kita KIV dulu la.

pacat said...

mana de bro!!! jam omega tu awal2 lagi ajijah dah simpan sebelum anwar main dgn china doll tu!..

jijah : Abang nak g main pergi la.. tp jam omega tu bak mai sini.. jijah nak simpan kat peti besi!!!

Anonymous said...

Ha ha ha, bukan Anwar..kah kah kah..orang Siam maner ntah...kah kah kah ...rambut cam askar thai ...kah kah kah tapi belalai boleh tahan XL...kah kah kah...spender lagi la XXXXL boleh simpan beras...kah kah kah kantoi Tuan Director terpancut...kah kah kah...kesat dengan tisu lepas tu buang...kah kah kah perasan tak...kah kah kah !

Anonymous said...

Weikkk ! Termuntah aku dengan permainan UMPORNO ni. Tak der kerja lain asyik seks je manjang. Rakyat marhain ni bile nak di layan !!!. Harga barang semua naik. Susah mau makan ooo !

Anonymous said...

Main girlfriend takpa, main pelacur, ayo yo kotorlah.patutlah pelacur negeri cina bertaburan.Siapa bapa ayam? Mesti dapat lesen besar bila taukeh jadi PM.

Adakukisah said...

Konspirasi UMNO?..hebat sangat ke UMNO ni..kesian UMNO tapi kalau UMNO buat lagu ni napa tak buat sekali untuk DAP dan PAS tu baru betul konspirasi terhebat ..UMNO kena jadi diktator macam Hilter biar depa takut bising bising sumbat dalam ISA..setakat video ni pembangkang pun boleh buat lepas tu dah kantoi salah kan UMNO ..kalau pembangkang memerintah boleh lah blackmail si polan tu..jadilah Indomalaysia Presiden Pertama ahh fikirlah sendiri..

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...