PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, March 15, 2011

SAH ANWAR MEMANG SUKA MAIN BELAKANG







Oleh kerana terdesak kerana didesak memberikan darah atau DNA yang diperintahkan mahkamah, Anwar dah bersedia nak menghilangkan diri apabila pelbagai pihak membuat demontrasi menggesa Anwar AL- Juburi menyerahkan DNA untuk mengesahkan persamaan dengan lelaki "Y" dimahkamah.

Kenapa Anwar AL-Juburi perlu takut, jika benar tak bersalah kemukakan DNA untuk diuji. Jikalau Anwar AL-Juburi menolak permintaan mahkamah dengan memberikan segala andaian dan jawapan yang tak munasabah, maka terbuktilah Anwar memang kaki bontot dan memang suka main bontot.

Maka terbukti juga Anwar kaki sental depan dan belakang, depan belakang pun sapu. Sekiranya Anwar tetap berdegil enggan menyerahkan DNA untuk diuji maka terbuktilah Anwar AL-Juburi memang takut kerana dialah lelaki "Y" tersebut.

Anwar AL-Juburi takut temberang suka main bontot lelakinya terbongkar jika DNA diserahkan untuk ujian. Perkara yang begitu senang tu pun dia takut..!!!

Ini dia video mendesak peliwat negara serahkan DNA..













41 comments:

Cencaluk said...

Salam,

Buat susah-susah aja buat demo depan PKR HQ kan baik buat depan kedutaan USA dan Australia. kan mereka ni sekutu kuat yang menyokong DSAI kita dengar apa pulak yang akan mereka pertahankan samada mereka juga mendesak DSAI menyerahkan DNA atau mereka mendiamkan diri kalau mereka diam bermakna mereka juga mengetahui siapa DSAI ni.

Siapa setuju........

Kasi hon kereta kalau melalui kedutaan USA dan Australia.

Cencaluk said...

Salam,

Lupa Lak apa kata kalau Bro dan semua Blogger pro Kerajaan mencadangkan agar semua rakyat Malaysia mengadakan hari HON sedunia dihadapan Kedutaan USA dan Australia bagai mendesak agar mereka bersuara mengenai penyerahan DNA Anwar ni.

Aku rasa kalau satu hari hampir satu juta orang yang hon mesti pekak atau benggong mereka di dalam kedutaan itu.

Letakkan juga satu banner yang berpermit jangan tak ada permit kita walaupun nak lakukan kerja biar di redahi dan diberkati jangan main sondol aja nanti jadi macam kes Liwat II.

Kalau saya dekat mahu saya pun natk turut serta tapi apakan daya saya jaun nun disini nak bergerak pun terbatas yang mampu hanyalah menyumbangkan idea yang sikit gila ni.

Anonymous said...

adanasi lemak dgn teh tarik tak

Anonymous said...

lu ni tak senonoh la
atas gambar yang di pertuan agng dan permaisuri
bawaj gamabr org main bontot
respect la sikit...
nak jadi macam zoy ke?

PEMBELA BANGSA & AGAMA ISLAM MENJADI TONGGAK UTAMA DEMI MARUAH BANGSA DIMASA HADAPAN, TANAH ASAL-USUL TIDAK KU LUPA, PUSAKA MOYANG ADAT KETURUNAN DIPERKEKALKAN DAN DIJAGA AGAR KEKAL SELAMANYA. KESETIAAN PADA RAJA DAN NEGARAKU.....AGAR BANGSA KU DISEGANI DAN DIHORMATI DITANAH KEMERDEKAAN INI. MALAYSIA..... KAU LAH KEBANGGAAN BANGSA KU.

Kalau betul betul tu pengangan lu
lu tak tunjuk gambar macam tu


aku bukan pembangang
aku membangkang

Anonymous said...

Zuma

aku pelik la..allah jadikan Alif sebagai Agama Ba sebagai Bangsa Ta sebagai Tanah air..yg ko ni plak bleh bangsa baru agama..hmm bnyk2 belajo ek..lain la kalo ko tuhan kan..dh la ko provoke org ramai bermusuh antara satu sama lain..x elok tau :) tulis la bende yg menyatukan org melayu islam..bukan fitnah jew..kes anuar ni biarla die ngn mahkamah settlekan..ko citer panjang lebar pun hidup ko same je.. :) ko bukan tuhan pun nk nilai ciptaan same cam ko..ko pun same cam aku..hai =.='

Anonymous said...

Hai..Najib main buntut Altantuya kau orang tak kisah pun. Apa hal ni? Anwar suka buntut. Itu antara dia dan Allah. Tak masuk syurga dan tak dikira umat. Kalau tak betul, lu orang ganti tempatnya masuk neraka.

kbatas said...

Blog ini sebagai bukti anda menuduh orang sebagai penzina. Kalau anda tidak dapat bawa saksi 4 orang yg melihat sendiri seperti keris masuk sarung...sebaiknya anda bersedia menjawab depan Allah nanti. Anwar buat atau tidak, itu antara dia dengan penciptanya.

Oppsss....pencacai UMNO bukan takut Allah tapi takutkan presiden UMNO.

Pakteh said...

Kalau time menutuh tu ada empat saksi yang yang terpuji akhlaknya, adakah 4 saksi tu hanya akan melihat Anwar menghenjut Saiful sampai pancut kat dalam....

Sudah pasti..jika ada 4 saksi, mereka akan menghalang Anwar dari melakukan perkara tersebut....

Lagipun Bro...mau balun itu pungkoq...takkan mau tunjuk kat orang......

KL BOYZ said...

kalau Pakatan Punggung Rakyat benar, suroh peliwat negara tu serahkan DNA...!!! Ada berani ke..???

Anonymous said...

Pakteh,

Yang kau sayangkan jubor Siful tu apa hal? Siful tu passive homosexual. Banyak DNA jantan2 terdapat dijubornya..akibat tak berak 2 hari. Dia suka homosex.

Kalau Siful tu dipaksa atau dirogol, pada hari kejadian tu dia dah pergi mengadu kat Polis dan Hospital. 2 hari baru nak mengadu..ini makna Siful adalah haiwan yg suka jubornya diliwat.

Tapi dek kerana wang ringgit..tak ngaku suka diliwat tapi menuduh terpaksa. Bila ditanya siapa punya DNA yg banyak tu..tak ngaku. Hanya ngaku dipaksa jubornya dikibai Anwar. Cukup bawak gel pula. Mana ada kes rogol, mangsa siap bawa gel. Kalau dah bawa gel untuk senang masuk..itu bukan ges rogol lah. Itu kes cari butuh untuk tutuh dia.

Kau percaya ke siSiful tu terpaksa?

Anonymous said...

Pakatan Perosak dah tahu Anwar kaki bontot pun nak jadikan sibontot tu PM..?? Akal ada tak..??

Anonymous said...

mane korang tau anwar kaki bontot?? ade bukti ka?? ada saksi ka?? kalo orang tuduh mak korang main ngan laki lain..korang panas?? pastu diorang kenceng korang plak..tau korang malu!! CERMIN LA DIRI BRO.. :) ni bukan tahap korang yg kene kenceng silap2 korang dh minum air kenceng diorang..hmm ada akai gunala..dok sibuk2 hal orang hal umah sendiri x trjaga x payahla kawan..percaya la ckp aku..baik jadi penyokong neutral je..masing2 ade kelemahan..x payah tuding jari kat sesape..umno bnyk menang pun kat kawasan kampung..yela org kampung mane tau pape..

mohamed said...

Bukan BABI aja yang takut beri sample DNAnya, pembotot lain pun takut. Bermacam2 alasan bodoh diberi.

mat82 said...

aku fikir2 dengan otak bodoh aku ni,klu si kna liwat2 xprnah kna liwat mesti lepas kejadian2 terus ke blai polis bt lapuran.btul x ?....knp tunggu lama......klu nk tahu puak ngomo dlam ni cubalah sma2 puak ngomo...........tapi xthu lh ,ambo buke nk sokng hok kna tudh liwat@hok liwat org,.fikir2 lh marilh kta sma2 menegakkan agama islam@MEMBANGUN BERSAMA ISLAM .

Anonymous said...

alahh

kalau analisa DNA ini di buat, aku GERENTI yg keputusan ujian DNA tu TIDAK AKAN MEMPUNYAI PADANAN antara sampel darah DSAI dengan lelaki Y.

aku kerat jari punya lah!

Anonymous said...

SETAHU AKU LAH KALAU ORANG TU BERSALAH MESTI DIA TAKUT DAN MENCIPTA BEJUTA ALASAN KALAU DIA TAK BERSALAH BUAT APA NAK TAKUT...KESIMPULAN NYA MEMANG DIA BERSALAH...

Anonymous said...

jari kau dah kudung kau kerat kau ingat anwar boleh ganti ker jari kau yang kudung tu bahlol punya orang....mana pergi akal kau bahlol...kecik kecik x nak mampus dah besar jadi bahlol dan samdol plus tolol

Anonymous said...

kesimpulannya...walau dikatakan saiful passive homo. Tapi kenapa ada ada air mani nuar dalam dubur saiful. Takkan lah saiful pegi perah mani nuar tu masukkan ke bontot dia.

So, aku nak katakan nuar ni memang peliwat dan tak layak untuk memimpin negara ni...please nuar step down from your positions and get ready to go to Bamboo River!!!!

Anonymous said...

Confirm Anwar mesti pusing jawapan, takut nak bagi DNA sebab dia memang main bontot.

kulaan said...

Bape RM di bayar pada penDEMO...tak kan nasi bungkus je kot..

Anonymous said...

alahai...melaysia..melaysia...

Anonymous said...

pendemo ni ape kes nk melalak xtentu pasal...bia mahkamah je yg tentu kan..bising jee..balik tdooo laa

Anonymous said...

mahkamah dah tentukan meminta DNA Anwar, tetapi AL_Juburi enggan memberi kerana takut pecah lubang kerana bukti cctv dah lengkap, DNA pun dah lengkap cuma nak padankan saja dengan DNA Anwar. Apabila diminta DNA dari Anwar, AL-Juburi menolak. Ini telah membuktikan bahawa Anwar memang bersalah, jika benar tak salah kenapa tak bagi untuk diuji..?? Pencuri mana nak mengaku mencuri...!!!!

Anonymous said...

Wan Azizah kata ada menyuarat, tapi dok main punggong Saiful kat kondo liwat. Orang PR pekak dan buta agaknya mata dia orang...!!! Kalau tak pun tentu dah kena bomoh dek Anwar, tu yang tunduk je kehendak Anwar.

TokAyah said...

Adakah Anwar selama ni bersetubuh dengan jijah depan 4 orang saksi????????????? kalau yang halal pun mengelak saksi....mana nak cari 4 orang saksi masa buat yang harammmmmmmmmmm bahalol......... Main bontot lagi..........VVIP lagi......bodoh...... Penasihat PArti Lagiiiiiii bengong..........

anakyanggambi said...

org2 pembangkang neh cakap tak serupa bikin...setahu aku, UMNO/BN tak penah permainkan agama mcm geng2 pakatam haram jadah...siap bagi org bukan Islam bagi ceramah sambil baca ayat al-quran..sume boleh...pastuh terjamin syurganya..sampaikan syurga neraka bapak aku pun dia tentukan..sape korg neh, korg wali ke???korg Tuhan ke???...so if tak suka ape yg bloger2 umno/bn cakap..tak payah baca..korg same je..cakap umno/bn masuk neraka...korg same jugak, mengutuk, memfitnah dkt bolg2 pembangkang korang tuh...takde beza pun kita semua neh...tapi apa pun syurga neraka memg Allah yg tentukan...kita takde hak nak cakap org neh masuk syurga, org neh masuk neraka..lagi satu aku nak pesan, keadilan ape korg tuntut sbenanye??/keadilan untuk anuar jerk..lagipun anuar takkan amik PAS jadi org2 atasan bile memerintah sb DAP takkan benarkan Islam di Malaysia..jadilah mcm singapura...azan pun tak ade...pikir2kanlah..org Melayu memg selalu n cepat lupa diri...org cina n india tepuk tangan...bersyukurlah dengan keamanan yg ada..if betul kerajaan neh teruk, dah lama Allah laknat kerajaan neh..=)

Anonymous said...

bahan buangan dikumpulkan jadi Pakatan Rosak la, penuh dengan himpunan sampah-sarap. Ketua kaki pungkok la tu, yang hairan tu penyokong tu buta dan pekak ke? Mata letak kat punggung la tu, maklumlah ketua pun kaki punggung.

Anonymous said...

Apalah bodohnya puak Umno ni. Jubor SiSiful mereka dah jadikan macam khazanah negara. Nak dipertahankan bagaikan nak rakk.. Kan siSiful tu passive homosexual. Suka jubornya ditosok.

Kalau nak kata Anwar kaki liwat. President mereka Najib juga kaki liwat dan kaki betina. Ikut hukum akal, peliwat hendaklah dibenci. Ini terbalik pulak. Najib, kaki peliwat disanjongi.

Nampak sangat mainan politik. Ini mesti Rosmah suruh ni..

Anonymous said...

bOdOh lah org PR nih.. kitoranG bUkan nak pertahan kan jObOq SaifuL tuh banganG.. tUh ANUwar tUh kot ye pOn Sepol tuh homo yang dia pi tala juboq si Sepol tuh kenape?

Anonymous said...

nak angkat sumpah kata x buat pun takut...apatah lagi nk bg DNA...kalau si ANuat ni angkat sumpah aku akan pangkah PR dalam PRU 13 nanti...

Anonymous said...

aku tengok anwar angguk-angguk rukuk depan mayat teo beng hock tu lebih teruk daripada dia meliwat (jika dia meliwat)

Anonymous said...

Mana satu yang betul ni, kejap kata anwar kaki bontot, sekarang kaki main puki pompuan cina pulak. Kenapa anwar tak main jubo pompuan cina tuh ah?

Anonymous said...

Fitnah bermaharajalela..dunia akhir zaman..ingatlah semua..

Anonymous said...

PAYAH MENDER , BG JE DNA ...APA SUSAH, BERANI KERANA BENAR ... TAKOT SANGAT LAH TU !!!

Anonymous said...

Amoi tu nak kena cari tu silap2 anwar nak tale depan blakang. Kesian penyokong PKR telah filiwat oleh Anwar tanpa disedari.. Ha.. Kesian Loser je yg sokong anwar.
PKR&PAS the dumb & dumber.

Anonymous said...

anuar liwat penyokongnya gan cara berbeza dia tak guna tongkat dia dia guna lidah dia tuk jilat2 belakang penyokong dia masa dia atas pentas dan penyokong akan ramai2 bersorak tanda sedap ayat yang anuar gunakan . walaupun aljuburi nie berbohong... kalau nak tahu apa kepintaran aljuburi nie dia cuma tera bohong dan berbohong sampai mati pun akan berbohong.. silap2 gan malaikat pun nak bohong kah kah kah kah aljuburi bohong raja bohong . tera ajar isteri berbohong ajar anak berbohong nasip cucu kecik lagi kalau besar pun ajar gak berbohong tu lah kehidupan aljuburi
ingat jangan berjalan depan aljuburi merbahaya berhati hati tau dia nie cari peluang jerrrrr kah kah kah

Anonymous said...

kita di jadikan punya akal tuk berpikir kita punya mata tuk melihat hairan mana letak nya pencai2 anuar nie.. dah tak boleh di guna kerrr... kalau anuar tera napa dia tewas sampai masuk penjara kalau dia habat kenapa tak sampai jadi pm koo kata abdullah badawi tak tera tapi dia sampai gak jadi pm merasa laaaa nie bermakna dia lebih hebat dari aljuburi...byk yg gagal dalam pejuangan jadi pm nie gabarbabe tewas . datok musa hitam banyak lagi termasuk lah aljuburi nie cuba buat solat istekarah mimtak pada tuhan tunjukan dia mana kebenaran baca alquran nie yang awak baca kitap2 pas penbankang musuk politik memang laaaaa... walau apa pun dia nak tegakan cuba renong renongkan di mana silap nya aljuburi nie .... berapa bayar yg kaperal keparat tu dapat dari anuar

Anonymous said...

ahmad sabu 1997 kata ada bukti bengali tu kata ada bukti .. mengapa jadi rakan semua kerana wang laaa kawan wang dan politik awak kena selami dulu politik ni
buka mata buka minda laaaa betul anuar tu tak betul apa untung nya awak jadi pelindung dia dia sedap2 awak yang sakit hati menbela nya percaya lah usaha mu sia2 ......
tuhan maha adil maha berkuasa kebenaran akan sampai jua nanti mana awak nak letak muka bela mati2an pun tak jadi apa2
saya berani kata kan perjuangan mu sia2 anuar nie bersalah awak di pehat yang salah ... wahai penyokong anuar sedar lah cam mana gan saudara2 kamu yang telah menyedari usaha mu sia2 kawan

Anonymous said...

klau kata anuar kena fitnah tak masuk akal laaa bukan tere pun nak jadi pm pun tak dapat tera pa nya
buang masa laa fitnah anuar banyak lagi keje nak buat ... cuma yang buat orang umno nie bengang dia berbohong gan kamu semua fitnah ornag sana fitnah orang sini tu jerrr yang kami sakit hati.. dalam ceramah dia mana ada yang tak tuduh orang tu orang nie buat salah
dakwaan dia tu tak masuk akal laaa kenapa leh masuk akal awak pulak pelik laa saya . awak guna akal apa tiruan kerrr
ceramah nya tak ada lain cari salah orang jerr kutuk orang nie kutuk orang tuuu kenapa awak halalkan sapa dia kat malaysia nie dia manusia biasa tak ada istenewa nya pun
nak kata alin gan awak alin dia kerr nak kata tera gan awak tera dia kerr gapa perbodohkan diri gan manusia yang bernama anuar nie pikir2kan lah renongrenongkan lah kawan
anuar tu manusia biasa tak punya apa2 keistemawaan lebihnya dia dari awak dia lebih pandai berbohong jerr ada2kan cerita reka cerita fitnah orang iniaya rakan musuh2 dia sebab apa dia ada musuh simpal sebab dia musuk negara

Anonymous said...

sukar saya nak gambarkan kalau nagara
nie anuar yang takbir
banyak yang tak kena gan dia nie kisah hidup nya banyak sangat kepura puraan
kalau dia nie alim pasal nak kutuk orang nie nak rendah2kan orang nie
agama kita ajar cam tu kerr mana da agama halalkan pa yang dia buat bila buat ceramah saya dengar kat intenet nie pun rasa geligeleman nak muntah pun ada
nperr awak semua percayakan dia cuba awak cari video kerr cd kerr yang dia tak kutuk orng ada tak nik aziz lagi laaa mcm pelanduk dua serupa lak jadinya suka sangat maki orang
hairan laa cam mana awak leh halalkan nya

Anonymous said...

AKU PERATI VIDIO PART I DAN VIDIO PART 2 ASYIK DOK LAP TOTEY......HEHEHEHEHEHE

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...