PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, February 19, 2011

BLOGGER PEMFITNAH MENTERI ROGOL AMAH DISAMAN




Blogger Pro Pembangkang Din Binjai atau lebih dikenali dengan blog Sharpshooter disaman kerana memfitnah Datuk Seri Rais dengan artikelnya yang begitu lancang berjudul "Menteri Rogol Amah". Nampaknya blogger Sharpshooter terkapai-kapai meminta pertolongan setelah tidak diambil peduli oleh pemimpin-pemimpin PKR, DAP mahupun PAS. Blogger tersebut dibiarkan tanpa dibantu malah menjenguk pun tak mahu.

Setelah Din Binjai atau Sharpshooter ni menghempas pulas untuk berkorban tak kira masa menulis, menjawab segala isu yang dibangkitkan oleh Kerajaan terhadap Pakatan Rakyat dengan segala kudrat yang ada dan biarpun tanpa dipinta Pakatan Perosak Rakyat, akhirnya Din Binjai sendirian dibiarkan menggelupuh sorang-sorang menjawap saman yang dikemukakan.

Ataupun bagi mereka, pemimpin tidak perlu berkorban untuk rakyat..?  Hanya rakyat yang perlu berkorban untuk pemimpin demi menjayakan parti...!!!..
Dimana pemimpin-pemimpin Pakatan Rosak yang telah berkuasa setelah PRU12 yang lalu?  Dimana pemimpin PAS korang..??  Dimana juga pemimpin DAP..??? Dan juga dimana pemimpin PKR..lu orang..???

Dimana pemimpin-pemimpin yang korang agung-agungkan ketika ini..??  Sedang terlena dibuai mimpi atau sudah buta..???

Jawapannya, setelah mendapat apa yang di idamkan mereka selama ini, dengan serba sedikit bantuan blogger-blogger Pro Pembangkang untuk menjayakan rancangan karut marut mereka, apa yang nak digusarkan kalau Din Binjai disaman pun bukannya pemimpin atasannya yang susah...!!!  Bukan begitu Sharpshooter...??

Macam buang air ke daun keladi je..tak begitu Din Binjai..??
Dah pandai buat, pandai lah jawap sendiri ye...!!!

22 comments:

G4UMNO said...

Salam

Rasakan akan perbuatan fitnah, alah kepada blogger sharpshooter apa nak takutkan, anwar boleh tangguhkan kes sampai bertahun tahun dengan pertolongan singh penipu tu. Nanti di padang Masyarpun mintalah pertolongan nik aziz tolong beri syafaat, apa susah, nak takut apa, dunia kamu ada anwar dan singh, di akhirat kamu ada nik aziz, hadi awang dan pemimpin pas boleh tolong punya, nik aziz kan ke kamceng dengan Tuhan, didunia diapun boleh ampunkan dosa orang berzina, mesti macam pangkat paderi nik aziz tu.

Alah kalau takutpun mahkamah dunia je , baru sedikit tu, paling lamapun bertahun tahun kena tunggu, denda atau penjara tahun tahun je, tapi dipadang masyar berjuta tahun kena hisab dan masuk neraka berjuta juta tahun, apa lagi pembuat fitnah macam kamu, apa risau, minta tolong nik azizlah

Anonymous said...

tak pa suruh binjai nie fitnah lagi ... waakakakakakakka

Anonymous said...

minta bantuan MB khalid Gagap@gagak..Duit Rakyat Selangor Banyak lagi ma.. Semua bill peguam hantar aja kat MB Gagap tu...Byk Kan Al Juburi ramai peguam..kes tanguh2..tangguh maknanya RM RM $$$$$soalan cepu mas mana si JUBUR DAPAT dUIT...CUKUP KE DUIT SEMASA DIA JADI tpm MAKAN GAJI tpm....

UjangRanggi said...

TU LA..CAKAP LA BETUL AJER..JANGAN FITNAH ORANG...

PAKATAN PEMBANGKANG NAYAKAN KAU BINJAI..LEPAS NI KALAU KAU TAK SEDAR LAGI...TAK TAULAH..

Anonymous said...

sebab tu lain kali klu nak tulis pun, biar ada bukti kukuh...baru tulis dlm blog...klu benda tu betul, for sure depa tak berani saman..hah, kan skrg dah terkantoi...sendiri tanggung la beb. so next time jgn fitnah org...tak baik

Anonymous said...

Padan muka...sapa suruh ko belajar memfitnah dengan Al Juburi tu.. Fitnah memang mainan Al Juburi..dia tak kisah sebab banyak duit berjuta-juta lemon..ko ada apa..otak ada pakai kah...?

Anonymous said...

Alhamdulillah. biorkan bdak ni kena saman sampai tinggal spender. muka pun nampak bingai bdak ni....

Anonymous said...

Inilah balasannya menjadi kaldai dan barua kepada perosak agama dan negara. Perbuatan ini seharusnya dikenakan hukuman yang berat kerana dalam islam menfitnah itu seperti membunuh. Beliau bukan saja mencemarkan dan menjatuh insan yang tak berdosa bahkan boleh membuat kehilangan kewasaran yang menangung aibnya terhapap perbuatan tersebut. Ingat Allah itu Satu, Ia tidak beranak dan diPeranakkan.

Setiap yang baik akan mendapat balasanya pahala daripada Allah dan setiap perbuatan jahat dan keji pasti jua mendapat pembalasan dan jadikan kaldai ini mendapat habuan setimpal atas perbuatan beliau dan boleh merosakkan hubungan baik Jakarta dan Malaysia goyah.

Hahn said...

Sharpshooter? Dah kena lah ni. Ini yang kau doakan selama ni Allah dah makbulkan. Kau ingat kau yang menembak rupanya kau adalah sasaran terbuka.

Geng kau pun lari...mereke berlepas diri.

Tak da lain kalinya. Dah lambat nak lain kali.

Kau dah jadi statistik atau dah jadi contoh.

Ini semua perbuatan tanganmu sendiri, maksud Al-Quran.

Anonymous said...

kalau depa kata yg Adun Perupok dan Selinsing berzina itu adalah fitnah , apasal depa x buat lapuran polis?

Anonymous said...

sebab mereka kaki temberang.

PARANGkontot said...

Sharpshooter? Nak pakai nama tapi tak tau makna. Kalau sharpshooter kena 'counter' tembak oleh mangsanya sendiri bukan sharpshooter lah namanya.

Kalau- budak-budak excited nak jadi hero Combat nilah balanya. he,he,he

Teringat zaman Sgt Saunders dan Lt Henley.

Anonymous said...

Padan muko ko Din Binjai.. Bangang x boleh diajar sebab tu jadi gitu..

Anonymous said...

teruk betol la sharpshooter nie..mmg dia makan gaji dgn pakatan rosak kot?

Anonymous said...

dia yang kena shoot dgn sharpshooter.

Anonymous said...

berani buat berani tanggung.
lain kali, kalau nak tembak, tmbk dgn peluru betul (sahih). bukan dgn peluru kapur (fitnah). nah, ambik mu.

Anonymous said...

nk d hontam oghang bijak pandai,sodangkan dri sendri xdo ilmu y ckup....haaaa,ghaso an la...sharpshooter konon,tp kno headshoot gak dgn sharpshooter...-haha

Anonymous said...

kacian deh lho.... amik la... tanggung sendiri. Ngok tahap kambing!!!....

ridzone said...

fitnah dia menyebabkan indon pun percaya perbuatan menteri msia merogol amah.. merosakkan hubungan antara 2 negara jiran.. byk dosa dia ni!!

Anonymous said...

Kecola korang!! korang gaduh2 politik bukan dapat duit pun!! aku sokong bn pun malu la ngn prangai korang nih..

Anonymous said...

die ni tak tau .... menteri yg difitnah tu bekas "menteri kehakiman" . salah orang beb!

Anonymous said...

abg anuat tolong............dah kena dah ni....nak cabut tak leh ni...
tok singh tolong...........jamin saya...
tok nik tolong.........mintak doa supaya saya terlepas
kak jijah tolong......dah panas ni..
ambik kau.......

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...