PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, April 21, 2012

SI BOTAK PENYEMAK MATA DATARAN MERDEKA..!!!


Inilah gelagat sekumpulan berumah kat Dataran merdeka, muka Melayu yang dah tak kenal adap dan sopan ketika di khalayak ramai. Sesuka hati mereka nak buat apa pun walaupun perbuatan itu dianggap tak senonoh di pandang mata orang.

Kat mana pula tempat mereka ni nak mandi, ataupun tak mandi langsung, berpeluh hapak bau pekung..!!! Kesian KBC tengok keldai mahasiswa PR ni berdemo sampai begini teruk sekali. 

Sanggup tu, pasal tak nak bayar hutang yang dah diberikan kepada mereka sampai kena tidur kat Dataran merdeka. Dah macam pencacai lah pulak..!!! Tengah-tengah bandar dibuat macam kat rumah sendiri, separuh bogel ke macam kat bawah ni.....



Lebih teruk apabila mamat botak ni berasap....



Hebat betul sekumpulan botak ni nak mengambil perhatian orang ramai. Boleh buat benda yang tak senonoh..!!! Cuba teka, lelaki ke perempuan..??

26 comments:

Anonymous said...

brader.gua tengok lu macam takder isu je..macam nak cari salah orang jer.

Anonymous said...

kes kantoi entri kondom tu pun tak setel lagi. lepas pos entri, dia pakat senyap je. nampak sangat blogger ni takde kote! eh, orang umno tak perasan benda ni semua, diorang pakat sokong je blogger penjilat bontot ni.

Anonymous said...

ISU KONDOM TUE MUNGKIN PEMILIK BLOG AKAN ULAS KEMBALI,WALAUBAGAIMANA PUN JELAS PENDEMO SEDANG MATI AKAL KERANA PIHAK BERKUASA SEDANG "BERMAIN MAIN' DENGAN MEREKA.PIHAK DBKL DAN PIHAK POLIS SEKADAR MERMERHATIKAN SAHAJA WALAUPUN JELAS MEREKA TELAH MELAKUKAN KESALAHAN..RAKYAT JUGA SEDANG MENILAI TINDAKAN PENDEMO INI DAN SEMAKIN RAMAI YANG MELUAHKAN KEMARAHAN..PEMBANGKANG JELAS TERPERANGKAP DENGAN TINDAKAN PENDEMO INI,KINI MEREKA LAH YG TERPAKSA MENANGGUNG SEGALA MAKAN MINUM DAN TANGAPAN NEGATIF RAKYAT..TAHNIAH PIHAK BERKUASA

Anonymous said...

tindakan perempuan botak bersinglet berseluar pendek berbangsa melayu telah menjatuhkan maruah orang melayu islam. saya berasa sangat malu bila melihat perlakuan beliau

kluangman said...

Paling pelik bila Unit Amal PAS pula berkawal untuk menjaga mereka2 yang zina mata dan buruk akhlak ni.

Kalau boleh tolong paparkan muka2 pengawal unit ini yang hilang pertimbangan dalam memilih yang benar dan yang salah.

slogan Berani Kerana Allah tak kena langsung dengan perlakuan puak ni.

belang said...

Ala kes kantol entry kondom pun ko melalak macam sawan babi kenapa? Kes kantol main china doll ko senyap jer. Pemimpin ko zina dlm ketapi blk kelantan ko senyap. Nik aziz dah mcm priest ampun dosa zina ko senyap plak? pelik la aku ngan org otak kemetot cam ko nia anon 1141am

Anonymous said...

Macam ni ke rupa dan jatidiri pemuda-pemudi harapan bangsa dan negara bakal pemimpin masa depan? Malu-malu. Betul lah tanggapan masyarakan umum bahawa anak-anak muda penuntut institusi pengajian tinggi yang berkhemah mintak hutang dimansuhkan ni bukan mahasiswa tapi mahasewel.

P/S tahniah KLCB.. dedahkan lagi bro!

komeng durhaka said...

Macam taik fit pula betina botak ni. Anak sapa la ni?

Anonymous said...

Duit rokok pompuan botak ni pun duit PTPTN..hehehe

Anonymous said...

jawapannye pompuan...
http://adf.ly/7eITS

Anonymous said...

Jawapan = perempuan..

p.s nampak tak sebelah dia tu pakai t shirt kuning kulit mcm mat salleh je. Mat salleh memang suka minah yang macam ni. Nak himpit buat resyen ler tu..

Anonymous said...

Sudah2 la tu buat fitnah..pompuan botak tu pelakon la..Mislina nama dia..suka sgt buat cite yang bukan2...aku rasa gamba ni mesti gamba dari drama mana2.....

try tgk link nie..sama x muka dia...

http://www.cinema.com.my/news/interviews.aspx?search=2010.I_misconstrued_mislina_4367

tukang telek said...

Yang kau cari salah kerajaan tak pa, bila orang cari kesalahaan kau, kau nak bebal pulak. Tengoklah perangai mahasiwa yang berdemo tu elok ke? macam ni nak ajak orang ikut berdemo. Perangai tak senonoh. pinjam duit tak mau bayar elok la tu, sama ja perangan macam lu.

Anonymous said...

Orang UMNO tak sokong perangan macam ni haprak. Puak puak kamu semua jenis nak senang dan menyusah kan orang. Wang PTPTN tu boleh free jika kamu mahasiwa bongok yang tak boleh pikir, kalau pandai dapat semua A baru lah dapat Free. Dapat lah bahsiswa bongok ooo, dok jadi kaldai Anwar apa hal, dok kena kencing saja. Macam mana kau semua boleh masuk U. Ini mesti dalam peperiksaan meniru ni ataupun masuk pintu belakang serupa macam pemimpin kamu main kot belakang.

Anonymous said...

Unit amal tu Kuda kayu.

Anonymous said...

Aku tau la, pompuan botak tu emak engkau.

Anonymous said...

ketua penguatkuasa DBKL, org2 besar DBKL ni bangang ker. org salah parking ko org tarik la saman la padahal salah parking bkn memalukan malaysia pn. xde ker akta taman dan kawasan awam yg boleh guna? xmalu ker DBKL ini kawasan kebanggaan anda dikotorkan, maruah anda dimalukan dan kewibaan anda diragukan. klu org lain pasang khemah kat taman2 DBKL camna? saman ke halau.

Anonymous said...

Miss Lina ke mislino ke dia tu antara puak yang kemping kat situ. Macam hippis budak-budak ni buat khemah menyemakkan mata ddan jatuhkan imej penuntut institusi pengajian tinggi. Dia ni mungkin ambik PTPTN buat ijazah seni lakun kat akademi seni apa ke tu.

wargakota said...

DBKL bukak khemah tu simpan kat store.. boleh tuntut balik lepas tu.. bukan rampas bakar buang. Mana ada kotaraya kat dunia ni yang benarkan orang ramai pasang khemah sesuka hati di kawasan bandaraya. Yang menghalau dan debik sikit-sikit tu orang awam yang dah menyampah tengok mangkuk-mangkuk tu buat demo bukan-bukan yang kalau berjaya diorang jugak kena tanggung akibat dia yakni cukai sama harga barang naik.

Anonymous said...

Pompuan botak tu mmg pelakon....gua ada la jgk pernah tgok muka dia dlm tv....nama pun pelakon dah mmg sanggup buat apa saja nak dptkan duit...brapa la PR bayar kat dia ni..????

Anonymous said...

Gambar mana plak ko rembat ni?macam tak match jer dengan gambar kat dataran tu..zoom out punya takde ke?kah kah kah

Anonymous said...

Dia tu kena tendang U sbb fail,la ni jadi pelakon,mungkin sedang menghayati watak bohsia kot.Tu yg sibuk berdemo tu minta2 loan d hapuskan.

Anonymous said...

Bosan nya cuba cari isu yang terhangat dipasaran

shyfuel said...

tengok gambar perempuan botak tu betul2...tengok betul... gambar dari dataran merdeka ke tu?...sebelah kanan dia ada orang mcm mat salleh.. belakang dia beg sikit punya besar... pelajar2 tu bwk beg tu ke?... yang menulis blog.... amaran kepada anda...tengok jari2 anda yang menaip tu. allah akan balas kat dunia ni juga....allahuakbar...

Anonymous said...

gua mmg pegi tgk sendiri kat dataran n gambar fambar ni mmg kat dataran..minah botak tu mmg ada, masa gua pegi dia siap baik duk layan rokok, dan untuk pengetahuan ini bukan artis atau pelakon yang korang maksudkan.. artis tu mmg ada membotakkan kepala semasa melakonkan satu watak dalam filem, dan mmg dalam gambar nampak minah ni cam dia, aku kenal sgt dengan pelakon ni n masa ni budak ni duk berdemo dia tgh duk cari rezeki shooting..

Anonymous said...

kalau kepala sepatutnya berambut dah dibotakan,yang lain2 tu fikir2 je la....out..........anak siapa la....bangangnya ibubapak dia.......tak pernah ajar ilmu agama ke...

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...