PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, April 12, 2011

ALTANTUYA PERISIK TAJAAN ANWAR DARI SINGAPURA





Ini semua adalah rekaan dan perangkap sama sekali untuk menjatuhkan kepimpinan Najib yang sedang mencipta nama sebagai Perdana Menteri. Segalanya adalah "konspirasi" ciptaan dan rekaan Anwar untuk memerangkap, tetapi jerat tak mengena.

Tiada apa yang dapat dibuktikan Anwar Altantuya untuk mengukuhkan kenyataannya.Bayangkan setiap 3 minit Altantuya Anwar boleh bermesej, membuktikan hanya perisik saja boleh berbuat demikian.

Seperti Altantuya Anwar tahu yang dia nak mati. Ni bukti perbezaan antara perisik dan orang biasa:- Altantuya Anwar bermesej setiap 3 minit sebelum mati. Cuba kita analisa kematian Sosilawati yang dibunuh kejam, tiada mesej ataupun panggilan telefon dibuat oleh mangsa.

Itu adalah salah satu perbezaan antara perisik dan manusia biasa. Altantuya Anwar macam perisik, seperti tahu masa dia dah sampai.

Bermulanya semua perjanjian dari Singapura, DiMalaysia pula Kedutaan Monggolia tiada disini. Persoalannya, banyak lagi tempat lain tapi kenapa Malaysia..??

Kemungkinan untuk menawan dan memerangkap Razak Baginda kerana dipercayai rapat dengan PM. Memandangkan perangkap tak mengena itu sebab dicanang Anwar Altantuya disetiap ceramah kerana agaknya terlalu marah jerat tak menjadi dan dah banyak keluar modal tajaan.

Takanlah Anwar tahu semuanya mengalahkan perisik sedangkan Anwar Altantuya telah lama dibuang dari kerajaan kerana dipercayai menjual rahsia kerajaan dan kelakuan buruknya terhadap seks dan liwat.

Dendam kesumat yang ada pada Anwar Altantuya membuakkan lagi kemarahannya terhadap kerajaan dan bermodalkan Altantuya Anwar memikat rakyat untuk mengundi dan menyokong pakatan haram.

Jikalau kuat fakta dan bukti yang Anwar Altantuya buktikan, mesti dah menang di mahkamah, ini tidak mahkamah dan undang-undang pula dipersalahkan Anwar Altantuya.

Sebenarnya Altantuya ni adalah kekasih Anwar di Singapura ketika Anwar masih dalam kerajaan, sebab tu Anwar tak boleh lupa nama Altantuya pada setiap ceramahnya sekarang.

Orang Monggolia tak datang ke Malaysia kerana Kedutaan Monggolia tiada di Malaysia, tetapi ia atas tajaan Anwar Altantuya digunakan untuk menyerang keperibadian Najib sebagai Perdana Menteri.

Ia ditaja sebagai senjata Anwar untuk membunuh karaktor dan cuba memerangkap karier Najib sebagai PM. Malangnya bagi Anwar, Najib tidak terperangkap dengan permainan busuk Anwar Altantuya...!!!

Ini dia penerangan video isu fitnah Anwar Altantuya terhadap PM....

22 comments:

helmy said...

perhati kan betul butul muka nuer tu macam dajal

Anonymous said...

tak percayalah,,,,,,,,

Sudir said...

Konpius..Konpius..Konpius..

Anonymous said...

ulasan tuan boleh diterima pakai
ia seperti satu konspirasi terancang
untuk menjatuhkan Najib.
inilah hati orang melayu yang bersikap
hasab dengki dan menjadi pengkhianat negara sedangkan diri telah ditakdirkan
Allah tidak akan menjadi PM dibumi Ahlu Bait ini.Agak hairan juga nama Altantuya disebut-sebut oleh beliau seperti marah kerana konspirasi untuk memerangkap najib tidak berjaya. Ini bererti Anuar lebih kenal dan tahu siapa Altantuya dari Datuk Seri Najib. Sebab itu
Datuk Seri berani bersumpah di masjid beliau tidak kenal siapa Altantuya. Kes ini telah pun selesai orang yang bertanggungjawab telah pun
dihukum. Sedangkan mereka berjasa kepada negara
kerana membunuh pengintip yang diupah untuk
mendapatkan matlumat tentang kekuatan keselamatan negara.

Spin1001 said...

really interesting video... shud link to all other blogs

Anonymous said...

Anwar konspirator terbesar. Mula-mula dia nak jatuhkan Tun M. Tapi Tun M lebih pintar dan sukar dikalahkan. Kemudian anwar buat konspirasi terhadap Najib pula... Anwar benar-benar dajal yang nak jadi PM.

Anonymous said...

salam..pendedahan yang berani dan telus dari YB.Zul..ni baru nama NEGARAWAN..tp surprise me..why KDN is doing nothing !!..hmm..how i wish YB,Zul is the KDN's Minister..

Anonymous said...

Mungkinkah Anwar yang sebenarnya mengarahkan pembunuhan Altantuya Shaariibu?

Anonymous said...

Fikir-fikir..

1- Pelik bila 2 orang yang telah dijatuhkan hukuman gantung tapi tak sorang pun kenal muka orang tersebut sebab sentiasa tertutup bila keluar mahkamah..Sedangkan semua pesalah kebiasaannya kita dapat lihat muka mereka..
Persoalannya betul ker orang yang dijatuhi hukuman adalah orang yang sama atau 2 polis tersebut sebenarnya sedang bertugas seperti biasa?
2- Bagaimana mendapat akses bahan letupan C4 dengan mudah sekali?
3- Begitu juga dengan misteri kehilangan enjin jet..Yang kena cuma sorang tetapi mungkin ker untuk bawa keluar sebiji enjin hanya memerlukan seorang perancang???

Kes Altantuya ada kena mengena dengan komisyen kapal selam RM400 juta,jadi apa kena mengena Anwar dengan Altantuya sebab yang dapat habuan adalah orang kuat dalam kementerian pertahanan iaitu Najib? Bila terbongkar siapa yang dalam bahaya???

Wallahua'lam..

Anonymous said...

dengar cerita dari 'dlm' yg merancang bawak enjin jet tu lari ialah ketua panglima semut. dan yg usung jet tu sampai ke Amerika Selatan adalah semut2 pekerja semua, diorang pikul ramai2.

(sori aaa, lawak utk diri sendiri je!)

Kerteh Mari said...

Anon 12.38...ko tgk video Yb Zul sampai habis tak? Kalau x, jgn speculate mcm org bodoh?.

Dalam mahkamah mana boleh tutup muka woi...ko bengong ker? Siapa yg jadi peguam mereka? YB Zul kata dia yg jadi, masa tu YB Zul siapa?

Tak payah aku terang kat sini, cuba fikir sebelum ko suruh org lain fikir?

Kes2 lain mana buktinya, ko berbicara tapi bukti tarak?. setakat sembang kosong semua org boleh sembang bro...?
Kalau ada bukti kenapa tak dikemukakan?. Kalau dah benci pemerintahan sekarang, benda yg tak ada diada-adakan. Tuh...semua bukti tentang kebobrokan pemimpin pembangkang awatnya dinafikan?. Semua terbukti clear beb? boleh lagi korang nak spin, pasal kena atas batang hidung sendiri.

Jangan jadi bodoh dan perbodohkan diri sendiri bro..terima kenyataan pemimpin korang memang dajal untuk menghuru harakan bumi Malaysia ni.

Anonymous said...

DSNTR dan Isteri sudah terperangkap dgn kes altantuya. Sememangnya malang untuk DSNTR kerana gelagat isterinya....isu altantuya tak mungkin akan jadi masaalah besar untuk 'CAP JARI YG BELUM KERING'.

Masa akan menentukan segala bukti2 yg telah berada dalam tangan jabatan inteligensia kuar negeri untuk memperok perandakan politik Malaysia.

Malang sekali bagi DSNTR yg 'ternampak popular' tetapi akhirnya akan 'tewas' dgn......

budak paloh hinai

zainalsamsudin said...

sorry, berani kerana benar takut kerana dah bersalah maaf bro.....

Anonymous said...

Anwar telah terhutang budi dgn CIA..Do or die.
die means..I dont care attitude..Gadai Malaysia untuk kepentingan diri dan kroni..
DAP menangguk di air keruh..
PAS..bahalol..Ikut buta tuli..
PKR..yang mendominasi bukan melayu sebenarnya (INDIA sial)
Ini dah masuk isu keselamatan Negara yg rumit..
Kerajaan perlu berkeras.

Anonymous said...

dulu lagi aku dah cakap pelacur monggol tu anwar yang punya tapi orang ramai tak caya loo

Anonymous said...

sikit pun aku tak percaya cerita kau, cakap berapi api, tapi point tak de, pi tengok blog pembangkang..Siap fakta lagi tu..ape cer??

Anonymous said...

anon 3:40 PM,

aku lagila tak percaya blog2 tersumbat pakatan haram..nama pun pakatan haram! serba serbi haram..demo haram, kerja haram (menkhianati negara!), yg haram tetap haram!!

tulisan2 dib blog pakatan haram pun mcm haram jadah! tak pernah aku pedulik!! aku nak aman, bukan sesak kepala otak mcm kamu orang!! seghabut wei!!!

tembeleng said...

Ini bukan lagi isu Anwar nak jatuhkan Najib. Kalau kita fahamkan betul-betul, ini adalah isu misi bekas-bekas komunis hendak menyambung usaha jahat mereka dulu untuk jatuhkan kerajaan yang berdaulat, kerajaan yang diketuai oleh orang Melayu, kerajaan yang Islam.

Cuma sejak komunis diharamkan sekarang mereka tukar kepada sosialisme. Kalau kita perhatikan maka kenyataan ini terserlah di sekeliling kita. Dan hal ini jauh lebih merbahaya - atau sama bahaya - daripada usaha Anwar untuk menumbangkan kerajaan dengan apasaja cara sekalipun melainkan dari kotak undi.

Itu yang pelik. Kenapa Anwar tak mahu guna pilihanraya sebagai satu0satunya jalan nak tumbangkan kerajaan? Kenapa nak buat huru hara?

Anonymous said...

kah kah anon 3.40 ko kata blog pembangkang ada fakta. aku rasa nak muntah pun ada. ko memang dah mati hati dan mayb di butakan segala2nya sampai tak tau nak beza. apa ko ingat YB zul tu tak tau dosa atau hukum ke kalau dia berdusta. jgan cuba menafikan kebenaran. ko tau tak membaca blog ke surat khabar ke kalau pembangkang yang buat memang ko telah melalui short cut ke neraka. sebab berita yang disajikan kalau tak fitnah dusta. ko je yang bingai.

Anonymous said...

agak melucukan membaca komen beberapa orang perkakas anwar disini , melalut dan hanya main cakap je ..kasihan pada mereka .

polis 2 orang OKT kes pembunuhan altantuya berkelubung pun nak dipolitikan , dalam mahkamah semua itu kena buka , peguam pendakwa dan pembela harus nampak muka OKT , cuma diluar mereka tutup muka , malu agaknya !

Konspirasi menjatuhkan PM telah bermula sejak zaman Pak Lah , apbila Pak Lah undur , Najib jadi PM dan seterusnya jadi sasaran , Anwar memang dendam dengan najib , ketika Anwar jadi TPM , Najib adalah cuma menteri biasa , ini yg anwar takboleh terima , anwar tercabar dan termalu ,

taktik anwar ialah menyerang peribadi Najib , membunuh karakter Najib dengan menggunakan Rosmah sebagai alat dan modalnya , Anwar bukan bergerak seorang tapi banyak dibantu rakan dari luar negara yg membekalkan dan mengajar Anwar pelbagai taktik dan idea utk langkah seterusnya .

Anwar ini manusia tak tahu malu , lebih teruk dari binatang , dahlah mukanya terpampang satu dunia tengok adegan seks dengan China Doll , meliwat sana sini satu dunia tahu ! pun seolah tak merasa apa2 , Anwar ni ibarat mayat berjalan , tak ada perasan ..tak ada maruah .

Apa yg dilakukan anwasr kiniialah menyalak habis2an demi dendamnya , dia tak kisah dengan cara apa sekalipun yg penting matlamat dia tercapai , fitnah dan pembohongan itu mainan anwar , kalau tak berbohong itu bukan anwar , asal buka mulut je pasti bohong !

dan jgn lupa , berapa umur anwar ? dan tua !! kubur kata mari ..rumah kata pergi , orang tua2 kata badan dah bau tanah pun , bila2 masa boleh mampus , entah sempat ke tidak dia bertaubat ..

Anonymous said...

Elokpun Altantuya tu mampus, yang kau sebok sangat nak bela dia tu apa hal. Negara kita pun ada perisik yang hebat, saya Respek Kerajaan BN kita. Kalau nak harapkan Pakatan Haram Jadah habis negara kena gadai.
Yang bodoh bongok barua Yahudi tolong duduk diam-diam, bersukurlah dapat hidup senang lenang dibumi bertuah Malaysia ini. Kalau tak puas hati pegi pindah di negara lain. apa macam?

IBU HAYATI said...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...