PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, April 28, 2011

ANWAR DIALU-ALUKAN BERSUMPAH LAKNAT




Dalam situasi genting sebegini, Anwar dialu-alukan untuk bersumpah laknat demi menjaga imej yang dah teruk calar-balar.

Jikalau Anwar bersumpah laknat, kita sebagai rakyat harus bersyukur dan harus bersorak gembira kerana meringankan beban kepala hotak masing-masing yang selama ini dibebani oleh skandal seks Anwar.

Walaupun skandal seks Anwar dinafikan oleh Wan Azizah, tidak terbukti bahawa Anwar lah sipelaku aksi seks dalam video tersebut. Oleh kerana Wan Azizah sendiri enggan untuk menujukkan Jam Omega milik Anwar yang dimaksudkan kepada pihak wartawan dan media.

Tetapi pada firasat KLBOYZ, kalaulah Anwar ada Jam Omega tu, dah tentu Pakatan PR dan Anwar seFamily dah buat parti besar-besaran ataupun kenduri besar-besaran untuk mencanangkan rasa bersyukur mempunyai bukti yang Anwar tak terlibat dengan video seks "China DoLL" itu.

Rakyat semua tahu yang Anwar dan Pakatan PR ni jenis gelojoh nak berkuasa, kalau ada isu kecil pun akan segera diperbesarkan oleh Puak Pakatan ni.

Isu Jam Omega ni lah yang membuatkan Anwar gagal bertindak dalam segi apa pun sekarang. Pisau Anwar dah mula tumpul sekarang, nak dikatakan kalau ada tinggal pun jenis taksub berpolitik dan bahan terbuang saja yang tinggal.

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...