PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, April 5, 2011

SCANDAL SEKS ANWAR SEBELUM AKSI VIDEO SEKS PORNO




Video rakaman bersuara Anwar dengan perempuan(Bini Orang), gatal sungguh suara Anwar menggoda perempuan.

Tapi takpa, kemungkinan Kak Wan tak marah, sokong lagi ada. Sebagai ahli keluarga haruslah memberikan sokongan yang padu dan jitu agar Anwar terus mencapai impiannya sebagai emtahlah Presiden yang pertama kot, ataupun Perdana Menteri.

Tak Tahu La yang mana satu tapi kalau ikut cakap Azmin la, yang telah diterangkan oleh Kak Umi pula sangat haru-biru. Tunggang-langgang Malaysia ni akan dibuatnya.

Ini dia pembongkaran Nostalgia Anwar satu ketika dahulu buat renungan..

23 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

kalu kita dah berdoa dan Allah dan makbulkan doa kita, kita tahu tak ? kalu kita doa hancurkan golongan yang menjadi kita, Allah dah makbulkan, apakah kita akan lihat kehancuran dan lenyap. kalu kita doa agar kita dijauhi oleh golongan fasik dan derhaka, adakah kita akan lihat kita menang. Apakah petunjuk yang diberikan oleh Allah ?
Bab ni, ramai yang melihat orang lain jer yang salah. golongan dia sahaja yang betul. orang sokongan dia dizalimi tapi orang lain tidak . dalam kapla dah ada keyakinan sendiri. doa hanya syarat sahaja dan kononnya berdoa, tapi sebenarnya tidak percaya langsung dan tidak percaya kepada qadar dan qadak Allah. cakap percaya, tapi tak amal pun ....

Penditakainsingkat said...

Puak Khawarij pun berdoa juga. Sedap ayat2 dlm doa mereka. Siap dgn menangis lagi.

Doalah banyak manapun...bukan kena bayar.
Yang susah nak membangunkan umat dan menegakkan syiar agama.

Anonymous said...

Doa ini adalah senjata org mukmin jangan mempertikai dan memperlekeh doa kerana para nabix dan rasul juga berdoa kepada ALLAH S.W.T. Kepada anon April 5, 2011 12:53 PM tentang komen awak yg berbunyi "kalu kita dah berdoa dan Allah dan makbulkan doa kita, kita tahu tak ? kalu kita doa hancurkan golongan yang menjadi kita, Allah dah makbulkan, apakah kita akan lihat kehancuran dan lenyap. kalu kita doa agar kita dijauhi oleh golongan fasik dan derhaka, adakah kita akan lihat kita menang. Apakah petunjuk yang diberikan oleh Allah ?"
Adakah anda tidak percaya dengan doa.Nak tahu apa petunjuk yg diberikan oleh ALLAH S.W.T. mudah sahaja iaitu lihatlah orgx yg bertaqwa kpd ALLAH yg sentiasa berdoa hasilnya merekax itu meninggalkan kemungkaran,fitnah memfitnah,mendedah keaiban org,tidak rasuah,mengambil ISLAM sepenuhnya bukan separuhx.

Anonymous said...

DULU ORANG YANG BERSERBAN NI JUGA LAH YANG KERAP MENABUR FITNAH,UMPAT KEJI ORANG..BERI GELARAN PADA ORANG MAHA FIRAUN,MAHA ZALIM DEDAH ITU DEDAH INI...JADI TIDAK SALAH LAH KLU ORANG PULANGKAN PAKU BUAH KERAS..TU KAN ADIL NAMANYA..KLU KITA TAK BUAT ORANG NESCAYA ORANG TAH BUAT KITA...

KL BOYZ said...

jika nak menuduh seseorang mesti diusulkan bukti, bukti video rakaman dah ada, saksi yang menyaksikan dah hampir berjuta menyaksikan pembohongan Anwar, Apalagi dengan orang PAS ni masih menegakkan benang yang basah, umpama mendoakan orang kafir agar berjaya menewaskan kebenaran.

Anonymous said...

Tunjuk ler bukti2 sahih pun, puak2 ni x akan percaya...kalau dah kena batang hidung sendiri takkan nak mengaku. Cuba kena kat org lain, bagai nak rak dia org spin, itu belum terbukti lg...

Ni...awal2 dah tolak suruhanjaya di raja ditubuhkan...dah tahu nak kena atas kepala mereka, Kalau kena pada CINA sial Beng Hock...dialah dalang untuk suruhanjaya ditubuhkan....
Apa sial punya makhluk...Hakikatnya Kes Beng Hock sebenarnya mereka yg lakukan, cuba nak kenakan SPRM....

Kita tunggu sahaja, bala akan terjah kat puak2 ni nanti..selagi terdaya spin..korang spin ler...time tu nanti..jgnkan spin nak buka mulut pun dah tak mampu

Anonymous said...

Ya Allah Masukkan semua penulis2 dan pengampu UMNO ini ke dalam Neraka Jahanam Peringkat 1 amin !

Anonymous said...

anony 9.50 pm nilah salah seorg yg anony 9.16 pm maksudkan..mmg diorg ni takkan boleh menerima hakikat walau apa bukti pun yang diberikan..dah dasar otak diorang ni smua dah diisi dan penuh dgn taik..nak buat mcm mana lg..kesian diorang nih..

Anonymous said...

Org2 ini kalau nampak aksi itu secara live pun dia
akan kata itu syaitan yg menjelma.

Anonymous said...

Kalau kita buat solat hajat untuk seseorang, mohon Allah beri petunjuk sedangkan orang itu dipihak yg salah apa jadi kepada orang itu?

Anonymous said...

Jika anda melancong keluar negaralah dan anda terserempak dgn pemimpin (tak kiralah sapa) bekepit dgn betina kiri kanan dan anda ada kamera apa tindakan anda?Balik dan diam saja?Cerita pada kawan2 atau dedahkan?

Anonymous said...

Anonymous said...
Ya Allah Masukkan semua penulis2 dan pengampu UMNO ini ke dalam Neraka Jahanam Peringkat 1 amin !
April 5, 2011 9:50 PM

Astaghafirullah....istighfar banyak2 saudara/ri..islam mengajar kita...BERBAIK LAH KITA SESAMA MANUSIA....

Anonymous said...

Kalau kena keluarga sendiri baru tahu.....insaflah...wahai insan bergelar manusia...ingatlah....kita bukan DVD/CD player...tak boleh playback.....kalau ajal dah tiba....kain putih sebagai pakaian terakhir untuk meninggalkan dunia ini menuju ke alam akhirat.bekalan dalam perjalanan adalah amalan kita. Astaghafirullah....istighfar banyak2 saudara/ri..islam mengajar kita...BERBAIK LAH KITA SESAMA MANUSIA.

Anonymous said...

JAHANAM UMNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Anonymous said...

KEMBALILAH KEPADA ISLAM TAUBAT LAH FITNAH UMPAMA MAKAN DAGING SAUDARA SENDIRI.INGAT SAUDARA ADA ANAK ISTERI IBU AYAH KASIHANILH MEREKA..SATU HARI MEREKA PASTI AKAN DIFITNAH SEPERTI INI..LLAH MAHA ADIL DAN MAHA BERKUASA

sejahtera39 said...

HARAM SOKONG PAS... KERANA PAS BUKAN SYAREI...

Anonymous said...

semoga tak lama lagi akan terbukti segala kebenaran.Allah sentiasa beserta dengan orang-orang yang benar. yang di tuduh mestilah bermatian menafikan. hakikatnya hanya Allah yang tahu. tunggu dan lihat. cakap banyak pun tak guna.

Anonymous said...

sorang ulama terkenal di malaysia, bila ditanya: sekiranya dato kami letakkan sebagai calon untuk menentang nik NAJISS apa dato mahu tak?
beliau menjawab: saya mintak maaf kerana saya tidak mahu menambah dosa saya dengan berjanji perkara yang saya tidak tahu kemudian hari. janji kemudian mungkir, apakah itu ajaran islam ?

haha ...

Anonymous said...

sebagai tok guru sepatutnya dia tahu ,
berjanji perkara yang belum itu berdosa ,
nik aziz=yahudi jer...
janji pastu mungkir, janji pastu mungkir, best je dia buat janji ...
masalahnya TOK GURU...lain tu kurang la sikit ni TOK GURU..
guru BUTUH PAK DIA !
dia la duk menyesat islam laaa ni.....

toksah la duk menyokong musuh islam dalam selimut! ( nik najis )

jie said...

anon 9:00
KO YANG SEPATUTNYA PERGI JAHANAM BUKAN UMNO. KO YANG SUSAH MENERIMA KEBENARAN SEBAB KEPALA OTAK KO DAH TEPU DENGAN SEGALA PEMBOHONGAN.MATA HATI KO DAH BUTA UNTUK MELIHAT SEGALA KEBENARAN.SUDAH TERANG LAGI BERSULUH MASIH LAGI NAK TEGAK BENANG YANG BASAH. JANGAN SALAHKAN ORANG LAIN KALAU SENDIRI YANG JAHAT.

Anonymous said...

blog ko ni klakar la klboyz...kah..kah..kah...

Anonymous said...

woi anyno april 12 10.38 am. ape kau tau psl nik aziz? kelantan lbh hebat drpd negeri2 lain. lihat saje la waktu azan bkumandang, penuh masjid2 dgn jemaah. xmcm tempat lain, sume duk sibuk kejar duit. sekurang2nye nik aziz bjaye memimpin, ape ke bodoh nk samekan nik aziz ngn yahudi.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...