PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, July 13, 2011

WANITA SABAH MEMAKI HAMUN PIHAK POLIS AKIBAT BERSIH..!!!





Cuba kita lihat video diatas seorang peserta "bersih" dengan biadapnya memaki-hamun pihak berkuasa. Perempuan ini ditangkap tanpa diapa-apakan tetapi pandai pula mengutuk dan mencerca pihak berkuasa.

Kononnya peserta diseksa dengan kekerasan, sebaliknya tak ada apa-apa kesan luka ataupun berdarah yang membuktikan peserta perhimpunan haram "Bersih" digunakan kekerasan terhadap mereka.

Ini cukup membuktikan yang perempuan ini tidak diperlakukan apa-apa terhadapnya, peserta perhimpunan haram "Bersih" yang ditahan bersamanya pun tidak menunjukkan sebarang reaksi telah dianiaya oleh pihak berkuasa.


Cuba saksikan gambar diatas, yang menahannya pun polis wanita. Bila masa pulak kekerasan digunakan terhadapnya..??

Penduduk sekitar KL sudah tentu tidak mahu kejadian sebegini berlaku, yang ada pun telah diimport luar dari Kuala Lumpur untuk menghuru-harakan keadaan, seperti perempuan yang memaki-hamun polis ini berasal dari sabah.

Beginilah jadinya jikalau mengengkari arahan pihak berkuasa supaya bersurai, kan buruk padahnya. apabila dah kena tangkap, dah tentu akan marah. Apabila dah dalam perasaan marah, dah tentu cakap yang bukan-bukan mencaci pihak berkuasa yang kononya menggunakan kekerasan terhadapnya.

Kenapa tak diikut sahaja arahan tersebut, tak da la kena tahan..!!! Tapi yang best tu apabila dah kena tahan, dibagi pula makan percuma macam makan kat kenduri kahwin. Yang best tu makan lauk sedap-sedap lak berbanding yang disajikan kepada pihak berkuasa. Tengok gambar bawah ni..!!



Lepas makan, dah isi penuh-penuh, kita solat minta kemaafan daripada allah Ta'la kerana dah buat kejahatan sehingga tertangkap....terus boleh bertaubat sebelum jadi cam Anwar, takut tak sempat nak bertaubat...!!?


Taubatlah kau Anwar, sebelum tak sempat nak berbuat demikian..!!!

25 comments:

anak sabah said...

phuiih! bikin malu sama orang sabah jak ini perempuan.

sudahlah bodoh, memaki hamun macam pantat ayam jak mulutnya. kasi bersih itu kau punya mulut dulu lah perempuan bodoh!

Anonymous said...

sialan.. bikin malu jak ini kalau di sabah mmg mau kena tumbuk nie tau.. ko jgn balik sabah besok ko bawak budaya kotor BANGSAT BErdemo ni di SABAH.. ko tunggu kedatangan kami yang cintakan KEAMANAN dan KEDAMAIAN nie. kasitau dulu ko orang apa jugak nie?

Anonymous said...

mana polis ada kasar, plastik handcuff pun tak di ikat dengan ketat. cilok sikit dah boleh keluar kan tangan. patut letak plaster kat mulut dia aja ha ha

hangkedee said...

Semasa zaman Komunis dulu bangsa ini lah banyak sokong komunis,kenapa tak di habiskan zurit ini dari bumi bertuah ini ????

Anonymous said...

Ni bukan orang Sabah, ni Pakai pasport Filipin.. kerja GRO... tpi hari tu takde klien terpaksa ikut berdemo... maklumlah dapat RM 150.00

Anonymous said...

Bodoh Bahlol punya betina. Yang kau menyebuk dijalanan tu saper suruh. Elok bagi makan free jer seminggu dalam lokap biar padan muka dia tu.

Anonymous said...

Aku sokong POLIS Malaysia kerana telah menjalankan tugas dengan penuh dedikasi, yang salah tetap salah. Kalau dah tahu lampu merah tak boleh melintas, lu melintas kena saman, polis ke yang salah atau lu yang salah. Dah diberi amaran jangan berhimpun korang berhimpun jugak nak salahkan polis lagi. Korang ingat polis tak ada kerja lain ker, kena jaga korang pulak. Aku tak abis lagi geram dengan species beruk yang suka melanggar undang2 ni. BOOODOOOOOOOHHHHHHH.

--Ganasnyer--

Anonymous said...

Orang tak bersalah???kepala hotak mak bapak kau la...menyertai perhimpunan haram tu tak salah ker...?Cakap byk pun tak guna ...

Anonymous said...

sontot jer betina sialan nih. muka dia pun macam sialan maki polis macam cipet dia berlendir laparkan memantat.

Anonymous said...

antar ni pelempuan pigi Spital Bukit Padang arr..bikin malu org sabah jaa..

Anonymous said...

duii, sot betul la ni sumandak mcm apa saja, bikin malu orang Sabah jak. muka pun macam pilak.

Anonymous said...

diaorg kumpul ramai2 gi demo ke nak gi kenduri???

Anonymous said...

Agung dah nasihat
PM dah nasihat
Menteri dah larang BERSIH tu illegal
Saya orang KL pun tak suka
Kamuk ni gak orang Sabah ba?

So what the HELL are you doing there?
Belajar BERSIHKAN MULUT KAMU DULU....

Anonymous said...

hahaha.. confirm dia nie berbangsa Bisayak( oRG pILIPIN ) yang telah lama di sabah mendapat status penduduk tetap.

aku biasa berurusan dgn kaum2 dorg nie masa di sabah..aku perasaan dia punya slang inggeris sebijik mcm org bisayak.

kalau tak caya, cuba tgk drama2 dari negara pilipin.. cuba dgr bahasa inggeris dorg.. sama je kan..

Bikin malu org sabah betul tau.

Gurangak said...

Bukan sakap sabah ini urang... dia sakap masam bahasa pilak-pilak seja. bagus hantar balik zamboaga seja dia ni. Kalu syia nampak dia barjalan2 di sini (sabah) nanti, syia pegi tampiing muka dia!!!

Anonymous said...

mgaku org sabah pun mcm slow ja..kasi susah diri ba ni prmpuan..ni lah..suda jolok srg tebuan..ignorance of law..

Anonymous said...

macam bukan orang sabah ja.nie mesti pendatang asing tapi dapat ic kat sabah.BODOH PUNYA PEREMPUAN

Anonymous said...

Betul2 speaking dia english filipino......bukan orang sabah nie....

Anonymous said...

PUKIMAK PEREMPUAN NI... MEMALUKAN ORANG SABAH JAK, TQ ADMIN KERANA POST VIDEO NI, NAK BAGI TKG DLM FB SUPAYA ORG2 SABAH 'MARK' MUKANYA SO SENANG TERAJANG DIA PUAS2 SEKUAT HATI... CILAKAK!!! TIADA DLM SEJARAH MSIA SABAH SUKA MASUK CAMPUR HAL2 POLITIK ORG LAIN... NI MESTI ORG PILIPIN (BERSTATUS PENDUDUK TETAP)... MATILAH DIA NI DIKERJAKAN... NANTI KAU!!!

Anonymous said...

Mimang kauk bangang baa!!! Muka indak tauk maluk!! Letak kat Pulapol, mentedarah macam orang kebulur!! Jangan bikin maluk urang saba baaa!!!

kamal said...

kalau aku jumpa perempuan sundal@sial ni di mana mana di sabah, memang aku tampar ni sampai tebalik,,,,dupang punya betina,,,ini mesti suka makan sinalau bakas ni,,itu mulut pun macam bakas suka sundul tampat kutur,,bikin malu sama orang sabah saja....

kamal said...

betina bodoh macam ini, nda payah antar pigi spital bukit padang,,nanti bikin kasih rugi kerajaan saja tanggung makan minum nya,,ini betina bagus kasih buang saja terus pigi kolam di taman buaya sandakan,,dapat pahala lagi kita kasih kenyang makhluk Allah,,,itu pun kalau buaya tu mau makan lah....buduh punya betina sundal,,,aku masih belum abis lagi ni marah sama si sial ni....selagi tangan ku nda sampai ke muka nya ni...

Anonymous said...

Tgk muka dia, slang dia....kompom pilak ni..nda sedar diri ni...langsung teda slang sabah pun. ni mesti ic project dia dapat ni...hey bikin malu urang sabah betul cilaka!!!

Anonymous said...

tengok video lucah --> video-budak-sex-di-kebun

BidayuhKamang said...

pengotor lah perempuan tu...kasih malu org sabah saja, macam dia kelaparan bab tu dia menyalak macm anjing...kih kih kih.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...