PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, April 28, 2011

MARI TONTON VIDEO SEKS ANWAR PART 2 SEKALI LAGI



kejap ada, kejap hilang kena deleted...

Macam biskut...!!! Meh kita tonton lagi sekali...!!!

5 comments:

tamimi's theory said...

PanAS !!! Gmbr Amoi pelajar IPTS malaysia yg Dikatakan main dayung tarik ngn DATUK SERI ANWAR IBRAHIM telah ke Bocor laman2 web tertentu. palangpalangdot.blogspot.com p/s:double klik utk besarkan imej

di sinie!


http://palangpalangdot.blogspot.com/

Ular Menyusur Akar said...

Bro, yang tak sensor takde ke? UMA nak tengok lebih detail lagi......

Anonymous said...

UMA
depa ni semua haprak!blogger konon...depa pun kutip org punya laa...

Anonymous said...

Sungai derhaka buat komen, dia kata ada orang ketiga baling tisu, waooo banyaknya dia baling, itu bayang la, tengok pada saat 1.07 ada bayang putih yang tiba tiba saja ujud di situ, tak nampak pun dia mai dari mana, nampaknya alasan tu kantoi la..

Anonymous said...

kalau kita amati video tersebut... terdpt sebiji lampu limpah (lihat di cermin solek dan bayang2 di dinding katil) yg diarahkan ke arah katil.. maka dgn itu si pelaku tersebut tahu bahawa adengan ranjang tersebut dirakamkan... xkn DSAI nk org amik gmbr dia masa main... fikir2 kan lah

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...