PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, April 23, 2012

PAKATAN PR JANJI AKAN FILEMKAN CERITA ALTANTUYA..!!!


Kali ni Pakatan Penipu Rakyat menjanjikan yang lebih hebat lagi, seperti menjanjikan keuntungan yang berlipat ganda buat mereka pada masa akan datang. Dah pandai janji nak buat filem pula. 

Jikalau diberi mandat berkuasa di Malaysia ni, mereka akan menghasilkan filem yang langsung tak menguntungkan rakyat, sebaliknya menguntungkan cerita bohong rekaan mereka yang bakal difilemkan.

“Filem Altantuya” adalah filem yang tergantung tanpa kesudahan dan Pakatan Rakyat (PR) akan menyiapkannya jika dipilih dalam pilihan raya umum akan datang, kata Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu.”

“Jangan lupa, kalau mahu menonton versi yang sepenuhnya dan kalau mahu menonton versi ‘original’ filem Altantuya yang tidak diedit langsung, pilih PR sebagai kerajaan dalam pilihan raya akan datang,” katanya.

Kalau dah nama nak buat filem, macam-macam boleh ditokok tambah dalam cerita tu, sudah pasti pembohongannya lebih hebat daripada apa yang digempakkan pemimpin Pakatan Penipu Rakyat yang tak senonoh contohnya macam Mat Sabu.

Suka bergomolan dengan bini orang, cuba lihat filem dibawah..!!!

 

Ketua pemimpinnya pula suka segalanya, atas bawah depan belakang semuanya disapu. Tetapi yang hebatnya, cerita rakaman CCTV dibawah ni dipertikaikan pula oleh Pakatan Penipu Rakyat.

 

3 comments:

Anonymous said...

KARYA TU PUN DORG CURI HAKMILIK ORG...+

Adi Kencana said...

Buat filem china doll anwar dulu lah...

PENDUDUK KERINCHI MASIH MENANTI PERMOHONAN MAAF NURUL IZZAH. Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

ini kerajaan nak buat filem bukan nak memerintah dgn adil, mana ada kerajaan buat filem macam ni, apa lah bodohnya mat sabu, apa kata buat filem ko dgn normah, ramai org boleh buat skrip yang terbaik,..sabu oh sabu,, apa lah kena anak ko ni..

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...