PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, September 30, 2011

PANAS...CERAMAH TERKINI ANWAR..!!!



Anwar memberi ceramah terkini yang agak panas juga bersangkut paut dengan Mat Indera dan Mat Sabu. Pada permulaan ceramah dapat kita saksikan tabung bergerak meminta sumbangan, macam nak bayar tiket tengok pelawak buat persembahan.

Anwar pada mulanya bercakap menyokong Dato Onn, sekejap menyokong komunis, sekejap Anwar cakap menentang komunis membunuh anak bangsa Melayu. Berpusing-pusing beliau bercakap, macam gasing ligat kata berpusing kait sini kaitkan sana.

Anwar bercakap menyokong Mat Indera tetapi menentang komunis...!! Anwar ni sedar ke tidak apa yang diucapkannya, Mat Indera dengan Komunis bukan sama ke..??

Dah jadi macam pelakon lawak, macam ni nak lantik jadi Perdana Menteri ke..?? Yang hebat tu, siap boleh gayakan ucapan orang-orang lain yang tak digemarinya, memperburukkan dan mempersendakan pemimpin lain.

Beginikah tingkah laku manusia yang ingin rakyat Malaysia lantik untuk menjadi Perdana Menteri..??

Macam orang takda adat susila je, sekejap-sekejap toleh belakang tanya pengarah, betul ke tidak. Hanya sekadar menjadi pelakon bolehlah, kalau dapat jadi PM, punah Malaysia ni.

13 comments:

KLExpress said...

"Salam saudara blogger pejuang negara. sila kunjungi http://klxpress.blogspot.com/ berita panas, sensasi mengenai politik. Salam Perjuangan Alif, Ba & Ta".

Anonymous said...

aku tengok rambut anuar ni dah jadi macam bulu b.b. Kesian sungguh. Betul ke ceta dia tu. yang gelak2 tu gelak suka ke gelak geli2. eee! jauh2 sikit o.

Adi Kencana said...

Cakap pusing2, org dengar pun pening!! Anwar oh Anwar...

93.8% Waris Kg Bharu sokong Perbadanan Pembangunan Kg Bharu. baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

asy faro said...

salam kenal dari saye, asy faro.
sebagai blogger baru, masih perlukan komen, pandangan mahupun kritikan terhadap penulisan. follower is an extra bonus for me .(just kalau blog saye menarik pada kamu ok) =)

http://asyfaro.blogspot.com/2011/09/perempuan-bersepah-kat-u-betul-ke.html

Famili Ceria said...

ceramah anwar ramai kot..

Jom terjah sini:
1)Jawapan Bernas Mengapa Hukum Hudud Patut Dilaksanakan Oleh Ustaz Zaharuddin
2)Kena Kejar Sebab Mandi Bogel
3) Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara Akan Dikenakan Tindakan Undang-undang

anti bohmau said...

dah habis modal sbb usia politiknya semakin sampai ke penghujung senja...

Jabalnur said...

Alahai, Najib pun dah lebih kurang Anwar..

Anonymous said...

Dah kureng kow dah dengan anwar punya ucapan..... kesian

Anonymous said...

Apa yang kau merapik Anu_war..????
Bagaimana kes kau yang sondol Saiful...dan china doll??? Tidak mengaku yang kau kenal Eskay!!!!
Haram jadah punya anu_war!!!
Anu_war sebenar nya kau nie ........PENGECUT.

whiteorange said...

Anwar PM??? correct correct correct !!!!

Anwar Pemusnah Malaysia !!!!

correct correct correct !!!!!!

BUJANG SENANG said...

jenguk2 jugak blog http://antirepublik.blogspot.com

Nok said...

bagi lah peluang pada bang nuar untuk meroyan seketika...bulan depan dia dah nak keS,buluh.....tapi kalau lah dia menang kes liwat dia habis BN...rakyat akan cakap memang konspirasi UMNO...apa2 pun Anuar mesti berehat kat sungai buluh....jalan selamat bagi BN khasnya UMNO......

Anonymous said...

Aku dah kata, tak lama lagi dia akan terkena sumpahan ku. Dia akan terpekik-pekik dan melalak-lalak sorang2 di tengah2 jalan dan di bawah jambatan. Heh heh heh heh

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...