PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, April 29, 2011

ANJING LAGI MULIA DARI DIORANG NI..!!!




Satu kejadian yang tak diingini telah berlaku, kumpulan Pakatan PR ni sudah tidak tahu menilai samada boleh ataupun salah, kumpulan "Derhaka" ni tak mengira tempat sehinggakan Masjid pun tak dihormati lagi.

Jikalau dulu membuat senaman robik dalam Masjid dengan pakaian yang tak senonoh, tetapi sekarang pula membuat huru-hara dalam Masjid seperti dibuat kacau bilau dalam parlimen pula.

Dah tak ada perasaan malu sehinggakan dalam masjid pun nak berdemo. Pakatan haram ni makin lama makin teruk, sepatutnya Pakatan PR ni seharusnya diharamkan terus berpolitik di Malaysia ni kerana mengajar manusia menjadi biadap sehinggakan tidak menghormati masjid membuat riuh dan berdemo didalam masjid.


Pakatan PR dah jadi macam kumpulan anjing jalanan yang tak bertuan berlegar-legar mengacau mangsa. Sepatutnya mereka ni ditangkap dan dihumbankan dalam lokap, lebih-lebih lagi si pendek dan botak Akin, si penjilat jubor Anwar.

Si botak pendek ni lagi tak tahu adab laku dalam masjid. Kenapa tak dibuat diluar perkarangan ke..?? Menunjukkan Pakatan haram ni terdiri dari anjing-anjing jalanan yang tak reti adab dan tingkahlaku sepatutnya didalam masjid.

Macam ni gayanya nak memerintah negara, jadi lebih huru-hara la dibuatnya..!!!

9 comments:

Anonymous said...

Anjing banyak faedah pada manusia. Mereka boleh menjaga keselamatan, menolong membantu selesaikan jenayah dan dalam kejadian bencana Alam kalau nak dibandingkan dengan dia orang semua ni. Buat bising dan kecoh dalam masjid mempertahankan Penzina dan Peliwat no satu negara.

couverv said...

kL boyz love shuflle, ha ha

Anonymous said...

kl boyz mat rempit dataran merdeka..rambut pacak2

hehehehheheeheheheheh

Anonymous said...

Kalau dah boss berkiblat ke Indon mcm ni la jadinya...apa je benda semua nak berarak, semua nak protes, semua nak bantah. Muka-muka hamlau je semua!

Anonymous said...

Monyet baju hijau dikelilingi beruk-beruk PKR dan PAS.

sam ketot said...

Monyet2 berwajah manusia!Ntah2 Qazaf tu pun tak tau apakebende!Cakap je pandai tapi bodoh!

KL BOYZ said...

ya brtul budak rempit dah sokong 1 malysia

Anonymous said...

Cadangan terbuka buat
Saiful - anda telah membuat sumpah laknat dan mendakwa DS Anwar telah meliwat anda maka sempurnakanlah tindakan anda dengan membuat amalan bacaan yasin 44 malam dengan jemaah seramai 40 orang dan berdoalah agar peliwat anda dihukum olih allah dengan seberat-berat hukuman sebagaimana kaum yang melampaui batas.
Umi Halfida, anda telah membuat sumpah laknat dan mendakwa DS Anwar telah meliwat, berzina dan pelbagai dakwaan lagi maka sempurnakanlah tindakan anda dengan membuat amalan diatas dan berdoalah agar manusia yang melakukan dosa besar ini sebagaimana anda katakan akan dihukum dengan seberat-berat hukuman olih allah sebagaimana orang yang melampai batas.
DS Najib, Datuk Seri telah membuat sumpah laknat dan mendakwa DS Anwar telah menfitnah anda maka sempurnakanlah tindakan anda dengan amalan di atas dan berdoalah agar penfitnah Datuk Seri dihukum olih allah dengan seberat-berat hukuman sebagaimana orang yang melampai batas.
dan D Eskay – Datuk telah membuat sumpah laknat dan mendakwa DS Anwar adalah pelakun video lucah yang telah anda tayangkan maka sempurnakanlah tindakan anda dengan membuat amalan diatas dan berdoalah agar pelakun tersebut dihukum olih allah dengan seberat-berat hukuman sebagaimana kaum yang melampaui batas.
DS Anwar – semua mereka yang bernama di atas telah membuat sumpah laknat kepada diri mereka sendiri, maka Datuk Seri hanya perlu membuat amalan di atas dan berdoalah agar semua penfitnah tersebut dihukum olih allah dengan seberat-berat hukuman sebagaimana kaum yang melampaui batas. Datuk Seri bolih juga meminta agar ulama-ulama pas, tuan-tuang guru dalam pas yang membuka pondok dan ahli-ahli agama samada dalam pas ataupun pkr bersama-sama mengamalkan amalan tersebut. Akhir sekali serahkanlah semuanya kepada allah.
Janganlah digangu-gugat usaha rakyat mencari rezeki dengan berdemontrasi di sana sini. Lakukanlah amalan di atas disamping ianya menbolihkan hubungan hamba dengan penciptanya menjadi lebih dekat, ianya juga menunjukan kita merendah diri dan mengharapkan agar dia yang maha mengetahui dan maha adil dalam melaksanakan hukum akan menghukum dengan adil-seadilnya.
tolong sebarkan nasihat ini.

Anonymous said...

anjing2 pkr yg menyalak2 dlm masjid,...hurmm biadap tak sudah

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...