PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, October 1, 2011

LIM GUAN ENG TERBUKTI BERSALAH...!!!



Lim Guan Eng hari ini memohon maaf kepada Sultan Johor, Sultan Ibrahim Sultan Iskandar dan rakyat negeri itu yang tersinggung dengan dakwaan kononnya Johor tidak selamat untuk pelabur.

Bagaimanapun, Setiausaha Agung DAP itu masih tetap mahu mempertahankan pendirian dengan menuduh kenyataannya sebelum ini telah disalah tafsir oleh pihak media, dan kononnya tidak berniat untuk memburukkan Johor atau mana-mana negeri atas apa-apa sebab dan alasan sekali pun.

Jangan lah Lim Guan Eng nak kelentong lagi, dibawah ni bukti video anak cina kurang ajar ni memburuk-burukan Johor...




Dengan perasaan bongkak dan hidung tinggi Lim Guan Eng merasakan bahawa telah disalah lapor oleh media massa yang dikawal oleh Barisan Nasional, kenyataan tersebut boleh dilihat di laman blog Guan Eng, http://limguaneng.com.

Menurut Guan Eng, beliau akan tetap membawa perkara tersebut ke mahkamah bagi membuktikan dirinya tidak bersalah.

Saman boleh Guan Eng tapi menang belum tentu sebab mempunyai bukti kukuh Ketua Menteri ni menipu, tengok muka pun dah tahu. Sikap rakus, tamak dan bongkak menyelubungi LGE untuk menarik pelabur melabur dinegeri jajahannya yang merundum sehingga rela memburukkan Johor.

Nak bagi tahu bahawa tindakan LGE ni sebenarnya telah mengundang kemarahan seluruh rakyat Johor, khususnya polis, kakitangan kerajaan dan para peniaga kerana dia telah menghina Johor walaupun realitinya kadar jenayah telah menurun.

Tidak kisah la, sama ada lahabau ni ikhlas atau tidak ikhlas memohon maaf atas keceluparannya, tetapi ini bermakna media telah mendedahkan dan melaporkan perkara yang benar.

Sekalung tahniah diucapkan kepada media yang berjaya menyelongkar pembohongan seorang pemimpin biadap DAP dan Guan Eng. Sebenarnya Guan Eng tidak sedar yang membocorkan perkara itu adalah media asing yang mentertawa dan tidak gemar dengan perangai Ketua Menteri Pulau Pinang itu.

Permohonan maaf yang telah dibuat Guan Eng bukti jelas bahawa beliau sememangnya bersalah dan secara sedar telah melakukan sesuatu yang mengguris seluruh rakyat Johor, khususnya Sultan Johor.

Ada hati nak saman media massa pula tu...!!!

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...