PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, June 27, 2011

VIDEO SEKS ANWAR YANG TELAH DIUBAHSUAI PAKATAN HARAM..!!!



Pihak pembangkang dah mula memainkan isu video seks Anwar pula, kali ni mereka "spin" supaya video tersebut nampak tak betul dan telah direka. Tak payah la juak Pakatan PR nak buat helah baru memandai nak jadi profesional menyelidik pula video rakaman tersebut, bukannya rakyat semua tak tahu pita rakaman yang "Original" berada di pihak berkuasa.

Memang dah agak puak pembangkang pasti merencanakan dan merancang memutarkan kenyataan siasatan pihak polis dan keputusan mahkamah yang telah menetapkan dan memutuskan bahawa rakaman video seks tersebut sememnagnya adalah Anwar, Ketua Pembangkang.

Kesian Pakatan PR, Otak dan pemikiran mereka ni telah dibenakkan dan dikaburkan oleh Anwar sehinggakan tidak dapat menerima hakikatnya yang sebenar. Walaupun telah dibuktikan pada kes liwat Anwar yang pertama dahulu, Ketua Pembangkang dilepaskan dan digugurkan daripada kes liwatnya oleh kerana kejadian berlaku diantara suka sama suka.

Tiada kejadian liwat, tetapi berlaku kerana sama-sama mahu rasa sedap. "Liwat" ni macam dirogol iaitu dipaksa melakukan adegan tersebut, tetapi apabila sama-sama inginkan keseronokan maka tiada dalam paksaan, tiadalah berlakunya liwat sebaliknya merelakan adegan ranjang berkunyit.

Sampai bilakah Pakatan PR ni nak buka mata mereka menerima kenyataan sebenar yang dikatakan pahit bagi mereka..?? Lebih-lebih lagi PAS yang kuat dengan ceramah agamanya..!!!

Kita lihat kenapa PAS marah sangat kat UTUSAN MALAYSIA
KLIK DISINI

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...