PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, June 16, 2011

PAS MARAH TENGOK KARTUN NI...!!!?


PAS cukup marah tengok kartun ni, sebab tak tahan kena sindir dengan lawak kertun ni. Pedas telinga PAS kena terjah dengan lukisan kartun ni.

Itu baru kartun orang-orang PAS ooiii..., realitinya memang inilah yang terjadi dalam kehidupan masyarakat..!!!

Jadikanlah pengajaran agar amalan PAS kamu tak dibawa dijalan yang sesat.!!! Ada bukti pun tak leh pakai, camtu akan datang pencuri yang dah kena CCTV akan mengambil langkah seperti Raja Porno untuk melepaskan dirinya.

2 comments:

Anonymous said...

Raja porno?....eh..eh...amPorno...alah tersasul...

Anonymous said...

Ishh. Ishh. Bajet la kalau nak keluar stetmen. Ko paham tak hukum Islam? Hudud neh PAS punye ke Allah punye? Baca balik al-Quran. Aq p0n 0rg UMNO gak. Tapi aq tak la sejahil k0 n pelukis kartun neh.

Allah yg letak supaya setiap pertuduhan dibawa 4 0rg saksi yg adil. Kenapa k0 nak pers0al? Cuba pikir guna 0tak jgn guna jub0q!!

Lets say kalau ada 0rg tud0h k0 bezina kemudian dia bwk bukti rakaman video yg dah diedit dan menunjukkan memg k0 ada dlm vide0 tuh. Apa k0 nak buat? Kan ke ada bukti tuh?

Bermakna Allah tuh Maha Mengetahui bhw pd zaman neh manusia akn memanipulasi segala sesuatu agar selari dgn kehendak mereka. Sbb tuh Allah tetapkan 4 0rg saksi yg adil. Saksi sebegini shj yg boleh memberi kebenaran.

Tp kalau tak ada 4 0rg saksi maka hukumlah mengikut Hukum Takzir (undang2 setempat). Takan mende mudah p0n susah bg k0?

Sudah2lah jd pemecah belah masyarakat. Ke k0 nak aq bagitau hukuman pengadu d0mba dlm Neraka nanti?

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...