PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, June 26, 2011

SAH MEMANG ANWAR SIPELAKU VIDEO SEKS..!!!



Dah memang sah Anwar sipelaku videos seks yang dibongkarkan, itu sebab dibuat perhimpunan "Bersih" yang kotor tu sebab nak menutup kes liwat dan kes seks dengan China Doll yang dikatakan Anwar rakus meratah sehingga 2 round.

Sebab tu juga harus dibuat "Bersih" 2.0, oleh kerana Anwar sebat China Doll sehingga 2 round. Kalau nak tahu tak lama lagi China Doll akan memberi pengakuan dimahkamah tentang 2 round tu secara detail lagi.

Bagaimana terpancut round pertama, lepas tu round ke2 terpancut kat mana..!! Semuanya akan dijelaskan oleh China Doll kelak. Kalau nak dengar kata Kak Wan Azizah, sudah tentu akan disorok kegiatan sumbang suaminya, berkemungkinan dah takda jalan lain lagi nak masuk syurga melainkan mempertahankan Anwar walaupun Anwar melakukan perbuatan terkutuk itu.

Kesian Azizah, sanggup merelakan Anwar buat apa saja...!!!

Kita saksikan bersama, Wan Azizah menjerit tengok gambar ni..
KLIK DISINI

2 comments:

Anonymous said...

SAH pun nak buat APA???Bukan mereka percaya. Kalau Anwar suruh makan Tahi pun mereka makan.

Anonymous said...

Dari bukti yang telah di kemukakan di makamah dalam hal video sex ketua pembangkang,fakta kes telah di terima pakai Dan mereka yang telibat telah pun di hukum,bila pula PDRM Akan mengambil tindakan pada orang yang membuat laporan palsu?.takan nak tangguh kes macam perangai si Anwar tu.PDRM patut beri lah sedikit penjelasan pada raayat yang telah memberi Amanah untuk menjaga kedaulatan undang2.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...