PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, June 27, 2011

BATALKAN "BERSIH" JIKA TIDAK MAHU PERANG..!!!


Perhimpunan bersih yang bakal diadakan oleh Pihak Pembangkang sehingga kini mendapat kecaman hebat, bantahan perhimpunan sudah melebihi 1000 laporan polis yang telah dibuat oleh seluroh rakyat Malaysia yang menginginkan keaman berkekalan.

Bukan setakat itu Pertubuhan Seni Silat Lincah Malaysia (PSSLM) turut memberi amaran keras kepada penganjur perhimpunan haram "Bersih" supaya membatalkan hasrat mereka itu jika tidak mahu 'berperang' dengan pengamal seni silat di negara ini.

Mahagurunya, Tan Sri Omardin Mauju berkata, adalah menjadi tanggungjawab pengamal seni silat untuk mempertahankan negara sejak zaman pemerintahan kerajaan Melaka lagi dan mereka tidak akan teragak-agak untuk bertindak keras ke atas golongan yang cuba menimbulkan kekacauan serta huru-hara.

PSSLM adalah sebuah pertubuhan seni silat pertahankan diri yang mempunyai ratusan ribu ahli, mendesak akan turun pada 9 Julai sekiranya Presiden "Bersih" Ambiga masih mahu meneruskan perhimpunan haram tersebut.

Kami, PSSLM tidak akan biarkan perkara itu berlaku kerana jelas sekali ia perbuatan yang menghina negara. Menurut Omardin, PSSLM telah lama berdiam diri dan bersabar dengan tindak-tanduk segelintir golongan seperti Ambiga yang cuba menganggu gugat keamanan di negara ini.

Beliau memberi amaran dan menasihatkan Ambiga supaya membatalkan segera hasrat menganjurkan perhimpunan itu kerana khuatir tidak akan dapat mengawal emosi anak-anak didiknya jika mereka bertembung pada perhimpunan itu nanti.

"Sebagai pengamal silat, saya tidak boleh beri jaminan bahawa kami hanya akan melaung dan membantah sahaja. Jadi sekiranya tidak mahu perkara tidak diingini berlaku, lebih baik batalkan hasrat untuk menganjurkan perhimpunan haram tersebut.


"Kami sebagai golongan pengamal silat merupakan pelindung kepada negara dan sultan sejak beratus tahun dahulu tidak akan berdiam diri. Sekiranya kami tidak mengambil apa-apa tindakan, kami akan dianggap dayus.
"Saya sendiri akan mengetuai persatuan silat ini, saya akan turun dan berada di barisan paling hadapan. Kami tidak sanggup lagi melihat keamanan negara dipermainkan untuk tujuan politik," kata Tan Sri Omardin Mauju.

16 comments:

Anonymous said...

KAMI SEBAGAI RAKYAT BIASA,AMAT MENGALU2KAN PENDIRIAN PERSATUAN SILAT LINCAH.....JGN BAGI MUKA KPD PETUALANG NEGARA,AGAMA DAN BANGSA...KAMI MENYOKONG ANDA TAN SRI !!

Anonymous said...

kami sanggup mengirim bantuan 10,000 tentera Jin yang akan berada di barisan hadapan menentang gerakan ancaman komunis BERSIH 2.0... tentera ini akan berada di barisan hadapan bersama2 dengan anggota Silat Lincah Malaysia pimpinan Tan Sri Omar Din. jangan main2......

Megat Alam Gempita said...

Biar memandi darah mempertahankan maruah agama, bangsa, negara dan raja, Teman yakin para pendekar silat tak akan berdiam diri bila maruah dicabar.

Pengikut Ambiga Setan (PAS),kamu akan tahu penangan pendekar nanti!

Anonymous said...

Banyak persatuan-persatuan besar seluruh Malaysia membantah demo Bersih dengan membuat laporan polis, namun begitu ironis Ambiga mengatakan Bersih adalah perhimpunan para NGO dan rakyat.

Yang jelas Ambiga telah membuat pembohongan dan perhimpunan tersebut bukan perhimpunan rakyat tapi satu perhimpunan yang mahu membersihkan kekotoran individu tertentu dan mengharapkan demo ini menjadi pemangkin kemenangan parti-parti pembangkang dalam PRU 13 sebagaimana yang didakwa dilakukan oleh Demo Bersih dalam tahun 2007 mempengaruhi keputusan PRU 12.

Anonymous said...

SAYA SOKONG TS OMAR DIN, JANGAN ADA PIHAK YG NAK CABAR KEDAULATAN SPB YG DIPERTUAN AGUNG DAN UNDANG2 NEGARA MALAYSIA YG KITA CINTAI....
MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH!!!!
ALLAHHUAKBAR!!!!!

Orang lama.

Anonymous said...

aku nak tgk si ambbabiga tu nnti lari trkencing2 ms demo nnti,,kalo jd la,,aku akan kejor ko ambabiga..

gohku said...

Ingatkan dah berkerusi roda tuh nak perbyk kan ibadat.. rupanya sempat lagi mengampu.... elok jadi lembu lah jadi pak turut jer.. akai letak kat pungkoq .. !!! hahahahahaa

MEGAT said...

AKU SOKONG SANGATLAH, BIAR NANTI FRU TAK TAHU SIAPA MEREKA NAK PANCUTKAN AIR . AKU SOKONG, AKU SOKONG, AKU SOKONG. AKU HARAP PUAK - PUAK PEGAMPU NI YANG KENA PANCUT DULU BARULAH KITA BOLEH LIHAT SIAPA PENDEKAR, SIAPA YANG PENGECUT.

Anonymous said...

turun jerla.. lepas tengok 300k berbaju kuning berkumpul.. geng2 ni terkencing la dlm seluar.. pengampu2 ni tak paham.. apa objektif sebenar bersih 2.0. syok sangat tengok tv3 ngan utusan.. smpi salah tafsir himpunan aman bersih 2.0

Neilkie69 said...

Anonymous 9.41 memang manusia penjilat bontot paria pandikutti ambingai haram jadah dan mnghisap totey LKS yang tak sunat kulup berkemping. Dikurniakan otak tapi tak pakai, telinga tak tuli tapi tidak dapat mendengar, mata tak buta tapi tak taj dapat melihat...itu aja yang ada pada anonymous.Tak payah nak jelahkan lagi tentang BERSIH yang tetap Kotor dan Najis Anjing Babi...tidak ada kesucian langsung walau zahir mahu pun batin...

hitman said...

MEGAT
kau ni betul2 lah manusia x de pendirian. rela merosakkan kerhamonian rakyat malaysia. kau ni elok mampus dari hidup di TANAH MELAYU.

mansor said...

elehhh temberang punya silat lincah bila mahatir rampas kuasa raja melayu kamu orang macam tikus.. bila orang nak kembalikan hak rakyat melalui undi bersih kamu sibuk nak sokong perasuah dan pengkhianat melayu..bodohlah persatuan ni...

Anonymous said...

nanti kalau dah bermandikan darah kena pulak kat sedara mara sendiri nanti jgn pulak menyesalll... nyawa hanya satu, ingatla kat anak bini dan adik bradik yg lain seblm berdemo ni, jgn terus jadi kuda, beb

Anonymous said...

AMBOI...BUKAN MAIN LAGI PENJILAT KOMUNIS BERTERIAK MEROYAN DALAM NIH YER. MELAYU TAK SEDAR DIRI JATUH MURTAD MENYOKONG KOMUNIS. KAMU TENGOK DULU BAGAIMANA KERIS TERBANG MENCARI SASARAN KOMUNIS.KEMARIN AKU BGTH SEPULUH RIBU JIN BANTU, SEKARANG AKU TAMBAH JADI TUJUH PULUH RIBU TENTERA JIN. KALAU BETUL ANAK JANTAN TUNGGU LAH.............



DAMANSARA HEIGHT

Anonymous said...

This is everyone's individual right. Ni kebebasan bersuara. U all r really...pegi mati dan jadi haiwan aje lah

LONG LIVE PKR!!

Anonymous said...

kalau ye pun nak bersilat, lawan la dgn tonto tu pemusnah cukai dan hasil negara, bersilat la dgn along tu perosak perampas kebahagiaan rumah tangga org, bertumbuk lah dgn geng pecah rumah tu yg mbuatkan pemilik rumah x lena tidor.

selama ni rakyat susah, duduk dlm ketakutan krn negara x aman, apa tuk guru ni buat? tgk aje?, tgk aje la sbb x kna dgn ahli keluarga sndiri.

sudah2 la wahai tuk guru, tuan dah uzur dr segi fizikal, lbh baik tuan mengarahkan anak2 buah tuan mengimarahkan mesjid, hidupkan kembali majlis2 ilmu, baca laa quran dan kitab2 hadis. tp susah jg sbb di Malaysia negara Islam ni, kitab hadis x byk ada di mesjid, yg byk quran dgn surah yaa siin, mgkin sbb sng nak baca masa pengebumian jenazah kot.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...