PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, December 23, 2010

PAKATAN HARAM BAGI 20 SEBAB ROBOH SURAU DIRAWANG

 Pakatan Pembangkang dengan nada bongkaknya memberi 20 sebab mengapa Surau dirawang dirobohkan. Kalau isu Masjid atau surau jikalau kerajaan BN nak robohkan, Bagai nak pecah rumah Pakatan Temberang ni dendangkan kat rakyat, tapi apabila mereka yang nak robohkan Surau diRawang, Pelbagai alasan diberi. Salah satunya mesti nak kena salahkan Kerajaan sekarang, baru nampak "real" sikit.
Kalau tak nanti tak "macho" lak mereka-mereka ni. Bayangkan lah jikalau PKR ni dapat menguasai kerajaan nanti, agaknya dapatkah kita sebagai rakyat dapat nak menegur mereka jikalau mereka ni ada silap dan salah...?? contohnya Isu Adun PAS berzina...cuba dengar kata N.Ajis...!!?  Jawapannya seperti cuba menyelindungkan orang-orangnya yang melakukan kesalahan. Kalau BN buat, mesti dajal, Haram dan sebagainya.

Sebenarnya mereka ni paku dulang paku serpih, mengata orang mereka ni yang memang lebih-lebih sehinggakan tak dapat nak mengawal Emosi sehingga Dewan Rakyat pun dihuru-harakan seperti dijalanan.
Pakatan Rakyat lah yang sebenarnya kaki "SPIN" cerita-cerita supaya kesalahan diorang ni ditujukan kepada orang lain pula.

Nak tahu 20 sebab tu KLIK DISINI

Kalau Kerajaan BN, PKR ni hentam kaw-kaw, Bila PKR buat lak, Diorang ni Spin kaw-kaw...!!!

1 comment:

Anonymous said...

Itu le rakyat Selangor! Hang dah bagi mereka berkuasa....padan muka hang.Dah tahu mereka tu Kafir dan tak ada perasaan sayangkan bangsa dan agama, orang Selangor pergi undi mereka juga. Hah sekarang meneyesal tak sudah. PRK13 nanti orang Melayu semua bersatu dan pastikan yang satu kerusi pun jangan beri pada mereka kafir lakhnat ni.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...