PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, May 1, 2011

VIDEO SEKS ANWAR DI LAMAN YOUTUBE - CLEAR VISION




Lebih terang, lebih fresh. Hebat..Papa memang hebat ANUgerah Kak Wan.

Kak Wan tak kesah tu semua, tu adalah perkara biasa.

Papanya kalau makan takanlah nak lauk yang sama saja, lama-kelamaan muak juga dibuatnya. Tak salah nak makan tepi, bak kata orang "side Income".

Macam bonus lah kepada Anugerah Tuhan semuanya kata ok, tak salah buat camtu. Nanti kita pusing sikit cerita kat rakyat, inilah salah, itu lah tak kena.

Kalau dilihat betul-betul, pergerakan dan tingkahlaku sama dan serupa.

Hah nilai lah sendiri...!!!

22 comments:

Anonymous said...

mayb lepas ni kak wan akn bt PC ckp..itu bukan zakar anwar..xkesahlah tulen atau tidak..itu bukan zakar anwar..saya taula..saya kn doktor..biase tgk mayat sume..kesian ak tgk doktor mata ni..rasenye die ni ade katarak stage 3 kot..huhu..

Anonymous said...

Salam bro, tolong buat satu gerakan supaya kerajaan menubuhkan Suruhanjaya Siasatan Diraja utk mengenali siapa sebenarnya yg berada dalam video aksi seks tu. Semoga terbongkar siapa yg di pihak yg benar tak kira Datuk T ke atau Anwar. Penubuhan gerakan ini perlu dilakukan dengan segera.....

Anonymous said...

BESO...YOP..BELALAI ...

Anonymous said...

kononnya ds anwar telah difitnah dengan dahsyatnya olih puak-puak umno yang rakus mahu mengekalkan kuasa politik mereka. maka sebagai seorang yang difitnah selayaknya ds anwar memohon doa kepada allah dengan mendoakan pelakun yang menyamar sebagai dirinya itu dihukum dengan penuh azab olih allah. lakukanlah amalan sembahyang hajat dan bacaan yasin 40 jemaah selama 40 malam berturut-turut. jika ds anwar tidak mahu mendoakan penyamarnya itu sebagai penyokong setia pkr, pas, pencinta ds anwar mesti melakukannya amalan tersebut. semua masjid kawasan dun dan parlimen yang dikuasai olih pakatan rakyat hendaklah berusaha menyelamatkan ds anwar dengan kaedah itu. masjid melawati yang khabarnya kuat membela ds anwar amat disarankan mengamalkannya. anda mesti selamatkan ds anwar dengan kaedah ini sekiranya anda menyintai ds anwar. oh ya jangan juga doakan munsahkan kebatilan semusnah-musnahnya bagi kes saiful vs ds anwar. harap semua bloger penyokong bn menyebarkan saranan ini kepada blogger pakatan rakyat, kita akan lihat bagaimana mereka pusing. berikan saranan ini kepada ds anwar, kak wan, nurul, geng-geng amk yang mengamuk dalam masjid. kalau mahu tunjukan kepada rakyat usaha ini maka semua media mereka mesti siarkan. tapi kalau tak mahu semua nama itu tak mahu buat juga kaedah ini maka, sepatah kata "lu fikir la sendiri ..."

Anonymous said...

kononnya ds anwar telah difitnah dengan dahsyatnya olih puak-puak umno yang rakus mahu mengekalkan kuasa politik mereka. maka sebagai seorang yang difitnah selayaknya ds anwar memohon doa kepada allah dengan mendoakan pelakun yang menyamar sebagai dirinya itu dihukum dengan penuh azab olih allah. lakukanlah amalan sembahyang hajat dan bacaan yasin 40 jemaah selama 40 malam berturut-turut. jika ds anwar tidak mahu mendoakan penyamarnya itu sebagai penyokong setia pkr, pas, pencinta ds anwar mesti melakukannya amalan tersebut. semua masjid kawasan dun dan parlimen yang dikuasai olih pakatan rakyat hendaklah berusaha menyelamatkan ds anwar dengan kaedah itu. masjid melawati yang khabarnya kuat membela ds anwar amat disarankan mengamalkannya. anda mesti selamatkan ds anwar dengan kaedah ini sekiranya anda menyintai ds anwar. oh ya jangan luipa doakan juga agar kebatilan dalam kes ds anwar vs saiful itu musnah-semusnahnya. harap semua bloger penyokong bn menyebarkan saranan ini kepada blogger pakatan rakyat, kita akan lihat bagaimana mereka pusing. berikan saranan ini kepada ds anwar, kak wan, nurul, geng-geng amk yang mengamuk dalam masjid. kalau mahu tunjukan kepada rakyat usaha mereka ini maka semua media mereka mesti siarkan amalan dan doa itu. tapi kalau semua kaedah mempertahankan diri tak mahu buat dan semua nama yang dinyatakan itu pun tak mahu buat juga kaedah yang disarankan, maka sepatah kata buat renungan "lu fikir la sendiri ..."

Anonymous said...

Kalau ya pun pelir besor, jangan salah guna yang Allah bagi Nuar oii.

Anonymous said...

belalai ni kalo kena bontot sape? mau ghelah jadi naye, terus buasir....

Anonymous said...

semua orang dah tau!ahli2 punah rakyat cari lagi alasan-alasan yang bolih membantu anwar dan jangan lupa memohon semua jamaah surau2,madarasah 2,pusat2 tahfiz dan seluruh masjid melakukan solat hajat dan ishaallah allah subhanawataalla akan tunjukan yang benar .Sekiranya apa yang berlaku kepada orang yang berkenaan ,janganlah buat alasan lain pula.Kita kena terima hakikat yang dia tidak terpilih untuk jadi pm.

MalaysiaKini said...

Sumber MediaRakyat
pautan media rakyat


Hulu Selangor 30/04/2011 ,Tindakan Biadap wartawan Tv3 Malaysia berulang kali menanyakan berkaitan isu DNA kepda Datuk Seri Anwar Ibrahim pagi ini mengundang padah apabila dia dilempang oleh mantan timbalan perdana menteri Malaysia .Apabila dtemuabual wartawan malang ini , adakah dia akan membuat laporan polis,dia mengaku salah tidak menjaga etika keprofessionalism kewarta... baca artikel penuh

http://palangpalangdot.blogspot.com/2011/04/anwar-berang-tampar-wartawan-tv3.html

Anonymous said...

dah hilangla weii...upload lgi la

Anonymous said...

Kow semua org umnngok perlu mempunyai pemikiran yang reflektif dan dan mempunyai pemikiran yang saintifik.... jangan main ngap sj... Suka sgt dengan cerita2 lucah, retorik, sikap memfitnah orang tanpa asal usul, suka mengunkan agama dan sebagainya....

don juan said...

Tak sempat tengok...dah takde. Link sini

Anonymous said...

mmg muka anwar dlm video tu..
tu pun lembu2 pkr & pas nk nafikan lagi
xpayah nk tegakkan benang basah
BERANI KERANA BENAR-nk bersumpah pun xnak..sbb takut ke? ORG YG BERSALAH JE YG TAKUT

Anonymous said...

bala...bala...

Anonymous said...

YA ALLAH..!!sekiranya Anwar difitnah...Kau selamatkanlah dia...sekiranya Anwar adalah sipelaku dalam video seks itu..biarlah dia disambar PETIR...Kau berikanlah kami petunjukMu YAALLAH..!!! AMIN

ClorocBleach

Anonymous said...

YA ALLAH..!!sekiranya Anwar difitnah...Kau selamatkanlah dia...sekiranya Anwar adalah sipelaku dalam video seks itu..biarlah dia disambar PETIR...Kau berikanlah kami petunjukMu YAALLAH..!!! AMIN

ClorocBleach

Anonymous said...

YA ALLAH..!!sekiranya Anwar difitnah...Kau selamatkanlah dia...sekiranya Anwar adalah sipelaku dalam video seks itu..biarlah dia disambar PETIR...Kau berikanlah kami petunjukMu YAALLAH..!!! AMIN

ClorocBleach

Anonymous said...

YA ALLAH..!!sekiranya Anwar difitnah...Kau selamatkanlah dia...sekiranya Anwar adalah sipelaku dalam video seks itu..biarlah dia disambar PETIR...Kau berikanlah kami petunjukMu YAALLAH..!!! AMIN

ClorocBleach

KL BOYZ said...

Kalau ye Anwar tak nak bersumpah, kenapa dilarang orang lain berbuat demikian..?? Apa salah mereka buat walaupun Rasullulah tidak melakukannya tetapi adakah Rasullulah suroh buat kacau sehingga ke tempat suci untuk umat Islam beribadat.?? Sedangkan kita dilarang untuk membincangkan lain perkara didalam Masjid, inikan membuat huru-hara seperti pasar..?? Siapa ajar, Nik Aziz ke..??

Anonymous said...

Dato eskay adalah mualaf .Dia lebih mempercayai ALLAH dari yang datang dari keluarga Islam.
Fikir1 lah...

Anonymous said...

kalu semua tak mahu payah la nak kata. ni aku nak suruh yang last lagi kaw punya, iaitu suruh la nwar tu buat sembahyang hajat dan baca yasin selama 40 malam dan seramai 40 orang setiap malam. doakan agar pelakun yang menyerupai anwar yang dok bantai cina doll itu menjadi gila meroyan atau mendapat penyakit yang tiada ubatnya di dunia ini. kerana saya percaya lelaki misteri itu mungkin hantu raya anwar ataupun lelaki yang benar-benar mirip anwar tetapi bukan anwar. khalifah majlis tu bolih mulakan dengan nik ajis, hj hadi, mahfuz, azmin ali, ustaz badrul amin, sam ketot serta ramai lagi. tentu mereka berani buat kerana lelaki misteri itu bukan anwar. apakata bloger pro kerajaan cabar bloger pro pembangkang dan pimpinan tertinggi pembangkang buat amalan yasin 40 ini. sure makin cepat allah tunjukan kebenaran. kerana saya yakin depa pun tahu kelebihan yasin 40 ini.

Anonymous said...

Dalam video itu memang anwar dan bagi mereka2 yang tak percaya (something wrong with the eye and go for check-up).Shabas blogger:kl boyz channel for doing good job.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...