PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, December 22, 2010

CERITA PANAS PAS "GAY"

 Dalam 100 kali saranan yang dibuat oleh PAS, baru kali ini la rasanya setuju sangat dengan saranan mereka ni. Pemuda PAS berharap pemantauan terhadap "GAY" hendaklah dibuat secara menyeluruh. PAS menyeru agar premis-premis yang dimiliki oleh kaum "GAY" ini dipantau bukan hanya sekadar laman Blog web "GAY", sebaliknya memantau mereka ni secara menyeluruh.

Setakat ini, kita masih belum mendengar masjid-masjid diberi teks Khutbah mengenai keburukkan "GAY" dan kesannya kepada rakyat. Jabatan Kemajuan Islam Malaysia ( JAKIM ) diarahkan memantau kegiatan pengamal seks songsang yang semakin berani menonjol gaya hidup "GAY" secara terbuka dialam siber.
Kenyataan yang disaran oleh Pemuda PAS ni macam berludah kelangit, akhirnya tersembur muka sendiri. Mungkin juga Ketua Pembangkang sangat setuju dengan saranan ni. Mereka akan mempromo saranan "GAY" ni ketelusuk kampung, ladang-ladang, Factory-factory dan Estet-estet serta Lumba-lumba Kuda.. Akan dilaungkan seluroh Malaysia gamaknya... Baru la dinamakan Demokrasi Terpimpin........!!!?

Terpimpin kepala hotak dia orang....!!!!? Cam nak kenakan mamat tu jer....!!!!  yang Anu tu....

2 comments:

blogenstarz said...

Yang mustahaknya , PAS kena pantau dulu kepala GAY diMalaysia !

Ashley Ahmed said...

Salam,

Nnt panas punggung anwar nak ke masjid dgr khutbah plak.

Ana sudah linkkan blog saudara tq

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...