PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, February 15, 2012

APEK DAN TIGA RAKAN POSITIF DADAH...!!!



Pelawak terkenal, Saiful Apek bersama tiga rakannya termasuk seorang wanita didapati positif dadah jenis ganja melalui ujian saringan awal air kencing ke atas mereka selepas ditahan dalam satu operasi, dua tahun lalu.

Perkara itu disahkan pegawai polis mengendalikan ujian saringan terbabit, Sarjan M Sanggar, 48, selepas diarahkan Cif Inspektor Mohd Shaifuddin Zulkifli yang mengetuai serbuan di kondominium di Bandar Sunway pada jam 10 malam, 12 Jun 2010.

Menurutnya, ujian ke atas sampel air kencing itu dibuat di hadapan setiap suspek dengan memasukkan stik penguji THC berfungsi mengesan kehadiran ganja dalam air kencing.

“Ujian saringan dilakukan di hadapan mereka satu persatu dan semua bekas spesimen itu kemudian dilabelkan dengan nama penuh, nombor kad pengenalan serta tarikh ujian dijalankan.

“Sebelum melabel, saya memaklumkan setiap suspek hasil ujian berkenaan semuanya didapati positif dadah,” katanya ketika menjawab soalan Timbalan Pendakwa Raya, Ahmad Ishrakh Saad.


3 comments:

Anonymous said...

ASla suruh mereka masuk PAS je ikut Blob Lockman. PAS halal benda2 ini semua. Liwat ok, ni takde benda nya.

Anonymous said...

inilah namanya bangsa melayu...bila dah senang sikit, benda haram jadah tu jugak yang dia buat kawan.
Cuba tanya kat 4 orang ni dah gi daftar jadi Pengundi belum......?
Huh...! Memang sah undi 4 melayu dah terang-terang hilang...

SLING SHOT said...

CUBA KALAU DI TEGUR.. MEMANG CONFIRM MASUK PAS.. SALAH SENDIRI TAK MENGAKU..SALAH KAN ORANG LAIN PULAK.. APA NAK JADI ARTIS MALAYSIA NI.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...