PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, May 17, 2011

KENYATAAN MAK LAMPIR MENGHINA KEPUTUSAN MAHKAMAH..!!!




Ini satu lagi manusia yang tidak sedar dek untung, ada ke patut keputusan mahkamah dipertikaikan diluar mahkamah. Seorang perempuan yang ikut sedap hati dan mulutnya nak berkata apa saja, dimanakah letaknya tata susila dan maruahnya apabila telah dibuktikan oleh pendakwaraya bahawa Anwar terlibat dengan gejala seks songsang.

Perempuan jenis yang tak tahu malu ni sepatutnya ditangkap dan disoal siasat kerana mempertikaikan keputusan mahkamah. Mak Lampir ni melemparkan kata-kata kesat dan menghina mahkamah dikhalayak ramai dan perbuatan ini sangat biadap ni terus mencemar undang-undang kehakiman negara Malaysia.

Sepatutnya perempuan durjana ni diberikan hukuman yang setimpal dengan mulutnya yang celupar bercakap bukan-bukan di hadapan mahkamah.

Kalau ikut orang dulu-dulu, sepatutnya Mak Lampir ni dicilikan mulutnya...!!!

16 comments:

Anonymous said...

KENAPA PEKARA BEGINI TRJADI?SEBAB NNYA KITA ADA MENTERI KDN PONDAN.CKP MELELEH2 AIR LIUR2.MEMANJANG PAKAI SAPU TANGAN LAP AIR LIUR TAPI,,AMARAN AMARAN AMARAN..TU YG PUAK2 NI MELAMPAU..KALAU LAH DAP MEMERINTAH NEGARA,PASTI PEKRA MCM NI TAK AKN BELAKU..TGK KAT PENENG.. MAFIA13

Anonymous said...

Binatang betina ni patut d sula dari lubang jubur dia terus tembus ke mulut dia. Haramjadah punya binatang tak sedar diri kau ni tak layak d panggil manusia sama mcm korang punya B.A.B.I.

Ular Menyusur Akar said...

Ala...kenapa ambik gambar lubang hidung dia. Dahlah hidung penyek, lubang besar pulak.

Kesian mereka boleh jadi hysteria dek kerana nuar. Sengaja untuk menimbulkan ketegangan. Tahniah pehak berkuasa keselamatan kerana tidak terperangkap dengan permainan mereka.

Tak perlu bimbang. Tak perlu bertindak sangat. Asalkan mereka tidak melakukan kecederaan kepada sesiapa atau merosakan harta benda, biarkan mereka melalak.Satu dunia dah tahu permainan mereka. Amerika dok senyum tenggok lawak mereka.

Anonymous said...

Apa yang kau semua dapat bila sokong An_War setengah mati..???
An_War tidak akan kemana-mana...
di Sungai Buloh juga lah tempat nya.
Kapada Mak Lampir...lebeh baik kau jaga laki kau. Bukan melalak macam orang kena sakit angau.

Anonymous said...

Melayu berpecah DAP bersorak. Inilah contoh melayu bodoh.

Anonymous said...

Perempuan tu yg pandi kutty.
Mungkin, Anwar telah toron dia.
Perempuan tu telah rasa nikmatinya.
Dia telah rasa belalai anuar.
Sedap bang.....

Anonymous said...

PEHAK BERWAJIB...TOLONGLAH LAH AMIK TINDAKKAN..JAGAN DOUBLE STANDARD..RAKYAT BIASA AMIK TINDAKAN..MP TAK AMIK..NI BUKAN DLM PALIMEN...LUAR PARLIMEN...HINA MAHKAMAH TAU..TOLONG LAH..JGN NTI DEPA BT LG TERUK LG...

Anonymous said...

Betullah betina ni menghina mahkamah. Dia kata mahkamah pandikutti!

Aduh, tak salah ke kata mahkamah sebegitu hina? Dah ada bukti, kita dakwa saja dia kerana menghina mahkamah.

Lancang Biru

Anonymous said...

kesiaaaannnnn...bersusah payah mereka kerana Anu War...apa depa dapat ??

Anonymous said...

kesihan aku tengok kat pompan itu... kalau ada org buat laporan polis ke atas penghinaan itu dgn jadikan clip ini sbgai bukti, terkencet dia etntunya... kesihan sungguh tengok pompan macam org giler babi mcm dia ni...

JIM said...

TAK BAIK YOU NAK CILIKAN MULUTNYA TAU.
AKU PIKIR LEBIH BAIK CILIKAN PANTAYNYA SEKALI.

Anonymous said...

nape tak wat demostrasi kat jalan raya apa le Re4MaC bunyi cipan nak mengawan ...tolak tolak Re4MaC....mai le wat kat jalan depan Dataran Merdeka macam dedulu tuu...nak tengok sambutannn pandikutty aljuburi

Anonymous said...

kdn do something

Anonymous said...

biar la mak bloggers yang jadi binatang

Anonymous said...

Datuk Hishamudin,
Aku cabar hang ambik tindakan kalau hang betul2 ada telur. Aku bagi hang masa sampai besuk, kalau tak hang memang takdak telur. Org dah betul2 hina mahkamah hang buat dek aja..Kalau hang anak jantan, keluat kenyataan malam ni rakyat nak dengar

anti bohmau said...

lu lucahla jim! hahahaha!!!

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...