PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, April 26, 2011

MASALAH AIR RESAHKAN PENDUDUK KELANTAN




Penduduk terpaksa menghadapi kesulitan dengan masalah bekalan air yang kerap selalu melanda negeri Kelantan. Penduduk terpaksa bergantung dengan air tadahan hujan dan air takungan yang tak tahu nilai kebersihannya.

Terpaksa mengangkut air sejauh 10 km untuk mendapatkan bekalan air yang tidak bersih. Dimana letaknya otak Kerajaan PAS ni..??

Kenapa masih tidak diselesaikan masalah ni dengan segera ataupun daripada dulu lagi, sehingga menyusahkan rakyat yang terlibat dengan permasalahan air ini.

Jika air dapat dibekalkan, keruh pula airnya yang sampai di kepala paip rumah.

Kerajaan PAS masih lalai dalam bab isu air ni, masih tertinggal jauh untuk memikirkan apa yang terbaik untuk rakyatnya, inikan pula nak memerintah negara.

5 comments:

Anonymous said...

majoriti rakyat kelantan sendiri yang menyokong kerajaan Pas mezalimi rakyat kelantan sendiri. Mereka tahu pas tidak bermampuan untuk menguruskan kesejahteraan rakyat tetapi mereka tetap memberi sokongan kuat kepada parti pas. biarlah mereka siksa rakyat dengan pelbagai kesusahan hidup.

Anonymous said...

org kelate tertipu dgn Imej Isle yg dibawa pemimpin mereka...Ceramah sepanjang tahun..!

Anonymous said...

Isle kepala lutut si Nik Najis lah! Orng Kelantan bukan bodoh tapi senae d tipu si ulamak selipar nyanyok. Tgk lah kebanyak kan org Kelantan yg berjaya mana nak tinggal kat sana? SEmua berhijrah kat negeri lain. PAS meme tak bule tadbir Kelantan mcm negeri2 maju yg lain. Pentadbir2 bangang di sana hanya tahu nak kaya kan diri sendiri aje. Rakyat yg lain gi mapuh lah! Undi lah PAS lagi dan terus minum air kotor sampai bila2. BODOH!!!

Anonymous said...

tak apa boleh agik sampai tahun 2900 tak minum air janji pas menang

Anonymous said...

Tak pe lah kalau air kotor dan tercemar dari dunia hingga akhirat asalkan PAS bawah Nik Aziz yang memerintah. Nik Aziz kan maksum, tak pe lah air kotor ni.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...