PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, April 11, 2011

BUAT UJIAN KESAN PEMBOHONGAN KEATAS ANWAR DAN WAN AZIZAH





Anwar dan Wan Azizah dicabar menjalani ujian pengesan bohong dalam isu rakaman video seks yang didakwa membabitkan Anwar dalam aksi rakaman tersebut.

Bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK), Mohd. Zahid Md. Arip berkata, ia merupakan cara terbaik bagi Anwar dan Wan Azizah membersihkan nama bagi membuktikan mereka tidak bersalah memandangkan banyak kenyataan mereka bercanggah.

''Keadaan itu sudah menjadi masalah besar kepada mereka. Ini yang menimbulkan persoalan terutama kalangan ahli PKR sendiri," katanya.

Mohd.Zahid turut berpendapat Wan Azizah patut mengambil peluang untuk membersihkan nama dan imej suami serta maruah keluarganya.

"Jika tidak janganlah hanya tahu menyalahkan pihak lain kerana mereka sendiri yang tidak mahu menampilkan kebenaran," katanya.

Sementara itu, Bekas Naib Presiden PKR, Datin Saidatu Badru Tun Salleh kesal dengan sikap Wan Azizah yang menolak mengangkat sumpah laknat untuk menegakkan kebenaran.

"Saya sarankan Wan Azizah bersumpah demi kebenaran kerana Allah. Apa yang ditakutkan bersumpah jika kita benar. Tidak perlu menuduh pihak lain," katanya.

Beliau berkata, rakyat kini hanya mahukan kebenaran daripada Wan Azizah dan Anwar terutama dalam isu video tersebut.

"Keengganan Wan Azizah untuk menegakkan kebenaran sebenarnya menimbulkan keraguan dan tanda tanya banyak pihak," katanya.

Menurut beliau, ia dilihat seolah-olah cuba menyembunyikan kebenaran berhubung siapa sebenarnya Anwar...!!??

Ini dia ciri-ciri yang ada pada jam Omega PORNO itu....

5 comments:

Anonymous said...

Saya tak setuju. Sebabnya kalau dah pakar pembohong dengan mesin-mesin sekali dia boleh bohong.

Anonymous said...

rasa saya belum cuba belum tahu, itu pun kalau kedua2 nya setuju, dan rasa saya mereka mesti menolak sama sekali. begitu juga sumpah laknat kedua2 nya tak berani sama sekali, maklum lah takut bala Allah, yg berani suruh PAS buat sembahyang hajat. kalau lah dua ujian tersebut mereka berani lakukan, pasti sokongan orang2 melayu berlipat ganda, insyallah! tapi nampak gaya nya mereka tidak akan melakukan, sebalik nya mengunakan sokongan pengikut mereka yang memang sudah buta hati dan buta fikiran.

Anonymous said...

Akan jadi satu isu baru iaitu mesin itu dicipta oleh UMNO dan BN sebagai satu alat konspirasi jahat untuk menjatuhkan Anuar.

Anonymous said...

sepatut nya semakin usia kita tua kita kena hijrah bukan semakin jadi haramjadah

Anonymous said...

kalau jenis duk jilat jubo anuar tu...sampai mampus pun duk pangkah pas dgan pkr.....
kena air kangkang jobu la katakan .. buta hati !
setan jelma depan dia pun dia kata nabi,

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...