PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, April 11, 2011

ANWAR MACAM ANJING MENYALAK LAGI...!!!





Anwar PornStar ni selalu suka menunjukan sikap angkuh dan sombong bingainya pada umum, sebab tabiat buruknya suka memarahi wartawan apabila mengajukan soalan tentang jam Omega yang hilang dikaitkan denagn video aksi 5 bintang skandal seks terbarunya.

Suami Isteri sama saja, dah tak boleh lagi nak mengawal emosi apabila ditanya soalan tentang jam tu. Berang dan naik angin semacam je apabila diajukan soalan tentang jam tersebut.

"Kenapa jam ini ada kaitan dengan sidang akhbar ini..?? Isteri saya telah menjawab mengenai isu ini. Mengapa saya perlu jawab, nanti anda akan tanya pula sama ada saya mengunjungi hotel dan hotel mana,’’ kata Anwar dengan keningnya terangkat dalam nada marah.

Dimaki-hamun pula wartawan yang bertanyakan soalan itu, kononnya tak kena masa dan tempat bertanya. Semakin susah betul nak dapatkan penjelasan dari mulut Anwar sendiri sekarang ni, asyik nak marah dan naik angin kat wartawan saja kerjanya.

"Anda tanya ada polis minta.?? Saya beritahu polis tak minta. Biar polis yang menanya. Mengapa saya perlu menjawab mengenai soal ini..?? Biar polis yang buat,”tambah Anwar dengan gaya dan aksinya mencabar pihak media.

Kata Anwar, beliau mahu polis untuk menanya dan mengambil sendiri jam tangan itu.

Hai Anwar, bukankah jam itu telah diserahkan kepada Polis. Janganlah temberang lagi Anwar, jawap jer la bila wartawan tu bertanya tentang jam Omega tu.

Kenapa nak selindung-selindung lagi, dan nak marah-marah saja bila nak berikan jawapan..??

Rakyat tak bodoh la Anwar, jangan nak pusing lebih-lebih. Lobang Pakatam haram semakin besar dan membesar, tak boleh nak tutup dah...!!!

Yang bestnya kat video dibawah ni dalam gambar colour pun tak nampak jelas janggut Anwar, kalau dalam hitam putih cofirm tak nampak...!!!

2 comments:

vulcan933 said...

hahahahahaaa...jgn emosi anwar nanti china doll tak suka bila tenguk muka keripot

Anonymous said...

DSAI kata wartawan akan tulis tajuk berita beliau tak dapat jawap soalan media. Nampak benor DSAI salah tanggapan sebab tajuk berita yang sepatutnya " DSAI Kantoi"

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...