PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, March 26, 2011

CERAMAH ANWAR DIHENTIKAN KERANA BERUNSUR FITNAH






Lebih kurang 1,ooo orang telah berhimpun dan berkumpul bagi mendengar ceramah fitnah Anwar yang cuba memburukkan Perdana Menteri dihentikan oleh kerana tiada permit polis.

Polis dikatakan menyuraikan mereka yang berkumpul bagi mendengar ceramah fitnah tersebut menyebabkan pegawai kepada Timbalan Presiden KEADILAN, Mohamed Azmin Ali cuba membuat perundingan dengan polis Ampang.





Bagaimanapun, polis hanya membenarkan Anwar memberi ucapan selama 15 minit sahaja, malah mematikan pembesar suara dan mengheret Ketua Umum KEADILAN itu turun dari pentas setelah berkali-kali dipaksa berbuat demikian.




Keadaan menjadi kelam-kabut oleh penyokongnya yang cuba bertindak ganas, seorang wartawan Free Malaysia Today, Fazy Sahir cedera terkena lontaran kerusi dalam suasana kecoh itu.

Suasana terus kecoh dan tiga orang dipercayai ditahan polis.

Ini dia video kekecohan yang berlaku di ceramah fitnah Anwar tersebut..


21 comments:

Anonymous said...

ni geng2 xde otak..amende la dorg neh..msih nk bela lg sekutu yahudi neh..hai umat akhir zmn. pndai sungguh dajjal ini menabur fitnah..terang2an pn xleh pk lg mna baek mne burok. sedangkan nyata lg brsuluh.. sheikh ANUwar alJUBORi oii..sudah2 la...

Anonymous said...

Apa punya bodoh tahap cipan la PKR nih..

Anonymous said...

Akhir2 ni aku tengok muka ANUwar iBERAHIm seakan2 muka ketua belalang samseng dalam animasi "the BUGs".. wakaakakaakaaaa...

Anonymous said...

kepala butuh lu..cakap boleh la babi..kalo lu kena macam ni apa lu bikin..siasat dulu pukimak..babi negara...hehehehe

Anonymous said...

yang kau org himpun dengar auta dia wat per, si kaki liwat ni memang kuat temberang.

Anonymous said...

anwar ni betol2 muka babi tahap longkang, sama juga dengan pengikut2 dia semua babi2 makan tahi minum air longkang....busuk!!!!!

Anonymous said...

Aku rasa semua pengikut anwar ada idap masalah mentel yg kronik ,dah tak boleh bezakan mana yg batil atau mereka semua ni di bayar utk meramaikan pengikutnya.Ada duit semua boleh jadi...!!!

Anonymous said...

aku setuju dan sokong anon 8.23 sbb rasa pelik sgt dgn kepala hotak depa, bukti dah jelas lg menjelaskan masih menyokong nuar berahi dan ajis wali selipor...

Anonymous said...

Lain kali biar dia kumpul org pkr ramai2, lagi ramai lagi bagus. Polis pasang layar besar di belakang senyap2 tayangkan video tu. Kalau betullah dia, apa agak2nyer dia nak spin pengikut2 bangang dia tu.

Antibarua said...

ceramah umi hafilda diberhentikan oleh Polis di Kedah ok je, tak ada pula orang UMNO baling2 kerusi?... Mental ke diaorang ni?

akai ada ka?

Anonymous said...

Kalau Anawar betul Allah akan buktikan
Kalau Anawar salah Allah akan tunjukkan
Perbalahan orang Melayu oleh kita sendiri
Orang-orang Melayu kena berfikir apa untungnya pada kita perbalahan yang berterusan ini.
Biarkan pihak berkuasa menjalankan tugas mereka,
Insyallah kita akan mengetahui kebathilan dan kebenaran. Jangan biarkan perlakuan kita menyebabkan emak, ayah, isteri dan orang yang tersayang bimbang dengan perlakuan kita

KL BOYZ said...

betul....betul...!!!

Anonymous said...

Dia orang ni tak de keja lain ke..nak tunjuk hero la tu..kononnya aku lah samseng paling hebat..kalau samseng tapi dapur tak berasap tak guna juga..aku hidup dah 45 tahun tak pernah terlintas nak dengar mana-mana ceramah baik umno ke..pakatan ke..kat malaysia ni kalau kita rajin insyallah kita boleh hidup selesa..orang politik ni jangan di ikutkan sangat..masing2 ada agenda tersendiri..selagi aku ada kudrat aku akan berusaha..tak payah la menyibuk2 padahal satu apa pun tahu!

Anonymous said...

Aku rasa penyokong BN kena ingat. Menuduh orang liwat/zina ni amat berat. Jadi wajiblah ikut hukum islam. yg Pemimpin2 BN(UMNO) tak nak kenapa? Jangan mengaku islam kalau tak nak guna hukum islam. Kalau Islam, tapi guna hukum yang bukan Islam, Itu MUNAFIK namanya!!! Insya Allah Neraka paling bawah le jawabnya... Kalau Anwar betul2 salah dank kamu takde 4 saksi yang betul2 memenuhi syarat, itu biar antara dia dan Allah.. sebab kalau dia tak kena kat dunia, dia PASTI dapat di akhirat! Tapi kalau lu orang ikut join, aku takut ko nak minta maaf kat Anwar kat akhirat... Hmmm letih!!

USE YOUR BRAIN!!!

Kalau aku bakar hang dgn api dunia paling ringan, (Api lilin), berapa lama hang boleh tahan? 4 saat? 20 Saat? Suhu dia antara 400 -600 celsisus...
Kali la dgn 70 = 28000-42000 celcius

Besi cair dalam 200-300 darjah celcius dan jadi wap dalam 4000-5000 celsius.

Lepas tu, ko pikir la... 1 hari di akhirat = 1000 tahun!

KO KENA 1 hari dah 1000 tahun, api pulak puluhan ribu, yang kena bakar roh (bukan jasad) dan dikatakan "Apabila anda mati, barulah ko rasa yang ko bangun dari tidur"

Kalau lani tidur pun sakit, LU PIKIR LA SENDIRI

Make the letter 'M' in UMNO to be

Malay -> Muslim -> Mukmin -> Mohsin

BUKAN

Malay -> Musyrik -> Munafiq!!!

BERTAUBATLAH Wahai Sedara2 ku (Kalau belum jatuh Musyrik / Munafik la..)

Anonymous said...

pasai pa umno tak mau tukar nama yer dok guna perkataan omputih lagi kata peneraju ketuanan melayu...ish mcm x kena kan serupa leh sama samakan anjing yang menyalak bukit..bukit tak runtuh tekak yang kering..itu aku punya peribahasa da...kalau makcik kampung leh la kelentong tapi rakyat pekan sori la bro...nak suh orang dengar tapi diri tak betoi..lawak lawak

Anonymous said...

bahalul penyokong anur aljuburi...penyokong nuar lps jilat kote anuar lps masuk bontut...babi tul penyokong pkr ni..menyusahkan polis...org suruh bersurai surai jelah,,,,bn kalau surai besurai relax tak pulak merusuh..nuar tu patut kena sula,,bru aman malaysia.

Anonymous said...

Sokong benar anon 12.41, depa tak nampak DAP besar kepala.
Memang bangsat la org PKR ni...

shuib said...

Dah sebut babi babi... pastu Allahuakbar... Allahuakbar... pastu lancau lancau... inilah dia akhlak budak2 bangang PKR.. sekor2 mcm lahabau.

Anonymous said...

Macam monyet kena histeria muahahahaha.Mesti dah kerasukan setan ni yg sedang menari-nari sekeliling depa. Ptuihhhhh!

Anonymous said...

memang la dia sengaja x mintak permit...cuba tgk muka dia bila polis mintak dia berhenti ceramah..his face suddenly lit up..
dia nak dengar sora2 protes tu..dia nak dgr semula jeritan2 reformasi tu.
walaupun nan hado.....
this is what he live for...
bukan nya dia peduli pasai rakyat pun...
dari masa dia jadi tpm punnnn..
dia pikiag pasai diri dia ja..
menyampah tgk muka pengkhianat ni..
bukan tkat membohong rakyat..dia bohong anak bini..keluarga...dan dia bohong diri dia sendiri..

Anonymous said...

REFORMASI DAH BASI LO!

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...