PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, April 11, 2011

VIDEO ANWAR PORNSTAR TERSEBAR MELALUI BLUETOOTH




Makin nak ditutup, semakin besar lubang busung Anwar PornStar kerana dipercayai sekarang video seks PORNSTAR tersebar melalui "Bluetooth" handphone ke handphone.

Nampaknya rakyat boleh menilai dengan mata kepala sendiri, adakah Pornstar itu adalah Anwar. Kalau dah dapat, tengoklah sendiri adakah patut satu orang yang dah tua tak sedar diri masih nak buat kerja terkutuk tu.

KL BOYZ cuba bertanya kepada salah satu pakcik, katanya "memang celako si Anwar gila ni, dah tua nak mampos pun nak buat benda-benda macam ni" ujarnya apabila dah melihat video tersebut.

Bila KL BOYZ bertanya pada yang lain, jawapan yang hampir serupa juga diberikan. Rata-rata rakyat telah menilai sendiri perbuatan terkutuk pelakon Porno Pornstar yang takut nak membuktikan Jam Omega kononnya masih ada ditangannya.

Memanglah Polis tak minta jam Omega tu sebab dah ada pada tangan mereka. PornStar kata polis tak meminta, padahal Jam Omega telah diserahkan oleh Datuk T kepada polis.

Adakah Anwar PornStar lupa tentang hal tu, ataupun sekadar nak kelirukan rakyat yang taksub menyokong PornStar..!!?

3 comments:

Anonymous said...

Dunia dh nk kiamat nmpknya....lahirlah DAJAL yg menyerupai Anu War Berahim. Mampus la lu. Nasib jauh kalo dkt dh aku ludah muka kot Anu War!

Anonymous said...

makin terbuka pekung didada... tanggung la anu oi...!!!!

Anonymous said...

sedarlah dengan nikmat yang kita dapat di bumi sendiri.. jangan kita nak rosakkan hanya kerana percayakan si anuwar yang dah ternyata byk memecah belahkan rakyat terutamanya melayu.. pohon pas dan umno bersatu.. melayu bersatu.. tumpas lah yang lain..xkan berani mereka memperkotak katikkan kita lagi.. bangun lah melayu.. bela negara.. bukan bela anwar...penipu besar

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...