PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, April 12, 2011

ANWAR PORNSTAR DICABAR BUKTIKAN..!!!





Jikalau seorang wartawan yang sedang menjalankan kerja menanyakan soalan ditegur sedemikian rupa, bagaimana pula akan datang jikalau orang sebegini memimpin Malaysia..??

Belum lagi dapat memerintah, angkuh dan sombong memberikan jawapan dengan cara menyindir dan memarahi pihak wartawan semula. Apa punya jenis manusia si PornStar ni, nak jawap pun punya lah susah..!!!

Bukankah Jam Omega tersebut berkaitan dengan Anwar PornStar, tuan punya jam..!!!

Nak tanya hak peribadi PornStar, mestilah nak tahu dari tuan punya badan..!!? Marah pula Anwar PornStar ni..!!!

Sekarang la ni Anwar PornStar dicabar kalau ada berani untuk membuktikan ini semua adalah konspirasi dan fitnah..!!!

Dalam sejarah tak pernah sekali pun Anwar PornStar mengemukakan sebarang bukti yang beliau tak terlibat dengan aksi video seks PORNO yang tersebar. Anwar PornStar cuma banyak bercakap dari kemukakan bukti..!!!

Boleh laku ke pakai air liur je bercakap, lepas tu orang mesti nak kena percaya..?? Buktinya mana..???

Ini dia video Anwar PornStar dicabar buktikan, kalau Pornstar berani la...

1 comment:

Anonymous said...

bukan buat ujian kesan bohong

tapi mari kita rakyat malaysia terutama pencacai

Anu War ni pakat ramai2 suruh Anu War & SK tu

bersumpah guna nama Allah

pesan aku pd kak jijah kak jijah bawak ler

Anu War tu ke Mekkah untuk tunai kan Haji

dah sampai mase nye Anu War patut ke Mekkah tu

biar dia bertaubat

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...