PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, August 25, 2013

PENGARAH DIPECAT KERANA PELUK AGAMA ISLAM..!!!



Courts Mammoth milik cina DAP memecat seorang pengarah kerana pengarah itu memeluk Islam.

Kes ini telah dibicarakan tetapi ianya tertangguh sehingga sekarang. Alasan pemilik Courts Mammoth memecat pengarah itu kerana dia berkahwin dengan seorang perempuan Melayu.

Kebelakangan ni Islam sering dicabar, adakah anda setuju dengan apa yang telah disuarakan dan isu yang cuba dipropagandakan..??

Dahulu tak pernah terjadi benda2 macam ni, sejak anjing2 pemimpin PR banyak menyalak...inilah padahnya...!!! Kesemua bahan nak dipolitikkan, akan dicuba sebaik boleh untuk membuktikan Melayu Islam tetap lemah di Malaysia ni.

Memang betul kerajaan juga yang bertanggungjawab mencampuri dalam kes sebegini, tetapi fikirkanlah siapa lah pula peguam2 upahan yang akan mempertahankan dan menidakkan dalam isu sebegini.

Dari parti apakah kebanyakkannya seumpama kes menggunakan Khalimah Allah  dalam buku penterjemahan Bible Kristian..??

Sedarkah anda pemimpin dari parti apakah yang membenarkan Khalimah Allah dari digunakan didalam Bible...!!!? Disitulah puncanya...permulaannya..!!!




7 comments:

Anonymous said...

Perkara yang sama terjadi kepada kawan aku yang bekerja sebagai seorang pengurus di Mammoth. Walaupun prestasinya cemerlang, apabila dia memeluk Islam, dia diarah meletak jawatan. Sekarang dia menilai untuk mencari keadilan.

Anonymous said...

Mari kita sama-sama kempen jangan beli barangan court mamoth...

Pak Tam said...

Saya dah lama berhenti beli barang Court Mammoth. Cari perabot kedai Melayu puashati dan ada juga lebih berkualiti.

Anonymous said...

Saya berharap kepada sesiapa yang telah dianiaya kerana memeluk Islam supaya dapat menghubungi NGO NGO Islam seperti PEMBELA, MUAFAKAT, PERSATUAN PENGGUNA ISLAM MALAYSIA dengan ini kejahatan mereka yang anti-Islam boleh dibongkar dan diambil tindakan wajar.

Joe Radzif said...

korang ada baca tak artikel tu sampai abis sebelum komen atau posting kat sini?

Di situ ada dinyatakan salah seorang pengarahnya adik kepada TPM - bin Tun Abd Razak. so ni adik Najib la nih. so masa ni Najib pun masih TPM. So kes lama la nih. Agaknya orang kuat UMNO korang tu bersekongkol dengan DAP ke MCA?

Jangan cepat sangat nak buat hukum takut jadi fitnah plak.

Jangan singkat akal sangat geng...

Joe Radzif said...

Bro, dalam artikel tu tulis pemilik courts tu keluarga Coben (YAhudi)
so bila masa plak Cina (MCA/DAP) terlibat?

Anonymous said...

http://investing.businessweek.com/research/stocks/private/people.asp?privcapId=5588258

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...