PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, August 24, 2013

PEMBOHONGAN PAS YANG BERJAYA MEMIKAT HATI RAKYAT...!!!



Kalau ikutkan janji-janji manis pemimpin2 PAS ketika dipentas2 ceramah panas mereka habis semua nak ditutupnya jika dapat berkuasa kata mereka.


Pernah juga Puak PAS ni berjanji nak tutup Genting Highlands dan pusat2 hiburan, tetapi sekarang dibawah pentadbiran mereka takda apa yang ditutup pun malah pusat hiburan tumbuh macam cendawan lagi ada la.



Ada pula pemimpin PAS yang berjanji nak tutup kilang arak jika dapat berkuasa, tetapi sampai la ni megah berdiri dibawah pentadbiran mereka. Alasan mereka tetap menyalahkan UMNO BN kerana membuka kilang arak tersebut.

Alahai...sampai nak kotakan janji nak tutup pun susah sangat ke, berjanji macam orang munafik...!!! Padahal berselindung pada parti islam yang wajib mengotakan apa yang telah dijanjikan. Islam jenis apakah yang tak tunaikan janji..???

Kuasa dah ada pada tangan tetapi masih berdolak dalih untuk melaksanakannya, terus mempersalahkan UMNO BN dalam isu yang ingin diperjuangkan..!!!


Orang2 PAS tak rasa ke diperbodohkan..?? Kadang2 kesian pula tengok gelagat orang PAS ni, menyondol tak tentu arah cam Ba Alif Ba Ya..!!!

Tak payahlah pemimpin PAS nak torak, memperbodohkan dan membohong orang ramai dengan agenda nak menutup ini dan itu..kesemuanya hanyalah janji kosong semata2...Palsu..!!!


Tak pernah sekali KBC dengar pemimpin PAS canang nak tutup kandang Ba Alif Ba Ya, nak tolong perbesarkan lagi adalah seperti yang telah diluluskan di Selangor...peruntukkan lebih 100juta telah diberikan oleh Kerajaan Selangor.

Inilah perangai orang2 PAS suka menyondol tak tentu arah...!!!

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...