PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, August 25, 2013

AMERIKA SYARIKAT BERPELUANG HANCURKAN NEGARA ISLAM..!!!



Apabila KBC bercakap tentang campur tangan asing yang cuba memporak perandakan sesebuah negara islam, ramai yang menggeleng kepala tak bersetuju dengan pendapat diberikan.

Sebuah negara Islam yang aman damai menjadi kucar kacir akibat campur tangan asing yang sememangnya bertujuan untuk membuat negara islam berkeceramuk sesama sendiri.

Sudah lebih 37 buah negara islam berjaya dipecah belahkan oleh tangan2 asing ini daripada seluroh umat islam sedunia bersatu. Kita sendiri tahu dari hadis2 dan terjemahan ayat suci AL Quran ada menerangkan bangsa apakah yang akan membuat kacau dimuka bumi ini.


Ironinya, ada sesetengah pihak mengambil acuh tak acuh dalam bab ini, mereka semakin lupa tentang kedamaian yang tercipta di Malaysia ni. Akhirnya ada juga sebilangan pihak berjaya dibeli untuk menjayakan misi2 tangan2 asing yang cuba memecah kesunyian keamanan di Malaysia.

Negara lain sudah menjadi bukti dan contoh agar kita sedar akan penipuan yang sedang dirancang oleh pihak tertentu untuk memburukkan islam seluroh dunia.

Penghujungnya seperti jalan cerita terakhir sudah pasti puak Amerika Syarikat ini yang mengaku sendiri menjadi Polis Dunia mengambil tindakan.


Agenda puak barat untuk menjahanamkan negara Islam, takan lah tak nampak perkara ini terjadi..??

Macam filem pula, mesti nak ada penamatnya....!!! Jangan buat tak nampak, pada mulanya berdemontrasi jalanan lah dulu, kemudian nanti berbalah sesama sendiri, kebelakangan hari Amerika Syarikat pula mengambil peluang ke atas negara Malaysia...!!!


WASHINGTON 24 Ogos - Amerika Syarikat (AS) dipercayai sedang bersiap sedia untuk melancarkan operasi ketenteraan ke atas Syria, ketika armada perang negara itu dilihat sedang mengukuhkan kedudukannya di Laut Mediterranean.

Setiausaha Pertahanannya, Chuck Hagel membayangkan, Pentagon telah menggerakkan tenteranya ke suatu kawasan menjelang kemungkinan tindakan ketenteraan dilancarkan ke atas Syria, walaupun Presiden Barack Obama menyuarakan tindakan berhati-hati.

Menurut Hagel, komander-komander AS, bagaimanapun telah menyediakan beberapa 'pilihan' kepada Obama, sekiranya beliau memilih untuk meneruskan tindakan ketenteraan terhadap Damsyik.

''Jabatan Pertahanan mempunyai tanggungjawab untuk menyediakan (pilihan) kepada Presiden dengan pilihan luar jangka.

''Untuk itu, ia memerlukan pasukan dan aset ketenteraan kami diletakkan dalam kedudukan bersedia melaksanakan pilihan berbeza yang mungkin dipilih oleh Presiden,'' katanya sebelum berlepas ke Malaysia dalam rangka lawatan ke Asia.

Kenyataan Hagel dibuat selepas seorang pegawai pertahanan berkata, tentera laut Amerika akan mengukuhkan kedudukannya di Laut Mediterranean dengan penghantaran kapal perang keempat dilengkapi peluru berpandu ke sana.

Armada Keenam AS yang diberi tanggungjawab di Mediterranean memutuskan untuk mengekalkan kapal Perang USS Mahan di rantau itu daripada kembali ke pangkalannya di Norfolk, Virginia.Tiga kapal pemusnah lain buat masa ini telah ditempatkan di kawasan itu iaitu, kapal Kapal Perang USS Gravely, USS Barry dan USS Ramage dengan kesemuanya dilengkapi peluru berpandu Tomahawk.

Pengukuhan aset tentera akan membolehkan Pentagon bertindak secara berterusan sekiranya Obama mengarahkan tindakan ketenteraan diambil terhadap Syria. - AFP

1 comment:

Anonymous said...

Bernas sekali pandanganmu KL BOYZ!

Pemimpin Islam/Melayu/UMNO kita jgn. tunduk lansung kpd. ancaman DAPBANGKAI/PKR dgn undang-undang berasaskan "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si KAPIAQ Barat-Zionis (kononnya "universal human rights" - PENIPU betul), salah satu SENJATA plg. DAJAL mereka utk. MENJAJAH Dunia Islam/umatnya!

Namun rejim-rejim Barat-Israellah yang membunuh umat Islam sesuka hati spt di Palestin, Iraq, Libya, Syria, Somalia, Afghanistan, Mali, Yemen, Sudan, Nigeria, Lebanon dan selatan Thailand/Filipina, dan kemudian akan ke Iran dll, termasuk Malaysia ini contohnya bermula dengan Sabah baru-baru ini. Bahkan pengganas TALEBAN dan AL-QAEDA adalah diCIPTA oleh Barat-Israel sendiri, untuk tujuan MENJATUHKAN Islam dan untuk melaksanakan PENJAJAHAN mereka, ke atas negara-negara Islam yg. kaya minyak gas; lihat di http://www.globalresearch.ca/fighting-al-qaeda-by-supporting-al-qaeda-in-syria-the-obama-administration-is-a state-sponsor-of-terrorism/5339728, Fighting Al Qaeda by Supporting Al Qaeda in Syria: The Obama Administration is a “State Sponsor of Terrorism”, By Prof Michel Chossudovsky, Global Research, June 19, 2013 (lepas itu si Barat-Israel BERPURA kononnya asyik diserang al-Qaeda/Taleban)!

Jadi kenapa si PENGGANAS pemimipin Barat-Israel sendiri tidak pula di hukum Mahkamah Antarabangsa ciptaan Barat-Zionis, iaitu International Criminal Court (ICC: bukan bawah UN - lihat http://www.icc-cpi.int/en_menus/icc/about%20the%20court/Pages/about%20the%20court.aspx) di Hague di Belanda itu (Barat-Zionis cuba memutar-belit dengan sering membangkitkan isu kononnya ada rejim Barat, Serbia yang juga dihukum satu lagi mahkamah, yang di bawah Tribunal UN, tetapi sebenarnya sebab rejim Serbia yang dulu walaupun memang dihukum sebab membunuh umat Islam Bosnia, tapi juga dihukum kerana amat anti-EU/US. Maka ia sahaja satu-satunya rejim Barat yang dihukum, dan bukan juga di ICC).

Dan lagi, Ban Ki-moon (bekas Menteri Luar Korea Selatan yang pro-US; begitu juga Presiden ICC yang juga dari Korea Selatan - tidakkah ganjilnya ini) dari UN dan birokrasinya, rata-ratanya pro-Barat-Zionis!

Di Israel juga, PENJAJAH GANAS Yahudi yang asyik membunuh, memenjara, menindas dan mengecilkan BUMIPUTERA Islam Palestin, termasuk dengan memberi kerakyatan pd imigran Yahudi yang jutaan, dari merata cerok, dan memberi hak istimewa termasuk perumahan dan pendidikan, untuk bangsa Yahudi dari askar (yang tiada Bumiputera Islam Palestin) – tidak juga dihentam si pencinta “demokrasi dan hak asasi manusia” dari Barat (bahkan Israel si penjajah ganas ini adalah sekutu kuat si Barat hipokrit durjana)!

Juga rejim Cina PAP PENJAJAH GELOJOH Singapura yg. ditaja MOSSAD-CIA-MI6, untuk tawan S'pura dari TANAH MELAYU; dan telah beri kerakyatan dgn kpd jutaan imigran yang bukan pekerja/pelarian pun, dari bukan Islam Cina dan Kristian, untuk MENGECILKAN terus jumlah umat Islam/BUMIPUTERA Melayu Singapura, juga sekutu kuat Barat-Zionis - lihat di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, Wednesday, September 2, 2009!

Maka kita dari Dunia Islam dan “Dunia Ketiga“, janganlah sampai tunduk lansung pada GERTAKAN berterusan “demokrasi/hak asasi manusia” SAMPAH Barat-Zionis/Bukan Islam, macam hamba-abdi mereka!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...