PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, August 2, 2012

PR BERKERAS GUNAKAN SLOGAN MEREKA UNTUK HARI MERDEKA..!!!


Pakatan PR sudah menyiapkan slogan merdeka kali ni seumpama dah dapat kuasa memerintah dari puak minoriti mereka.


Slogan 1bangsa, 1 negara dan 1 jiwa telah dicadangkan oleh puak meroyan Pakatan untuk menyenaraikan sebagai tema slogan hari Kemerdekaan akan datang.


Bagi KBC slogan yang diusulkan adalah tidak sebaik yang digemparkan oleh puak pakatan PR, kerana 1bangsa bermaksud sebangsa sajakah yang akan menyambut hari kemerdekaan tersebut..??


Jika 1 Negara mungkin boleh diterima pakai kerana sememangnya Malaysia hanya 1 saja negara Islam termaju didunia dan berbeza dari negara luar yang lain.


1 Jiwa ini umpama slogan hospital orang sakit jiwa, kerana jika kita ikut rentak Puak Pakatan PR, mereka ni memang puak dan juak yang gila meroyan mengalahkan orang yang sakit jiwa didalam hospital.


Orang sakit jiwa pun tahu duduk diam-diam tetapi puak pakatan PR ni tak reti duduk diam seperti apa yang telah berlaku semasa perhimpunan Bersih 3.0, slogan mereka "duduk dan bantah" tetapi rakyat Malaysia dapat menyaksikan pembohongan mereka melalui slogan yang digunakan untuk perhimpunan tersebut.


Puak Pakatan Pr mereka terlompat-lompat, terjerit-jerit, pecahkan harta awam, pecahkan kereta polis, menyerang pihak berkuasa dan banyak hal lagi.


Puak Pakatan ni kerap berbohong pada rakyat kerana agenda politiknya, sering menganggap diri mereka adalah yang terbaik dari orang lain. Pendapat yang diberi oleh rakyat lain tak berguna dari akal cetek mereka yang sering politikkan apa saja demi menaikkan nama Pakatan PR mereka.


Kesemuanya kerana agenda politik...!!! Sekarang bukan Kerajaan BN yang mengamalkan rasuah, sebaliknya ketua pembangkang PR yang sedang mengamalkannya sekarang untuk membeli pemimpin BN untuk keluar ataupun lompat parti menyokong mereka.


Lihat saja apa yang berlaku di Sabah sekarang, mustahil dah 20 tahun makan duit janaan kerajaan BN, alih-alih lompat parti. Salah satunya kerana dah ditawarkan wang ringgit dan jawatan tertentu jika Pakatan PR dapat kuasai Sabah kelak.


Jika bab temberang, memang dimenangi oleh Puak pakatan PR..!!! Mereka semua hebat dalam bab menipu ni...!!!

2 comments:

Unknown said...

follow sini . follow saya balik . http://cheeszydiaryz.blogspot.com/

Melayu Raya said...

Aiik? belum memerintah dah pandai buat slogan sendiri ke? ini dinamakan syok sendiri,nanti boleh ditampal di pejabat2 depa..susah kalu dah gila kuasa!!!

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...