PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, August 2, 2012

SI KATAK LAJIM TERKEDU DITINGGALKAN KESEORANGAN..!!!


Si Katak Lompatan Glamour yang cuba mencuri tumpuan orang ramai di Sabah nampaknya dah goyah dengan kenyataan dikeluarkan oleh PBBS. Mereka semua sebulat suara tidak menyokong Katak Lompat Glamour yang kejarkan pangkat dan wang ringgit.


Oleh kerana takut dengan bayang-bayang sendiri, maka tindakan melompat parti digunakan untuk huru-harakan keadaan agar mendapat tempat di dalam Pakatan PR. Jika perkhidmatan yang diberikan kepada rakyat Sabah tak cemerlang janganlah takut macam tu sekali.


Kesian tengok si Katak Lompat Glamour ni kerana baru dengar guruh dilangit, air tempayan dah dicurahkan. Sekarang si katak hanya bertindak sorang diri, sebaliknya tidak disokong penuh oleh parti yang ditinggalkannya.


Cuma bergerak secara individu saja, boleh menang ke tanpa sokongan rakyat Sabah yang senantiasa menyokong penuh PBBS dan BN..?? Akhirnya akan jadi macam pemimpin yang membuka parti KITA, setelah dipinggirkan oleh Ketua pembangkang Anwar.


Akhirnya akan menjadi sisa sampah buangan Anwar saja...!!!


PBBS tidak terpengaruh tindakan Lajim



BEAUFORT 1 Ogos - Persatuan Bisaya Bersatu Sabah (PBBS) akan terus berdiri teguh bersama kerajaan Barisan Nasional (BN) dan tidak akan terikut-ikut dengan keputusan yang dibuat oleh bekas Timbalan Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Datuk Seri Lajim Ukin yang juga Presiden PBBS.


Timbalan Presiden PBBS, Kamarlin Ombi berkata, majoriti masyarakat Bisaya sebulat suara masih berdiri teguh dengan kerajaan BN yang diterajui oleh Datuk Seri Najib Tun Razak dan menyokong kepimpinan Ketua Menteri Sabah, Datuk Seri Musa Aman.


"Masyarakat Bisaya khususnya di Beaufort telah banyak menikmati hasil yang dibawa oleh kerajaan BN. Oleh itu, kami menetapkan pendirian untuk terus menyokong dan setia pada parti yang telah banyak mentransformasi negeri ini.

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...