PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, August 1, 2012

PENCACAI PR SI MILOSUAM DIBERI AMARAN OLEH NING BAIZURA..!!!


Padanlah muka silembut MiloSuam pencacai PR ni, kalau boleh nak kaitkan semua artis porpular yang ada di Malaysia. Nak lebihkan glamour PAS dimata umum agar terpilih dihati rakyat, akhirnya memakan dirinya sendiri.

Nak dapatkan simpati orang PR, si sotong MiloSuam ni menghebohkan dalam blog cacainya. Dah goyang ke sotong..??

Lain kali jangan suka buat fitnah, jika benar baru lah cerita. Ini tidak, buat fitnah lepas tu siap bukti SPIN nak kelirukan orang ramai. Maklumlah sotong kan banyak tangan, tak dapat nak kawal tangan sendiri sebab banyak sangat tangan.

Bukti si MiloSuam diberi amaran oleh Ning Baizura...


5 comments:

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita yang disediakan PERCUMA tanpa perlu melanggan Freemalaysiakini2 , sebarkan kepada rakan-rakan anda.

Anonymous said...

Hahaha...Milo dh tk suam dh...dh sejuk gedi

Anonymous said...

Tak tidur lelap bapok ni semenjak dua menjak ni. Hari tu nasib tak kena masuk lokap pasal video guling kerajaan. Terkencing milosuam kalau ning barzura samai. Nyah nyah apsal ko cam ni nyah?

Anonymous said...

Terberak le pondan ni kalau tak mau mintak maaf. Dah le hari tu kena pasal video penyerang pedang samurai di JPM.

Anonymous said...

Kah kah kah padan muka Milo Suam!
Ning Baizura patut saman sekali Sinar Harian yang buat cerita bohong tu!!! tau nak cerita kontroversi je!

Sinar Harian akhbar tak ada etika kewartawanan! Hidup Utusan Malaysia!

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...