PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, December 1, 2011

PEMIMPIN HARAM JADAH NI BARU NAK MINTA MAAF..!!! MEMANG CELAKO..!!!


IPOH: Setiausaha DAP Perak, Nga Kor Ming memohon maaf kepada Menteri Besar Perak, Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir kerana mengejek warna kulitnya sebagai `hitam metalik' dalam satu ceramah, baru-baru ini.

Kor Ming yang juga Ahli Parlimen Taiping dan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Pantai Remis turut memohon maaf kepada mana-mana rakyat negara ini yang tersinggung terhadap kenyataannya itu.

Kenyataan maaf itu dibuat pada sidang medianya di Pejabat DAP Perak disini petang tadi.

Isu tersebut dibangkitkan oleh ADUN Slim dalam Sidang DUN Perak baru-baru ini.



Dah dia bantai dalam ceramah menghina orang Melayu, baru nak meminta maaf. Inilah sikap haram jadah pemimpin Pakatam haram PR, semuanya selalunya begini. Bila dah maki-hamun mengata, lepas tu minta maaf. Ada yang berlagak sombong sampai kena saman RM300,00 pun ada juga.

Dia orang ni memang jiwa kacau sebab nak tunjuk lagak kononnya mereka lah orang yang benar ataupun tertindas, sebaliknya mereka puaka alam semesta ni yang suka mempecah-belahkan masyarakat di Malaysia ni.

Memang pakatan haram jadah lah mereka ni..!!!

1 comment:

Mohd Zairi said...

Nga bukan memohon maaf. dia cuba menunjukkan dirinya mangsa blogger dan media. cuba baca kenyataan penuh "permohonan maaf" beliau.

Versi sebenar ketika ceramah:
"..... di negeri Perak Darul Kaput ini, kita ada Menteri Besar Hitam Metalik, yang haram jadah itu, masuk dari pintu belakang, naik kapal selam dari Pangkor, tapi kapal selam itu naik dengan Mongolia punya ....."


Versi dalam "permohonan maaf":
“Kini negeri Perak ada Menteri Besar Hitam Metalic yang haram dan masuk ke pejabat SUK menerusi pintu belakang menaiki kapal selam Najib."

http://notakanan.blogspot.com/2011/12/mb-perak-hitam-metalik-penipuan-dalam.html

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...