PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, December 2, 2011

PEMIMPIN DAN BLOGGER PR BAKAL DISAMAN KERANA FITNAH NFC FIDLOT..!!!


KUALA LUMPUR 1 Dis. - Polis Diraja Malaysia (PDRM) hari ini mengesahkan siasatan terhadap kes Pusat Fidlot Nasional (NFC) dan pembelian kondominium mewah di One Menerung, Bangsar yang dikaitkan dengan keluarga seorang menteri Kabinet setakat ini tidak menemui sebarang unsur pecah amanah atau penyelewengan.

Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Seri Khalid Abu Bakar berkata, pihaknya juga sudah merakamkan percakapan lebih 74 individu termasuk suami dan anak kepada menteri Kabinet itu bagi membantu siasatan kes tersebut.

Beliau memberitahu, pihak polis dari semasa ke semasa, menemui bukti atau maklumat terbaru berhubung isu tersebut dan akan terus menyiasat kes berkenaan.

Pembangkang mendakwa wujud penyelewengan peruntukan kerajaan berjumlah RM250 juta kepada NFC, yang mana suami Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Datuk Seri Dr. Mohamad Salleh Ismail menjadi Pengerusi Eksekutifnya.

Masih ada individu yang akan kita rakam percakapan mereka dan siasatan kes ini masih berjalan, orang ramai diminta memberi ruang dan masa kepada polis menjalankan siasatan menyeluruh dan telus berhubung isu tersebut.

Jika ada keperluan Shahrizat akan dipanggil untuk membantu siasatan, tetapi buat masa ini, tiada keperluan untuk merakam percakapan beliau.

Petikan video dibawah membuktikan bahawa Pakatan PR memang membohong dan buat fitnah...!!!




BACA SETERUSNYA PEMBOHONGAN DAN FITNAH PAKATAN PR..!!!
KLIK DISINI

Lembu Pakatan PR yang buat fitnah tu telah diberi amaran oleh Shahrizat. KLIK DISINI

SUMBER BERITA KLIK DISINI

4 comments:

njah50 said...

Kalau ada kebenaran jangan beri peluang orang Melayu yang cuba merosakkan bangsanya sendiri. Beri pengajaran kepada mereka bahawa perbuatan mereka merosakkan bangsanya sendiri.

Anonymous said...

Saman je jangan tak saman. Jangan jadi macam menteri pondan Hisamuddin hanya beri amaran.

Mohd said...

Saman aje.
Biar Pembangkang tahu yg mereka tak boleh sewenang2nya membuat fitnah dan mengaibkan orang.

Pakcu Rantau Panjang said...

Salam buat tuan.

Maaf kerana Pakcu turut menjengok ke blog tuan secara spontan mengenai hal...Lembu ni.

Terlalu banyak artikel "LEMBU " yang ditulis melalui blog pembangkang dan yang pro-kerajaan.Diri yang menjawabnya pun agak selamba sahaja.....

Bagus juga kes ini dibawa ketengah supaya mendapat pencerahan yang sebenar..Al-maklumlah duit rakyat..maka perlulah rakyat mengetahuinya dengan jelas....hal-saman menyaman ni terpulanglah kepada tuan bodi yang kena....ada duit bayar tadak duit bangkrapsi laaa....agak-agak juta-juta tuuuuuu....

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...