PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, December 1, 2011

MESEJ BUAT 2 EKOR LEMBU PR, SI RAFIZI DAN ZURAIDAH...!!!



Baru nak buka mulut je, 2 ekor lembu PR dah lari lintang pukang...!!!

4 comments:

kl boyotz said...

tah hape2 je la ko ni kl boyz...bosan je

Anonymous said...

perwakilan umno tuli isu pluralisme tidak diangkat sebagai agnda dalam perjuangan dan ucapan prwklian dan pemimpin kanan UMNO...isu ini memang dekat dengan melayu islam dari kalangan melayu PAS PKR maupun UMNO maupun melayu diatas pagar sendiri sayang mreka seolah kehilangan ilham atau fakta mengenai bayaha pluralisme nak jerit jerit lah yang penting isi dan isu utama perlu diketengahkan( pernah tok Najis bangkitkan pasal pluralisme?? kenapa tak ambil isu bayaha pluralisme ini bukan survival ini soal akidah untuk disebarkan...suma hipokrit minta tidak dicalonkan dalam pilihan raya nanti...piiirahhh lagu lama tu....

KL BOYZ said...

Benda fitnah baru tak bosan sebab ia adalah rekaan semata-mata memancing kononnya dipihak yang benar..!! Tetapi ini bukan fitnah macam Pakatan PR selalu buat..hehe..

Anonymous said...

Fitnah jangan tak Fitnah. Neraka masih banyak yang kosong lagi.....

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...