PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, November 16, 2011

LIM GUAN ENG BACUL DAN SUKA MENYUSAHKAN RAKYAT PENANG..!!!

KETUA MENTERI BACUL DAN PENGECUT


Sikap Ketua Menteri Pulau Pinang yang dianggap bacul kerana takut dengan Kedai Menu Rakyat 1 Malaysia. Jikalau Lim Guen Eng tidak gentar, kenapakah harus tindakan sebegini dilakukan..?? Bukankah ianya bertujuan untuk menyenangkan rakyat Malaysia.

Bukan apa, apabila Menu Rakyat 1 Malaysia disenangi oleh rakyat Malaysia, maka pakatan rakus DAP akan terus jahanam dan bertambah rapuh berpecah-belah. Itulah yang sangat ditakuti oleh LGE, jika tidak takut kenapa harus diturunkan Banner yang diletakkan diluar premis makanan yang terlibat menyediakan Menu Rakyat 1 Malaysia..??

Inilah Banner Menu Rakyat 1 Malaysia yang diturunkan oleh Ketua Menteri pengecut ni..





LGE bertindak menurunkan Banner-banner tersebut bertujuan untuk menyelindungkan Menu Rakyat 1 Malaysia tersebut dari rakyat Penang mengetahui wujudnya kemudahan yang disediakan untuk rakyat.



Persoalannya, kenapa LGE takut rakyat Penang mendapat kemudahan tersebut..?? Bukannya ia untuk orang kaya dan anak-beranak LGE untuk menikmatinya...!!!

Keutamaannya adalah untuk rakyat marhean agar dapat mengurangkan kos perbelanjaan harian mereka..!!!

Bukankah begitu, orang kaya LGE..??

6 comments:

cacamarba said...

barua Lim Guan ENg..daripada turunkan banner kedai rakyat tu baik dia jawab isu kiwak2 yang meniaga tepi jalan dkt jeti penang tu..awat sampai la depa bulih meniaga sampai jalan 2 lane bole jadi satu lane..kiwak biawak betul

Anonymous said...

Setahu kami anak penang, takdak apa yg menyusahkan. Yg siusah ialah UMNO Penang yg sebelum ini anggap apa saja di depan mata 'ana yg punya'. Jauh langit ngan bumi cara BN dan PR (DAP) tadbir negeri. Tunggu la keputusan rakyat PRU13, sapa yg sesuai untuk tadbir Penang. Nak kalut pa. Rakyat yg tahu apa yg dia perlu, bukan untuk barua2 yg lapaq dan kebuloq projek.

Anonymous said...

Aku tgk melayu letak pelbagai barang atas divider depan Nasmir bandar perda..ok je pun. Dulu ada melayu bleh buat mcm tu. Sejak PR tadbir banyak daerah buka up-town. Ada yg bermula di up-town sg petani, tapi kini dah jd taikun sebab buka kedai banyak tempat di kedah dan penang. Tahniah. UMNO kena ingat, Malysia ada peraturan. Ikut adab la. Cakap jgn bagi org gelakk..Rakyat generasi YZ dah ni.

bujangsenang said...

pelik betul perangai barua2 ini....banner pun nak turun juga...

Anonymous said...

LGE dan mengeletar kaki ketakutan..
Kesian. 1 penggal je la, tu pasal takut bubar DUN.

Anonymous said...

Kan umgok juga yang kena,sebab orang umgok ni otak lebik sikit pandaidari lembu kat ijat mari ketawa kan umgok.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...