PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, September 2, 2011

PADAN MUKA KAU MAT SYABU..!!!




Pertubuhan Seni Silat Gayong Malaysia (PSSGM) Bahagian Kedah mendesak agar Timbalan Presiden Pas Mohamad Sabu tidak dibenarkan memasuki negeri itu kerana mengeluarkan kenyataan yang menghina putera raja dari negeri jelapang padi tersebut.

Yang Dipertuanya, Datuk Adiwijaya Abdullah berkata, kenyataan Mohamad atau Mat Sabu yang mendakwa Tunku Abdul Rahman dan Datuk Onn Jaafar tidak layak menjadi pejuang kemerdekaan kerana kedua-dua tokoh itu adalah pegawai British pada masa itu menghina keturunan diraja Kedah.

Sehubungan itu pegawai, pihaknya memohon kepada Sultan Kedah supaya menitahkan Mat Sabu tidak dibenarkan menjejak kaki ke negeri kelahiran bapa kemerdekaan itu.

"Saya tahu Kedah diperintah Pas dan Mat Sabu adalah salah seorang pemimpin kanan dalam Pas tapi Tuanku Sultan memiliki kuasa mutlak untuk mengeluarkan perintah melarang Mat Sabu memijak bumi Kedah.

"Kita tak mahu Mat Sabu menjadi lebih biadab dan bercakap hanya mengikut sedap hati beliau sahaja," katanya.

Mat Syabu mendakwa Muhammad Indera, lelaki Melayu yang bersekongkol dengan Goh Peng Tun dan 200 anggota komunis adalah hero sebenar tragedi Bukit Kepong dalam ceramahnya di Pulau Pinang baru-baru ini dan bukannya 25 anggota polis dan keluarga mereka yang mempertahankan diri dalam serangan di balai polis itu.

Jelasnya yang juga merupakan Yang Dipertua PSSGM Kebangsaan, seluruh anak-anak gayung merasa terkilan dengan kenyataan tidak berasas yang dikeluarkan Mat Sabu itu.

Baru padan muka Mat Syabu kena halang dari memasuki Kedah, cakap lagi yang mengarut. Kenyataan merugikan orang Melayu saja, tanpa menghiraukan hati keluarga terlibat dengan anggota keselamatan yang berkhidmat menjaga tanah air daripada serangan komunis dulu.

Ini semua adalah helah PAS untuk mendiamken kes murtad yang berleluasa di negeri Selangor lah ni. Itu sebab dibuat cerita panas sebegini untuk menutup kes yang masih tak diselesaikan lagi. Apa nak jadi dengan PAS la ni, semakin teruk membuat cacian terhadap bangsanya sendiri yang tumpas mempertahankan tanah Melayu.

Bila lah agaknya si lahabau PAS ni nak membuat kenyataan yang benar, asyik membohong saja..!!!

3 comments:

Anonymous said...

Biar lah dia merapu, lagi dia merapu lagi bagus. Mudah la sikit BN nak ambil kembali negeri-negeri yang diperintah oleh pembangkang.

warga sebelum merdeka

AL JUBORI BELAKANG TAROH said...

MAT SAPU@MAT SABU MUKA DAH LAH BULDOG PERANGAI PULAK MACAM JIN BERTANDUK SAH LAH PUKI MAK MAT SAPU NIE DARI KETERUNAN SUNDAL.BAPA SIAPALAH NIE HAI.......MALANG SUNGGUH DAPAT BAPA MACAM NIE.

Anonymous said...

dah la muka sebijik mcm BABI !!!
cuba korang tgk pic ni betul2 tak mcm babi tu???

dia ni bukan pejuang pun .... islam dia ni pada nama dan parti je. kalau islamik sgt takde la berzina dan teringat2 air cipap MAH yg lekit kat PIPI ABG MAT SABU lagi hahahaha.....

aku benci MAT SABU aku benci ahli PAS yg taksub dan extreme aku benci PAS yg perguna dan perkuda kan agama. akku benci pas yg berpeluk cium dgn kafir harbi laknatullah.

Semoga allah tunjukkan kpd mereka semasa mereka masih hidup lagi apa yg SESAT MENGENAI PAS dan org2 di dalam nya ....

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...