PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, August 24, 2011

PAS DAH MULA AMALKAN RASUAH...!!!




Siapa kata PAS tidak pandai merasuah, ini di buktikan oleh Presiden Pertubuhan Kebajikan Wawasan Kesejahteraan Insan Negeri Perak, Fauzi Muda hari ini membuat laporan kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mendakwa bekas Ketua Dewan Pemuda Pas Perak, Nor Azli Musa dan peguamnya cuba merasuah beliau sebanyak RM50,000.

PAS cuba membeli Fauzi untuk menutup segala keburukkan yang semakin terserlah dan dibongkarkan oleh beliau kerana amalan ini sememangnya wujud didalam parti PAS yang kononnya berlandaskan agama Islam.

Jikalau puak yang memihak kepada ketua pembangkang, Anwar dijadikan sandaran didalm parti PAS, sudah tentu amalan ini sememangnya telah lama berleluasa cuma pembongkaran belum dibuat dengan membuat laporan kepada SPRM.

Apabila cuba dibongkarkan, mereka cuba menutup dengan merasuah pihak tertentu untuk mengekang daripada rakyat mengetahuinya. Fauzi mendakwa pada 10.30 malam kelmarin, dua lelaki yang memperkenalkan diri sebagai wakil firma guaman Zainul Rijal Talha & Amir datang ke rumahnya kerana mahu berbincang tentang notis saman fitnah terhadapnya yang dihantar semalam.

Katanya, dalam perbincangan itu, beliau ditawarkan RM50,000 dengan syarat bersedia melakukan beberapa perkara termasuk meminta maaf secara terbuka kepada Nor Azli dan menyokong kenyataannya terhadap Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria.

"Selain itu, saya diminta menarik balik segala tuduhan dan dakwaan dalam isu jutawan segera melibatkan pemimpin pembangkang termasuk Nor Azli yang dilaporkan kepada SPRM.

Fauzi disaman fitnah kerana kenyataannya semasa membela Harussani di Utusan Malaysia pada 7 Jun lalu apabila mendakwa Nor Azli antara lapan pemimpin pembangkang yang menjadi 'jutawan segera' semasa tempoh 11 bulan pemerintahan pembangkang di Perak sehingga mampu membeli rumah berharga RM500,000.

BACA SETERUSNYA
KLIK DISINI

3 comments:

Anonymous said...

Macam taliban mangkuk dalam video tu. Kalau nak tau cara orang naik sheik maki ikut nafsu ni la taliban haram jadah. Apa nama taliban sial ni?

Anonymous said...

BIASALAH ORANG PAS. MEREKA IKUT FATWA " AL-HARAM MU WAL HALLAL KU". UNDI PAS, MASYUK SYURGA. SYURGA PAS.

Unknown said...

Dia maki org OK je, mana pergi akhlak Islamiah? Ini ke parti yang kononnya memperjuangkan Islam?

Nurul Izzah Kecut Telur Tengok Bayang Raja Nong Chik? Baca di sini!

http://apakecoh2.blogspot.com/

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...