PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, August 25, 2011

MAJLIS PEGUAM DIMINTA PERJELASKAN PERANGAI ANWAR AL-JUBURI..!!!


Majlis Peguam hari ini diminta memberi penjelasan dan menyatakan pandangannya berhubung tindakan Ketua Penipu, Anwar Ibrahim yang enggan memberi keterangan bersumpah dalam perbicaraan kes liwat dengan memilih memberi keterangan dari dalam kandang tertuduh seperti undang-undang mahkamah ahli keluarganya punya.

Anwar tidak bersumpah...?? Jadi, Majlis Peguam haruslah memberi penjelasan. Mengapa masih berdiam diri sampai tiga, empat hari sehingga rakyat Malaysia semua tertanya-tanya.

Anwar AL-Juburi memilih sendiri untuk memberi keterangan di kandang tertuduh bagi membela diri terhadap tuduhan rakus meliwat bekas pembantunya Mohd Saiful Bukhari Azlan yang bermula Isnin lepas.

Ketika prosiding bermula, peguam belaannya si Karpal Singh yang mengetuai pasukan pembelaan memberitahu mahkamah anak guamnya akan memberi keterangan dari kandang tertuduh.

Anwar Juburi seharusnya berani memberi kenyataan bersumpah dan disoal balas pendakwaraya. Kenapa si Anwar tidak mahu disoal siasat oleh pihak pendakwa raya jikalau si Anwar seorang yang teraniya. Kenapa Anwar AL-Juburi perlu takut..??

Kepala pembohong ini juga mempertikaikan mengapa peguam-peguam yang lantang mengkritik kerajaan hanya berdiam diri mengenai tindakan Anwar AL-Juburi mempersoal kredibiliti hakim yang mengendalikan kesnya ketika membaca keterangan bertulis beliau.

Sehinggakan si anwar ni meliwat pula keputusan doktor-doktor yang memeriksa DNA beliau yang terdapat dalam bontot sipebancuh kopinya. Anwar ni hanyalah berpendidikan rendah tapi berlagak pandai mempertikaikan keputusan yang dipenuhi oleh fakta-fakta benar dan sahih.

Ketua penipu memang hebat menipu kali ni sehinggakan mempertikaikan keputusan mahkamah. Mahkamah diperbuat seperti syarikatnya sendiri pula.

Hebat betul si Anwar Juburi ni, maklumlah papa hebat.!!!


2 comments:

Quantum Metal Consultant said...

Pandangan mereka sudah tidak penting, tak perlu tanya pun, sama macam tingkah laku anwar, mana ada kredebiliti lagi?

Orang gila kalau bercakap sendiri, bolehkah mahkamah ambilkira merapu meraban mabuk sekole tu...

Anonymous said...

DAH TERBERAK TENGAH JALAN SIAPA NAK NGAKU.KAH..KAH..KAH
DAH TERBERANAK DALAM JAMBAN SIAPA NAK NGAKU.KAH..KAH..KAH..
DAH TERPANCUT DALAM STOR KUNYIT SIAPA NAK NGAKU,KAH...KAH..KAH..
DAH TERSONDOL BONTOT SIAPA SIAPA NAK NGAKU.KAH..KAH,,KAH..
DAH TERKOCAK CINA DOLL.SIAPA NAK NGAKU..KAH..KAH..KAH

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...