PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, July 23, 2011

PKR BUTA MATA, BUTA HATI, ALTANTUYA PERISIK YAHUDI..!!!



Siapakah sebenarnya Altantuya yang diagungkan oleh PKR ni..?? Altantuya bukanlah seorang Presiden Mongolia yang seharusnya dihormati. Altantuya ni adalah perisik dan pelacur tajaan Yahudi yang berpengkalan di Singapura.

Semasa Altantuya mati, kedengaran desas-desus di Singapura lebih kuat dari di Malaysia. Rakyat tidak tahu tetapi Anwar dan Kroninya terlebih dahulu boleh tahu perkara tersebut. Kenapakah Anwar lebih awal mengetahuinya dari orang lain...??

Kenapa Anwar betul-betul marah apabila Altantuya dibunuh..?? Sehinggakan disetiap ceramah dicanang nama Altantuya..!! Tetapi yang hairannya Anwar begitu cepat mengetahui dari orang lain...mengapa..??

Hanya orang yang merancang sahaja tahu rancangannya gagal...!!! Setelah cubaan perhimpunan haram bersih gagal memikat hati orang ramai, Anwar gunapakai semula kes Altantuya disetiap ceramahnya.

Dah takda modal, kerana berkemungkinan dah keluar banyak duit tajaan terhadap Altantuya untuk menyerang Najib.




Persoalannya disini kenapakah Anwar lebih mengetahui kematian Altantuya terlebih dahulu berbanding orang ramai..?? KLIK DISINI

Anwar lah pencipta konspirasi Altantuya, pembuat agenda pasti dapat mengetahui dulu "Plan" nya gagal..!!





Anwar tahu Najib adalah orang yang cerdik memimpin negara, itu sebab dibuat konspirasi sebegini untuk menjatuhkan imej Najib kerana Anwar tidak berpeluang lagi jadi PM.




Jika betul lah Altantuya bukan perisik, kenapakah begitu cepat mengetahui kematiannya berbanding kes pembunuhan Sosilawati yang mengambil masa yang lama untuk dibongkarkan..???



13 comments:

Anonymous said...

GILA LAAAA

NAJIB PAKAI PELACUR YAHUDI UNTUK DEAL PASAL KAPAL SELAM DEGN FRANCE???

KAH KAH KAH

KAN DH KENA BATANG IDUNG BALIK

Anonymous said...

ade bukti ke? kalau tak, sia2 je fitnah orang...cam ne nak tebus dosa tu..nak kena ngadap najib la plak, mintak ampun ha ha ha ha.

Anonymous said...

silap orng lah nak bagi rasuah sex klau c anu war tu boleh lah nak rasuah sex oii...wakakakak cuba try nik najis plak kita bagi rasuah sex ok

Anonymous said...

orang dah tak percaya dah pasal video ni, fakta disekeliling kita ni dah banyak kita boleh dapat. UMNO tak malu ke hari hari cerita ni dok keluar TV, aku tak tau la kalau anak, saudara2 geng UMNO ni tak kisah kalau TV malaysia ni suka dok tayang video seks untuk mereka jadi terangsang. boleh la layan depan tv..hahaha

Anonymous said...

tayang utk kebenaran tak paaa... yg penting aku tak rela ber PM kan peliwatt dan penzina...

Anonymous said...

bdak2 skrg nak stim lagi ceredik depa tgk redtube pakai handpon...3gp sex berlambak2..... x yahh nak tungu tv3 tayang video sex anwar...

Anonymous said...

mana kau tau orang tu peliwat atau penzina?? ade bukti ke? kalau setakat nak tunjuk video, polis pun boleh tipu edit video perhimpunan bersih tu nak kata macamana tu? mau kena ada saksi la... setakat nak sahkan video tulin, budak darjah 1 pun buleh, cuba pulis sahkan orangnya tulin.. ader ke dia cakap macam tu? so??

Anonymous said...

owh, TV3 video seks untuk orang2 tua yang takde akses internot la kot??? tak menopous lagi ker?? ahaks..

Anonymous said...

mane ko tau plak die bukan penzina atau peliwat? ko ade bukti ke? ko besfren die ke? ko mat jambu ke? kalau ade bukti berkotak2 kalau dah taksub, seme ko anggap tipu, konspirasi...tengok, polis bagi cctv recording pon ko cakap edit..kalau ko nak tau yang selalu edit ni puak2 ko la..malaysiakini, malaysiainsider seme tuh..

e.bodo je rase ckp ngan org x reti base ni.

Anonymous said...

air mani dlm pungkok saipul tu sape punye?? nurul izzah punyer ker?? anak beranak keje nak menipu.. x malu ker dgn bertudung bagai, perangai serupa binatang. sama la mcm pas, konon niat baik tapi dpt ambiga. ketua syaitan cuma nak memurtad kan org islam. ular mak pas sgt bahaya klu di buat sumber rujukan. silap2 bleh menyesat kan.

Anonymous said...

dah lama tau tang sipelacur tu! kenapa anwar sibuk sangat nak bela pelacur monggol tu.mesti ada udang disebalik mee

Anonymous said...

APE YG BODO SGT ORG SKOMG ANUAR NI..AKU XNMPK SPNJANG PERJUANGN DIE NK SGT MAJUKN NEGARA..KORANG MARAH2 NAJIB PON ADE DIE MELENTING? XPON KN ??DIE SUNGGUH2 NK MAJUKN EKONOMI KN??

Anonymous said...

Mungkin agak terlewat utk sy komen isu ini. Ini pandangan peribadi sy. Sy melihat dakwaan mengaitkan altantuya dgn Najib merupakan cubaan untuk menjatuhkan kredibiliti Najib yg dilihat semakin diterima rakyat khususnya masyarakat melayu + india. Disamping ada peningkatan sokongan dr masyarakat cina. Jika diselusuri Najib telah bersumpah menafikan pembabitannya (4 kali bersumpah di dalam masjid). Seterusnya pendedahan Raja Petra Kamaruddin, ini sedikit sebanyak menggambarkan mana yg menipu sebelum ini..

Ada akal gunakan secara rasional. Salam 1Malaysia.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...