PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, July 23, 2011

JANGAN JADI RAKYAT YANG BODOH DAN BANGANG...!!!




Jadi rakyat Malaysia ni kita kenalah ikut undang-undang, jikalau mengingkari maka tindakan yang lebih tegas akan digunakan. Buka mata dan lihat sendiri, adakah pesalah akan sentiasa benar dalam semua tindakannya.

Adakah pencuri akan mengaku beliau mencuri.?? Sudah pasti pihak polis terpaksa mencari bukti untuk diketengahkan kepada umum bahawa pesalah itu sememangnya bersalah.

Kalau ikut arahan maka dengan cara baik juga dilayan, tetapi jikalau engkar, pihak polis terpaksa bertegas terhadap mereka.

Jikalau anak kamu tak nak dengar cakap kamu, apa yang anda akan lakukan setelah banyak kali ditegah dan dinasihat..??

Jangan jadi rakyat yang bodoh ye, senang-senang ditipu oleh Dajal Anwar..!!!!

4 comments:

Anonymous said...

Rasullullah SAW bersabda: Sesungguhnya ALLAH tidak mencabut ILMU daripada manusia, tetapi akan mencabut ILMU daripada para Ulama. Sehingga jika Ulama itu tidak ada, maka jadilah manusia itu dibawah pimpinan mereka yg BODOH, lalu org2 itu diberikan pertanyaan2 yg akan dijawab tanpa ILMU, sehingga sesatlah mereka serta menyesatkan yg lain.

Adi Kencana said...

Kalau dah buta hati, bagi bukti apa pun dia takkan percaya.

DULU, KINI, SELAMANYA: PAS SEKADAR TUKANG HANTAR MEMORANDUM. Baca di sini!

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

aduuuyaiii..!!! tak tengok youtube ke pasal kekasaran pihak kuasa yang berluasa.. kalau keluarga sendiri takde kene mengena pi jalan2 kat kl 9.7.11 tetiba kena sepak terajang tanpa diketahui punca tu ape cer??? kalau buat cerita tu, tag la video ke gambar sekali baru la orang boleh menilai fakta tu benar ke tak.... aduuyaii....

Anonymous said...

yang keluarga tu bodoh jalan2 masa bersih tu sape suruh. Dah bgtau ada tempat2 yg polis tak bagi pergi, degil nak pi wat pe. Lagi satu, btol ke yg datang tu family sekadar nak jln2??? Musykil2. Nak tipu x agak2

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...