PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, July 2, 2011

BUKTI RAKYAT KELANTAN SUDAH BOSAN DENGAN NIK AZIZ..!!!




Luar Biasa - Ribuan Rakyat Kelantan banjiri Program bersama PM.

Kehadiran Perdana Menteri Dato' Seri Najib Tun Razak mendapat sambutan di luar jangkaan dengan kehadiran ribuan rakyat Kelantan.

Malah dikatakan berkemungkinan besar jumlah keseluruhan yang hadir mencecah hampir 10 ribu rakyat Negeri ini.

Majlis yang sedang berlangsung di Sekolah Kebangsaan Sri Aman, Kampung Tok Nik, Pasir Puteh ini dibanjiri dengan masyarakat Kelantan yang kesemuanya berpakaian lengkap bewarna Merah.

BACA SETERUSNYA KLIK DISINI

Sudah terbukti rakyat Kelantan sudah jelak dan bosan dengan pentadbiran Nik Aziz dan PAS kerana kemunduran Kelantan yang jauh tertinggal yang sudah lebih 20 tahun diperintah parti itu. Masalah air sehingga kini masih berlarutan terus bermasalah.

Jikalau kita lihat dari sudut lain, jika dipratikkan, dalam masa Pakatan PR merancang untuk mengadakan perhimpunan haram "Bersih", Tok Guru pun menghilangkan diri keluar negara meninggalkan rakan sepakatannya. Mungkin Tok Guru tidak setuju tetapi melaungkan kata menyokong untuk menjaga hati parti dokongannya.

Yang benar, dan jelas, rakyat Kelantan inginkan perubahan yang dapat dinikmati dan dikongsi bersama oleh rakyat Kelantan sendiri. Maju Rakyat Kelantan...Maju...!!!

5 comments:

Anonymous said...

orang kelantan kalau sokong sesuatu benda, berwarna-warna mereka pakai.

bukan ibrahim ali said...

Dari 20 tahun dulu lagi, setiap kali PM turun mesti penuh orang.. semua pakat pegi nak amik duit. Mat rempit dapat duit minyak + duit makan + baju t-shirt. kakitangan gomen kene sign in.

Anonymous said...

kalu ahli2 pas betul pergi setakat nak duit, nak makan & nak baju T, memang pas berjaya mentarbiahkan pengikutnya dgn ajaran yg bertenangan dgn ajaran Islam sbb Islam melarang ummatnya berpura2!! lebih2 lagi kakitangan kerajaan yg hipokrit & mempersendakan kejujuran diri sendiri! mengapa cari makan dgn kerajaan tapi menikam majikan dari belakang? berhentila jika betul2 Islam sejati krn orang Islam semestinya jujur dgn diri sendiri!

agaknya apalah yg mrk doakan ya?

"berilah kebahagiaan walaupun sentiasa hidup dlm penipuan! menipu majikan dgn berpura2 menyokong tapi dlm diam kami mengkhianat. kami sokong pihak yg tidak pernah memberi kami apa2pun tetapi janji syurga (kosong)!"

nak nafikan apa lg sbb ini yg kamu lakukan setiap hari! makan gaji dgn kerajaan tp bencikan kerajaan. memang tak malu ka Allah SWT!!

ProUmno said...

Tgk kalau KEBERKATAN & KEIKHLASAN ada dalam pentadbiran PM akhirnya ALLAH tunjukkan kepada anda semua...kpd juak2 pro pembangkang....jgn takut PRU nie BN akan kembali berkuasa....kan ALLAH dah utuskan kalau kita Ada keikhlasan dalam semua perkara insyaalah Allah akan permudahkan apa segala yang kite buat....HIDUP UMNO + BN....propembangkan kat kelante dah gerun!!!!!

Anonymous said...

ramai? memang ramai yang datang, sebab berbayar.
BN menang? dah lupa bila BN menang diKelantan lama sangat dah TAK menang.
IKHLAS? kalau gitu obama tu ikhlaslah sebab tu dia menang? firaun? menjadi maharaja berkurun2? sebab tu tnda ikhlas? no way bro.
PRU AKAN DATANG SAPA MENANG? tengoklah mesir, turki dan banyak lagi negara2 islam, parti islam dah tumbangkan kerajaan yg dah lama mengecoh mengsonglap duit rakyat, next one maybe MALAYSIA. KITA TUNGGUUUU... SIAPA YG TAKUT DENGAN PRU 13? SEMUA PUAK PENGECOH DAN KONCO2 DAH LAMA KECUT.. YG HAK PASTI MENANG SUATU HARI NANTI.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...