PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, July 2, 2011

KHATIB JEMPUTAN CERAMAH "POLITIK" DIDALAM MASJID..!!!


VIDEO PARA PENCERAMAH MENYOKONG "BERSIH" YANG KOTOR

Diharap kerajaan terus memantau para penceramah agama yang berselindung dengan ceramah agamanya untuk menyokong tindakan perhimpunan haram "Bersih" yang akan diadakan akan datang. Dalam ceramah agama pun boleh selitkan sebaran politiknya yang kotor dalam ceramah didalam masjid. Ceramah agama dah jadi ceramah politik, Masjid telah digunakan untuk berceramah politik.

Ustaz-ustaz yang dah sesat ni seharusnya ditangkap dan disoal siasat agar mereka ni menjalankan tugasnya memberikan ceramah agama tanpa melibatkan isu politik. Denda mereka ni seberat mungkin untuk dijadikan pengajaran apabila agama dan politik disatukan dalam ceramah-ceramah mereka.

Agenda kotor diserapkan dalam ceramah didalam masjid, memperburukkan orang lain didalam masjid. Burukkan bangsa sendiri, agama sendiri, negara sendiri...!!!  Bodoh juga ustaz-ustaz ni, mereka yang diburukkan bukannya kafir, sebaliknya diketuai oleh pemimpin berbangsa Islam yang tidak pernah melakukan seks luar ta'bee dan kerakusan ketua pembangkang membaham mangsanya (China Doll) dengan menabur wang ringgit demi memuaskan nafsunya.

Sebuah masjid di Alor Setar, Kedah hari ini dikesan menggunakan khutbah solat Jumaat untuk mempertikaikan tindakan kerajaan yang menghalang masyarakat menghadiri perhimpunan haram "Bersih" pada 9 Julai di ibu negara.

Sumber memberitahu, tindakan memburuk-burukkan kerajaan itu dilakukan oleh khatib jemputan ketika menyampaikan khutbah Jumaat di masjid tersebut.

Menurutnya, khatib terbabit dalam khutbahnya turut dikesan memburuk-burukkan kerajaan yang terpaksa menaikkan harga minyak berikutan kenaikan harga bahan bakar itu di peringkat antarabangsa.
“Selain itu, khatib berkenaan membuat dakwaan kerajaan Pusat terlibat dengan rasuah tanpa sebarang fakta sahih dan bukti yang dikemukakan.

“Berikutan itu, beberapa jemaah yang tidak bersetuju dengan tindakannya meminta supaya khatib itu digantikan dengan orang lain, namun dia enggan berbuat demikian,” katanya dengan nada geram.

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...