PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, June 29, 2011

RAKYAT JOHOR MENOLAK PERHIMPUNAN "BERSHIT"..!!



Kesian tengok Pakatan Haram, cuma dua tiga kerat kambing hitam saja dapat dijadikan mainan untuk merintih sokongan. Sayangnya, Masyarakat Johor semuanya sedar ia cuma agenda politik nak menyelamatkan Anwar, ketua mereka dari kes "Liwat" dan video seks PORNO tersebar dengan meluas.

Ada lagi manusia bodoh yang memberikan sokongan kepada Peliwat merangkap PORNO negara, sang panglipur lara la katakan, bersajak, bersyair bermadah, yang mengilainya pula seakan dirasuk kelumbi yahudi. Dah buta dan dipekakkan mendengar perkara yang betul..!!!

4 comments:

Anonymous said...

KLBoys

Apahal semua pundek pendek hitam legam tu?.

Kalau datang tempat gua, confirm gua baling telur busuk

Babi punya pundek, balik negeri keling lah!!

Haramjadah pundek pendek paria hitam legam

Anonymous said...

KLBoys

Terlupa

Niasa orang pakai kupiah ni orang alim, orang dah gi haji

Tapi Tu Melayu Melayu kupiah putih haramjadah,

tak tau nak beza keling dengan kapir. Kapir keling tu bodohkan kamulah, macamanalah kupiah putih ni boleh percaya dengan keling estate ni! Memang bahalol punya kopiah putih!!!

Anonymous said...

Kepada PDRM dan KDN, Kenapa dibiarkan puak-puak penyokong kominis yang berselindung dibawah naungan Bersih ini bebas menyebar risalah dan memberi ucapan dikhalayak ramai...? Tidak dengan Video ini cukup bukti menahan penghianat negara ini..? Kenapa dibiarkan Ketua bersih ini bebas sedangkan kalau piahk BN atau UMNO akan terus didakwa jika membuat sedikit kesilapan...? KDN patut tangkap cepat mungkin ketua keling itu dan tahan dibawah ISA.
Wahai orang melayu..tengoklah sendiri semua penyokong Bersih dalam video adalah bangsa pendatang Hindu yang cuba menjatuhkan kerajaan...Siapa kah mereka yang datang ke negara Malaysia untuk mencari kehidupan lepas tu cuba menjadi hero kepada rakyat Malaysia..?
dicadangkan kepada Penyokong Bersih Hindu..pergilah ke India dan buat demo kat India dan kembali ke India supaya kamu boleh tukar kerajaan yang ada...
Puak hindu ini belum rasa peristiwa 13 Mei lagi...mari bangsa melayu kita ajar puak hindu ini supaya sedar diri mereka adalah penumpang dinegara Malaysia..Atau kita cadang semua puak hindu yang derhaka supaya ditarik balik kerakyatan Malaysia mereka..
Hidup bangsa melayu diTanah Melayu...daripada CounterStrike.

Malaysia Travel Blog said...

Propaganda untuk menjatuhkan negara, sampai bila baru rakyat akan sedar?

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...