PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, June 29, 2011

PAKATAN PR TAKUT DATUK TRIO...!!!!



Heboh betul Johari memutarkan kenyataan, dan menjadikan video seks Anwar sebagai bukti bahawa ketua Pakatan pembangkang tidak berkait dengan rakaman aksi seks tersebut. Hebat "klon" Anwar ni menidakkan ketuanya yang sedang diam ketakutan dengan Escay.

Bukti sememangnya dah cukup, tinggal Anwar saja nak menjawap dengan mengusulkan bukti, bukan menafikan tanpa bukti. Pakatan PR ni belajar kat sekolah mana pun tak tahulah, bertambah bodoh..!!!

Cuba pula nak perbodohkan rakyat agar menyokong tindak-tanduk mereka yang macam lembu dicucuk hidungnya. Mana tidaknya, jikalau betul kenapa tak disaman Escay tu..??

Jawapannya, Pakatan PR dan Anwar mana berani, cuma berani buat penafian tanpa bukti adalah. Nak jawap isu video seks pun, gunakan video yang disebarkan di laman "YouTube". Kalau ye pun, janganlah bodohkan orang ramai dengan video palsu tu. Dah la tak terang, samar-samar je, itu yang dibuat penilaian kepada orang ramai.

Kalau dah dasar penipu, pemimpin PR pun semua kaki belit, penuh dengan penipuan..!!! Video asalnya berada pada tangan pihak berkuasa, janganlah memandai Pakatan PR buat video seks sendiri pula nak pertikaikannya.

Nak bagi tahu kalau Pakatan PR ni lembap dan bodoh, yang "Original" ataupun yang "Asli" tanpa dirakam banyak kali berada ditangan Pihak berkuasa yang telah dirakam dalam 4 penjuru. Tengok satu, dah kata macam-macam..!!

Tengok rakaman video yang kabur lak tu, tetapi Johari memang tahu itu adalah Anwar, oleh kerana tak dapat duit "pelincir", mula kasi "Spin" video tersebut.

Kalau tidak pasti kena maki dengan Anwar, tetapi yang hebatnya si Johari ni memang hebat TALAM DUA MUKA. Boleh jadi pelakon terhandal, cuba tengok Johari berlakon dalam video seks dibawah..!!

4 comments:

Anonymous said...

ketahui taktik keji PR nak menang pilihanraya nanti ..

jom layan .. hehe

http://www.youtube.com/watch?v=_18gRLxlWtQ

Tuan Tanah said...

hahaha sam ketot..kau jangan jadi bodohlah .menyampah betul aku tengok silahanat ni..

ariff said...

apa yang kau merepek ketot.....pkr jahaman lah kau kena laknat allah,,,,

Anonymous said...

more, more, more................
http://www.beidouweb.net/?fromuser=kikilala126

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...