PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, June 30, 2011

INI DIA RISALAH "BERSIH" YANG DIEDARKAN DISEKITAR WANGSA MAJU


Inilah dia risalah yang disebarkan oleh juak pakatan pembangkang menghasut rakyat supaya kerajaan Malaysia di tumbangkan dalam perhimpunan yang akan diadakan pada 9 Julai ini.

Sudah terserlah hajat sebenar mereka apabila risalah tersebut disebarkan disekitar Wangsa Maju. Pakatan pembangkang sudah tidak mempedulikan lagi, menyelitkan isu agenda utama mereka inginkan tampuk pemerintahan, mabuk kuasa...!!! Ditinggalkan risalah tersebut disetiap cermin kereta yang diletakkan ditempat "parking" pada setiap penjuru perumahan berdekatan.

Semakin rancak pakatan haram ni ingin merencanakan perhimpunan haram pada 9 julai ini nanti. Pelbagai cara digunakan untuk menarik perhatian orang ramai untuk menyertai perhimpunan yang sudah pasti akan melumpuhkan segala kegiatan ditengah bandaraya.

Risalah itu telah menunjukkan "Hajat" dan sikap sebenar perhimpunan tersebut diedarkan oleh puak pembangkang yang tidak bertanggungjawap.

8 comments:

Anonymous said...

Rasanya master mind dalam rancangan ni tentu lah .... korang fikir lah sendiri ....

Afsar said...

Hanya mereka yg busy body dan bodoh akan menyertai perhimpunan Bersih..

hapuskan AMBIGA SREEVANEESAN..
melayu pun jgn jadi bodoh!!!!

Anonymous said...

yang sertai BERSIH ni jiwanya dah kusyuk dgn anuar ambiga, hati dah dibaluti dgn nafsu amarah yg tidak bertujuan, hanya semngat di hasut syaitan

Anonymous said...

Apa dorang ingat Malaysia ni macam Libya ke?

Nak kata pemimpin UMNO korup? Pemimpin DAP, PAS dan yang lebih korup adalah PKR sendiri!

So, dorang ni nak buktikan yang mereka juga mampu seperti Libya? Kemudian nak buat penentangan secara gerila? Macam yang terjadi pada Libya.

Gobala kata Nuar terlibat pindahkan sejumlah wang yang banyak dalam not 500 & 1000 keluar negara, sebab tu TDM tidak memperakukan nilai wang itu dahulu.

Dorang ni tak ingat time nak mati nanti ke?


joe

Anonymous said...

aku hantaq balik india jgk paria ambiga ni. duduk malaysia tak reti nk bersyukur. tu la perangai paria. bg muka, naik kepala.

Anonymous said...

KL boyz,

aku baru tengok satu blog, "din Puduraya" kata pelekat ni palsu dan suatu sabotaj pada PAS. Katanya dorang takde niat nak jatuhkan kerajaan dan itu bukan tujuan utama perhimpunan bershit tu.

Aku pun dah tak pasti mana satu yang betul. Dalam politik, benda2 "kotor" ni memang biasa. Yang aku pasti, aku tak suka perhimpunan bershit ni. Nko pun nak turun juga ke nanti? Mana la tau kot nak join perkasa.

Tambah lagi, diberitakan student malaysia di luar negara pun akan mengadakan rally yang sama. Tak cukup duit pun dorang, satu hal (maybe dibayar utk join rally). Melibatkan maruah negara pun satu hal. Belum lagi masuk student dalam negara.

Aku pernah nampak students dalam negara kita ni, lepas solat jumaat, 'practise' berdemo utk esoknya bagi perhimpunan membantah ISA.

Students ni semua tak bersalah dan tak sepatutnya terbabit dalam perhimpunan itu dahulu. Ntah pengaruh mana yang meresapi pemikiran mereka. Students ni wajib menjalankan amanah utama mereka iaitu belajar hingga berjaya dan mengubah nasib mereka serta orang Islam secara keseluruhannya kepada yang lebih baik (utk pelajar yg beragama Islam la). Kesian mak bapak dorang. Yuran pengajian dah la mahal, mak bapak pula kebanyakannya bukanla org2 kaya, kena tangkap satu hal, kena buang dari IPT tambah susah. Adakah perti politik yang menganjurkan perhimpunan seperti ini akan memperjuangkan nasib students ni nanti??

joe

Anonymous said...

dikatakan risalah ni palsu..

http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=News&file=article&sid=6919

whiteorange said...

soal palsu tak palsu tak timbul.

Soalnya dari mana dapat duit buat poster, risalah dsbnya. Mesti ada yang sponsior. Yahudi,? Singapork?

Gobala kata dalam Parlimen Anuar banyak guna wang haram, laundery money gitulah,

Semua harta nuar patut disiasat. Mana ada orang tak ada kerja boleh ada duit banyak dan hidup mewah. Bukan sahaja anuar, malah sesiapa sahaja rakyat Malaysia yang didapati menyumbang kepada perhimpunan haram patut disiasat juga sumber kekayaan mereka, kerana mereka terlibat sama mahu menjatuhkan kerajaan.

YAHUDI+ANUAR+KRISTIAN+KOMUNIS = BERSHIT

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...