PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, June 24, 2011

ESOK ANWAR AKAN DIBOGELKAN DATO TRIO..!!!


''Kami lakukannya demi untuk tegakkan kebenaran. Oleh itu, kami sedia terima apa sahaja hukuman,'' kata Datuk Shazryl Eskay Abdullah mengenai tuduhan yang bakal dihadapi oleh Trio Datuk 'T' di Mahkamah Majistret di sini pagi esok.

''Adakah salah apa yang kami lakukan ini? Anwar Ibrahim seolah-olah mahu kami dihukum sekeras-kerasnya. Siapa yang sepatutnya dihukum, beliau atau kami?"

''Kami mendedahkan salah laku pemimpin seperti beliau (Anwar), apakah itu salah..???

Jika beliau mahu kami dihukum sekeras-kerasnya, maka tiada siapa pun selepas ini yang akan berani ke hadapan untuk menyatakan kebenaran,'' katanya.

Dua lagi Datuk 'T' yang akan dihadapkan ke mahkamah yang sama ialah bekas Ketua Menteri Melaka, Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik dan bekas Bendahari Pertubuhan Perkasa Malaysia (Perkasa), Datuk Shuib Lazim.

Anwar dalam kenyataannya kepada portal berita pembangkang, Malaysiakini semalam berkata, dia tidak yakin Trio Datuk 'T' itu akan dihukum keras oleh mahkamah.

Menurut Shazryl, jika dikaji secara mendalam mereka tidak melakukan apa-apa kesalahan pun apabila mendedahkan perbuatan buruk Anwar itu.

''Kami hanya menayangkan kepada sekumpulan wartawan terpilih sebagai usaha terakhir mendedahkan 'rahsia' Anwar yang selama ini dijunjung tinggi oleh pembangkang sebagai pemimpin bersih.

''Anwar tidak boleh sama sekali bandingkan apa yang kami lakukan itu dengan perbuatan terkutuknya,'' katanya.

Kira-kira pukul 8 pagi esok, Trio Datuk 'T' itu akan didakwa berhubung isu penayangan video seks membabitkan seorang pemimpin yang dikatakan mirip Anwar bersetubuh dengan pelacur China.

Mereka bertiga difahamkan akan didakwa di bawah Seksyen 5 Akta Penapisan Filem yang memperuntukkan hukuman denda RM10,000 atau penjara sehingga lima tahun atau kedua-duanya sekali.

Sebelum ini, Eskay telah bersumpah di dalam sebuah masjid di Kuala Lumpur bahawa pelaku seks itu adalah Anwar Ibrahim, Penasihat Umum PKR.

Malah pihak polis dan pakar antarabangsa turut mengesahkan kesahihan rakaman video seks itu.

4 comments:

Anonymous said...

Anwar tidak perlu dibogelkan oleh sesiapa pun kerana dia memang handal membogelkan dirinya sendiri (tanpa bantuan)tidak kira di hadapan/belakang jantan atau betina.

Anonymous said...

Tuan tanah, war-warkan cerita tentang sambutan Kedai Rakyat 1Malaysia di blog ni:

http://notakanan.blogspot.com/2011/06/masyarakat-berbilang-bangsa-serbu-kedai.html

Aljuburi mesti panas bontot tengok cina ramai beli barang dalam tu!

mat takbir

MIRA said...

AKU GERENTI ANWAR TAKKAN DIHUKUM DALAM MASA TERDEKAT INI.SUMPAH AKU TAK FAHAM LANGSUNG..YANG BUAT KOTOR RELAX AJE,YANG MEMBERI MAKLUMAT DI HUKUM.APE NI...LEPAS NI KAU TENGOK AJE KES NI AKAN DITANGGUH SAMPAI 10 TAHUN ATAU LEBIH.AT THE MEAN TIME ANWAR BEBAS MELAKUKAN KEGIATAN HARAMJADAHNYA..PUIHHH..

Anonymous said...

Yang penting di sini memang video itu lucah tapi bukan filem porno yang dilakonkan oleh pelakon-pelakon lucah tetapi adalah rakaman kelakuan lucah pelaku-pelaku lucah.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...