PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, June 23, 2011

ANWAR DAH MULA TAK KERUAN, BERSEDIA NAK LARIKAN DIRI...!!!!




Trio Datuk T dijangka akan dihadapkan ke Mahkamah Majistret pada Jumaat ini berhubung dakwaan membabitkan penayangan video seks porno yang dikatakan Anwar adalah sipelakunya.

Shazryl Eskay,Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik dan Shuib Lazim sebelum ini disiasat mengikut Seksyen 292 Kanun Keseksaan adalah bagi kesalahan menunjukkan secara awam perkara yang lucah dalam pemilikan mereka.

Mereka akan didakwa di bawah Seksyen 5 Akta Penapisan Filem yang memperuntukkan hukuman denda RM10,000 atau penjara sehingga lima tahun atau kedua-duanya.

Maklumat pendakwaan tersebut dimaklumkan sendiri oleh Shazryl Eskay kepada media melalui khidmat pesanan ringkas (SMS) kira-kira pukul 1.08 petang ini.

Berikut adalah SMS yang diterima:

‘Datuk ‘‘T’’ akan dicharge (dakwa) di Mahkamah Jalan Duta pada pukul 8 pagi, 24 Jun 2011. Harap maklum.’

Isu video seks itu timbul selepas ‘penayangan’ dibuat kepada sekumpulan wartawan di Carcosa Seri Negara pada 21 Mac lalu.

Selepas pendedahan mengenai video seks itu dibuat oleh trio terbabit, Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan isterinya yang juga Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail beberapa kali menafikan bahawa pelaku seks tersebut adalah Ahli Parlimen Permatang Pauh terbabit.

Bagaimanapun, pada 29 April lalu, Eskay telah melafazkan sumpah laknat di Masjid Amru Al-As di sini bagi membuktikan Anwar merupakan pelaku di dalam rakaman video seks melibatkan seorang pelacur dipercayai dari China.

Sementara itu, Shazryl Eskay dan Shuib ketika dihubungi berharap pendakwaan terhadap mereka akan mendedahkan kebenaran sebenar mengenai identiti pelaku video seks yang selama ini dirahsiakan oleh pihak berkuasa.

Menurut Shazryl Eskay, beliau akan memberi sepenuh kerjasama kepada pihak mahkamah dan pada masa yang sama, tidak ragu-ragu mengenai identiti lelaki dalam video seks tersebut ialah Anwar sebagaimana dakwaan sebelum ini.

“Saya akur dengan undang-undang dan berharap kebenaran akan terdedah. Jika diminta oleh mahkamah saya akan mengulangi pendirian dengan tegas bahawa lelaki dalam video seks tersebut ialah Anwar,” katanya.

Sementara itu, Shuib memberitahu, beliau telah bersedia sepenuhnya untuk menghadapi pendakwaan tersebut dan turut menegaskan bahawa tiada sebarang keraguan mengenai identiti siapa pelaku video seks.

“Kita bukan edar video tersebut, kita dedahkan kepada pemberita untuk mencari kebenaran demi Malaysia yang kita semua cintai. Saya secara peribadi tiada masalah dan memang bersedia dengan semua ini.

“Saya yakin pendakwaan terhadap kami akan mendedah kebenaran sebenar. Siapa pelaku video seks nanti akan terdedah dan rakyat boleh menilai sendiri hakikat tersebut kerana pakar dari luar negara pun turut mengesahkan ia tulen,” ujarnya.

Dalam kesemuanya berani menghadapi kenyataan dan berani menghadapi undang-undang yang akan dikenakan terhadap mereka, Anwar dah mula menggigit jari kerana wayang seks PART 2 dah nak mula.

Jikalau PART 1 Anwar disabitkan dengan salah lakunya meliwat, PART 2 akan menyerlahkan lagi "hobi" yang selama ini menjadi kegemaran Anwar dibelakang isterinya seperti yang telah diperbongkarkan oleh sahabat baiknya dahulu yang juga menyaksikan anwar melakukan perbuatan sumbang itu.

"Memang Anwar, 99.9 peratus video tersebut sipelakunya adalah Anwar...!!!", kata sahabatnya yang dah mengenalinya selama 30 tahun.

"Anwar adalah Hantu dalam Malaysia, satu hantu dalam Malaysia", kata NallaKarupan yang mengambil langkah meninggalkan Anwar kerana sifat pembohongnya.

Anwar dah mula ketakutan sebab PART 2 dah nak start, kena pulak Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar dalam satu laporan akhbar sebelum ini mengumumkan bahawa rakaman video seks itu adalah tulen selepas disahkan oleh pakar tempatan yang memeriksa video berkenaan.

Pergg....apa lagi, Anwar dah mula tak keruanlah sebab semua aktivitinya satu persatu mula terbongkar. Dah mula kecut telur sebab dah mula termimpi-mimpi Bamboo River seolah-olah memanggil Anwar, yang terus dan masih bersandiwara kepada sekelian rakyat Malaysia.

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...